Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Геометрия 9-сынып тест тапсырмалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мерзімі: Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Дұрыс көпбұрыштарға есептер шығару
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға есептер шығарту арқылы білімдерін толықтыру, бекіту
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ. Үйтапсырмасын тексеру:
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағалау
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақты қорытындылау:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Үйге тапсырмаберу____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: 26.12 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып:Тест тапсырмаларын шешу
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер:
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тест шешу
ІV.Үйге тапсырма беру
І-нұсқа
-
Қозғалыс дегеніміз................
а/ жазықтықтағы нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
ә/ нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
б/кеңістіктегі нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
-
Нүктеге қарағанда симметрия ......................... болады
а/ теңдік ә/ қозғалыс б/ арақашықтық
-
Гомотетия деп ........................... орындалатын түрлендіруді айтады
а/ ОМ1=К*ОМ ә/ ОМ=К*ОМ б/ ОМ=ОМ
-
Гомететия центрі .............. бейнеленеді
а/ түзуге ә/ оң санға б/ өзіне –өзі
-
А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз
а/ 25 ә/ 61 б/ 5
-
а(4:-3) және в(-2:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз
а/ с (8,-1) ә/ с(2,6) б /с(6,2)
-
Үшбұрыштың А(1:1) В(-2:3) С(-1:-2) төбелері берілген А төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.
а/ 600 ә/ 900 б/ 450
-
Қабырғасы а-ға тең тең қабырғалы АВС үшбұрышының вд биіктігі жүргізілген АС* СВ скаляр көбейтіндісін есептеңіз
а/ а2 ә/ 0,5а2 б/ -0,5а2
-
А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын тап
а/ 25 ә/101 б/ 5
-
АВС үшбұрышының А бұрышы 600 АВ= 8 см АС= 5см болса, ВС қабырғасының ұзындығын тап
а/ 7 ә/49 б/21
І І-нұсқа
-
Вектор дегеніміз................
а/ жазықтықтағы нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
ә/ Сандық мәнімен қатар бағытымен де сипатталаатын шаманы б/кеңістіктегі нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
-
Параллель көшіру ......................... болады
а/ теңдік ә/ қозғалыс б/ арақашықтық
-
Бұру болып ...........................табылады
а/ қозғалыс ә/бағытқа бұру б/ бейнелеу
-
Гомететия центрі .............. бейнеленеді
а/ түзуге ә/ оң санға б/ өзіне –өзі
-
А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз
а/ 25 ә/ 61 б/ 5
-
а(2:-2) және в(5:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз
а/ с (8,-1) ә/ с(-4,-10) б /с(6,2)
-
Үшбұрыштың А(1:1) В(4:1) С(4:5) төбелері берілген В төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.
а/ 600 ә/ 900 б/ 450
-
Қабырғасы в-ға тең тең қабырғалы АВС үшбұрышының вд биіктігі жүргізілген АС* СВ скаляр көбейтіндісін есептеңіз
а/ в2 ә/ 0,5в2 б/ -0,5в2
-
А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын тап
а/ 25 ә/101 б/ 5
-
АВС үшбұрышының А бұрышы 600 АВ= 8 см АС= 5см болса, ВС қабырғасының ұзындығын тап
а/ 7 ә/49 б/21
Үйге тапсырмаберу _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,
Тақырып:Тест тапсырмаларын шешу
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер:
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тест шешу
ІV.Үйге тапсырма беру
1.Екі нүктемен шектелген
түзудің бөлігін қалай атайды?
А.сәуле В.кесінді С.түзу Д.бұрыш Е.сызық
2.Қиылыспайтын түзулерді қалай атайды?
А.параллель В.перпендикуляр С.беттеседі Д.ұқсас Е.тең
3.Сыбайлас бұрыштардың біреуі 60ْ тең. Екіншісі қанша?
А.50ْ
В.80ْ С.120ْ Д.90ْ Е.160ْ
4.Вертикаль бұрытардың біреуі 72ْ тең. Екіншісі қанша?
А.72ْ
В.28ْ С.88ْ Д.172ْ Е.48ْ
5.Үшбұрыштың екі бұрышы 47ْ және
63ْ
,оның үшінші бұрышын тап.
А.50ْ
В.45ْ С.72ْ Д.60ْْ Е.70ْ
6.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5см және 6см,ал периметрі 18см.Оның
үшінші қабырғасы қандай? А.7см В.9см С.5см Д.6см Е.3см
7.Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 23см тең, ал бүйір қабырғасы
9см. Табанын
есепте. А.6см В.5см С.4см Д.7см Е.14см
8.Шеңбер радиусы 34дм. Оның диаметрін тап.
А.68дм В.17дм С.24дм Д.27дм Е.6,8дм
9.Параллелограмның бүрышының біреуі 50ْ тең. Қалған бұрыштарын тап.
А.120,30,120 В.130,50,130 С.40,140,50 Д.90,50,90 Е.110,70,110
10.Шеңбер радиусы 5см тең. Шеңбер ұзындығын есепте.
А.30,4 В.32,4 С.21,4 Д.31,4 Е.62,8см
11.Дөңгелек радиусы 10см тең. Дөңгелектің ауданын есепте.
А.628 В.62,8 С.31,4 Д.314 Е.3,14см2
12.Шеңбер радиусы 3см, центрлік бұрышы α=30ْ. Доғаның ұзындығын тап.
А.1,57 В.33,14 С.3,14 Д.15,7 Е.157см
13. 12бұрыштың бұрыштарының қосындысын тап.
А.1200ْ
В.1800ْ С.1500ْ Д.900ْ Е.3600ْ
14. Дөңгелек радиусы 6см,ал центрлік бұрыш α ═60ْ. Дөңгелек секторының ауданын тап. А.1,884
В.38,84 С.18,84 Д.3,884 Е.19,84см2
15. Төртбұрыштардың қанша түрі бар? А.2 В.4 С.6 Д.3 Е.5
16.Ромбының диагоналдары 6см және 8см, қабырғасын табыңдар.
А.10 В.4 С.5 Д.12 Е.6см
17.Квадратта неше симметриялық осі бар? А.4 В.2 С.3 Д.жоқ Е.1
18.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 20см және 15см.Гипотенузасын
тап.
А.23 В.21 С.18 Д.35 Е.25см
19.Үшбұрыштың бұрыштарының қатынасы 2:3:5тең. Ең үлкен бұрышын
тап.
А.90ْ
В.120ْ С.80ْ Д.60ْ Е.54ْ
20.Тіктөртбұрыштың периметрі 62см.Егер ауданы
210см2тең болса, оның
қабығалары қанша см? А.10;31 В.70;3 С.21;10 Д.20;5 Е.12;15см
21.Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неге тең?
А.60ْ
В.90ْ С.45ْ Д.30ْ Е.50ْ
22.Үшбұрыштың ауданын есепте, егер табаны 12см, ал биіктігі 10см
тең болса. А.120 В.150 С.60 Д.180 Е.90см2
23.Бағытталған кесіндіні қалай атайды? А.түзу В.вектор С.сәуле
Д.кесінді Е.нүкте
24.Үшбұрыш қабырғаларының қатынасы 2:5:4 тең.Егер периметрі 55см
тең болса, үлкен қабырғасы канша см?
А.20 В.15 С.25 Д.12 Е.9см
Үйге қайталау
25.Тең қабырғалы үшбұрыштың неше симметриялық осі бар?
А.1 В.3 С.жоқ Д.2 Е.көп
26.Параллелограмның табаны 13см, ал биіктігі 5смтең. Ауданын
тап.
А.26 В.35 С.42 Д.65 Е.130см2
27.Трапецияның орта сызығын тап,егер табандары 16см және 14см тең
болса.
А.18 В12. С.14 Д.17 Е.15см
28.Тікбұрышты трапецияның бұрыштарының біреуі
42ْ
тең. Қалған бұрыштарын тап.
А.90,90,138 В.90,48,60 С.90,63,27 Д.148,80,70
Е.45,45,138ْ
29. А(2;3), В(-4;-5) нүктелердің ара қашықтығын тап.
А.6 В.12
С.10 Д.7 Е.8
30. π саны нешеге тең?
А.31,4 В.3,14 С.0,314 Д.314 Е.4,13
Мерзімі: 09.02.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Шеңбердің ұзындығы
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға шеңбердің ұзындығын табуды үйрету
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағалау____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақты қорытындылау:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Үйге тапсырмаберу____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: 13.02.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Есептер шығару
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға есептер шығарта отырып білімдерін толықтыру,бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: бекіту сабақ
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Үй тапсырмасын тексеру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағалау_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: 23.02.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып:Доғаның ұзындығы
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға доғаның ұзындығын табуды үйрету
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағалау____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сабақты қорытындылау:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Үйге тапсырма беру____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: 6.03.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Есептер шығару
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға есептер шығарта отырып білімдерін толықтыру, бекіту
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: бекіту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Есептер шығарту
ІV. Сабақты бекіту
V. Үйге тапсырма беру
VІ. Бағалау______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: Пәні: алгебра Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Есептер шығару
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға есептер шығарта отырып білімдерін толықтыру, бекіту
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: қайталау
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Есептер шығарту
ІV. Сабақты бекіту
V. Үйге тапсырма беру
VІ. Бағалау
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: 16.03 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып:Тест тапсырмаларын шешу
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер:
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тест шешу
ІV.Үйге тапсырма беру
Мерзімі: 03.04.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып:Түзулер мен жазықтықтар
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға түзулер мен жазықтықтар жайлы түсінік беру
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағала
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: .04.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып:Түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға түзу мен жазықтықтың перпендикулярлығы жайлы түсінік беру
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағала
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: .04.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Пирамида
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға пирамида жайлы түсінік беру
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағала
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: .04.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Айналу беті. Цилиндр
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға цилиндр жайлы түсінік беру
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағала
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: .04.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Конус
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға конус жайлы түсінік беру
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағала
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: .04.13 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,ә
Тақырып: Сфера және шар
Мақсаты: Білімділік: Оқушыларға сфера және шар жайлы түсінік беру
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер: оқулық ,формулалар
Сабақтың түрі: жаңа материалды меңгерту
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Тақырыпты түсіндіру
ІV.Есептер шығарту
V.Сабақты бекіту
VІ. Үйге тапсырма беру
VІІ.Бағала
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: Пәні:алгебра Сыныбы: 9а,ә
Тақырып:Бақылау жұмысы
Мақсаты: Білімділік:Оқушыларға бақылау жұмысын шештіре отырып білімдерін бекіту,бағалау
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулу
Көрнекіліктер:
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығару
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу
ІІ.Мақсат қою
ІІІ.Бақылау жұмысын алу
ІV.Үйге тапсырма беру
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------