Материалдар / Геометрия 9-сынып тест тапсырмалары

Геометрия 9-сынып тест тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріме пайдасы болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
2262
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі: Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,әТақырып: Дұрыс көпбұрыштарға есептер шығаруМақсаты: Білімділік:Оқушыларға есептер шығарту арқылы білімдерін толықтыру, бекітуДамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулуКөрнекіліктер: оқулық ,формулаларСабақтың түрі: бекітуСабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығаруСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу ІІ.Мақсат қою ІІІ. Үйтапсырмасын тексеру: ІV.Есептер шығарту V.Сабақты бекіту VІ. Үйге тапсырма беру VІІ.Бағалау___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақты қорытындылау:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Үйге тапсырмаберу____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Мерзімі: 26.12 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,әТақырып:Тест тапсырмаларын шешуМақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулуКөрнекіліктер: Сабақтың түрі: араласСабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығаруСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу ІІ.Мақсат қою ІІІ.Тест шешу ІV.Үйге тапсырма беру І-нұсқа
  • Қозғалыс дегеніміз................
а/ жазықтықтағы нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіруә/ нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіруб/кеңістіктегі нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
  • Нүктеге қарағанда симметрия ......................... болады
а/ теңдік ә/ қозғалыс б/ арақашықтық
  • Гомотетия деп ........................... орындалатын түрлендіруді айтады
а/ ОМ1=К*ОМ ә/ ОМ=К*ОМ б/ ОМ=ОМ
  • Гомететия центрі .............. бейнеленеді
а/ түзуге ә/ оң санға б/ өзіне –өзі
  • А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз
а/ 25 ә/ 61 б/ 5
  • а(4:-3) және в(-2:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз
а/ с (8,-1) ә/ с(2,6) б /с(6,2)
  • Үшбұрыштың А(1:1) В(-2:3) С(-1:-2) төбелері берілген А төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.
а/ 600 ә/ 900 б/ 450
  • Қабырғасы а-ға тең тең қабырғалы АВС үшбұрышының вд биіктігі жүргізілген АС* СВ скаляр көбейтіндісін есептеңіз
а/ а2 ә/ 0,5а2 б/ -0,5а2
  • А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын тап
а/ 25 ә/101 б/ 5
  • АВС үшбұрышының А бұрышы 600 АВ= 8 см АС= 5см болса, ВС қабырғасының ұзындығын тап
а/ 7 ә/49 б/21 І І-нұсқа
  • Вектор дегеніміз................
а/ жазықтықтағы нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіруә/ Сандық мәнімен қатар бағытымен де сипатталаатын шаманы б/кеңістіктегі нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
  • Параллель көшіру ......................... болады
а/ теңдік ә/ қозғалыс б/ арақашықтық
  • Бұру болып ...........................табылады
а/ қозғалыс ә/бағытқа бұру б/ бейнелеу
  • Гомететия центрі .............. бейнеленеді
а/ түзуге ә/ оң санға б/ өзіне –өзі
  • А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз
а/ 25 ә/ 61 б/ 5
  • а(2:-2) және в(5:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз
а/ с (8,-1) ә/ с(-4,-10) б /с(6,2)
  • Үшбұрыштың А(1:1) В(4:1) С(4:5) төбелері берілген В төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.
а/ 600 ә/ 900 б/ 450
  • Қабырғасы в-ға тең тең қабырғалы АВС үшбұрышының вд биіктігі жүргізілген АС* СВ скаляр көбейтіндісін есептеңіз
а/ в2 ә/ 0,5в2 б/ -0,5в2
  • А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын тап
а/ 25 ә/101 б/ 5
  • АВС үшбұрышының А бұрышы 600 АВ= 8 см АС= 5см болса, ВС қабырғасының ұзындығын тап
а/ 7 ә/49 б/21Үйге тапсырмаберу _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Мерзімі: Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,Тақырып:Тест тапсырмаларын шешуМақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулуКөрнекіліктер: Сабақтың түрі: араласСабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығаруСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу ІІ.Мақсат қою ІІІ.Тест шешу ІV.Үйге тапсырма беру1.Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігін қалай атайды?А.сәуле В.кесінді С.түзу Д.бұрыш Е.сызық2.Қиылыспайтын түзулерді қалай атайды?А.параллель В.перпендикуляр С.беттеседі Д.ұқсас Е.тең3.Сыбайлас бұрыштардың біреуі 60ْ тең. Екіншісі қанша?А.50ْ В.80ْ С.120ْ Д.90ْ Е.160ْ4.Вертикаль бұрытардың біреуі 72ْ тең. Екіншісі қанша?А.72ْ В.28ْ С.88ْ Д.172ْ Е.48ْ5.Үшбұрыштың екі бұрышы 47ْ және 63ْ ,оның үшінші бұрышын тап.А.50ْ В.45ْ С.72ْ Д.60ْْ Е.70ْ6.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5см және 6см,ал периметрі 18см.Оның үшінші қабырғасы қандай? А.7см В.9см С.5см Д.6см Е.3см7.Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 23см тең, ал бүйір қабырғасы 9см. Табанын есепте. А.6см В.5см С.4см Д.7см Е.14см8.Шеңбер радиусы 34дм. Оның диаметрін тап.А.68дм В.17дм С.24дм Д.27дм Е.6,8дм9.Параллелограмның бүрышының біреуі 50ْ тең. Қалған бұрыштарын тап.А.120,30,120 В.130,50,130 С.40,140,50 Д.90,50,90 Е.110,70,11010.Шеңбер радиусы 5см тең. Шеңбер ұзындығын есепте.А.30,4 В.32,4 С.21,4 Д.31,4 Е.62,8см11.Дөңгелек радиусы 10см тең. Дөңгелектің ауданын есепте.А.628 В.62,8 С.31,4 Д.314 Е.3,14см212.Шеңбер радиусы 3см, центрлік бұрышы α=30ْ. Доғаның ұзындығын тап.А.1,57 В.33,14 С.3,14 Д.15,7 Е.157см13. 12бұрыштың бұрыштарының қосындысын тап.А.1200ْ В.1800ْ С.1500ْ Д.900ْ Е.3600ْ14. Дөңгелек радиусы 6смл центрлік бұрыш α 60ْ. Дөңгелек секторының ауданын тап. А.1,884 В.38,84 С.18,84 Д.3,884 Е.19,84см215. Төртбұрыштардың қанша түрі бар? А.2 В.4 С.6 Д.3 Е.516.Ромбының диагоналдары 6см және 8см, қабырғасын табыңдар.А.10 В.4 С.5 Д.12 Е.6см17.Квадратта неше симметриялық осі бар? А.4 В.2 С.3 Д.жоқ Е.118.Тік бұрышты үшбұрыштың катеттері 20см және 15смипотенузасын тап.А.23 В.21 С.18 Д.35 Е.25см19.Үшбұрыштың бұрыштарының қатынасы 2:3:5тең. Ең үлкен бұрышын тап.А.90ْ В.120ْ С.80ْ Д.60ْ Е.54ْ 20.Тіктөртбұрыштың периметрі 62смгер ауданы 210см2тең болса, оныңқабығалары қанша см? А.10;31 В.70;3 С.21;10 Д.20;5 Е.12;15см 21.Тең қабырғалы үшбұрыштың бұрыштары неге тең?А.60ْ В.90ْ С.45ْ Д.30ْ Е.50ْ22.Үшбұрыштың ауданын есепте, егер табаны 12см, ал биіктігі 10см тең болса. А.120 В.150 С.60 Д.180 Е.90см223.Бағытталған кесіндіні қалай атайды? А.түзу В.вектор С.сәуле Д.кесінді Е.нүкте 24.Үшбұрыш қабырғаларының қатынасы 2
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ