Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мерзімі:Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,әТақырып: Дұрыс көпбұрыштарға есептер шығаруМақсаты: Білімділік:Оқушыларға есептер шығарту арқылы білімдерін толықтыру, бекітуДамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулуКөрнекіліктер: оқулық ,формулаларСабақтың түрі: бекітуСабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығаруСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу ІІ.Мақсат қою ІІІ. Үйтапсырмасын тексеру:ІV.Есептер шығартуV.Сабақты бекіту VІ. Үйге тапсырма беруVІІ.Бағалау___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Сабақты қорытындылау:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Үйге тапсырмаберу____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мерзімі: 26.12 Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,әТақырып:Тест тапсырмаларын шешуМақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулуКөрнекіліктер: Сабақтың түрі: араласСабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығаруСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу ІІ.Мақсат қою ІІІ.Тест шешу ІV.Үйге тапсырма беру І-нұсқа
Қозғалыс дегеніміз................
а/ жазықтықтағы нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіруә/ нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіруб/кеңістіктегі нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
Нүктеге қарағанда симметрия ......................... болады
а/ теңдік ә/ қозғалыс б/ арақашықтық
Гомотетия деп ........................... орындалатын түрлендіруді айтады
а/ ОМ1=К*ОМ ә/ ОМ=К*ОМ б/ ОМ=ОМ
Гомететия центрі .............. бейнеленеді
а/ түзуге ә/ оң санға б/ өзіне –өзі
А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз
а/ 25 ә/ 61 б/ 5
а(4:-3) және в(-2:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз
а/ с (8,-1) ә/ с(2,6) б /с(6,2)
Үшбұрыштың А(1:1) В(-2:3) С(-1:-2) төбелері берілген А төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.
а/ 600 ә/ 900 б/ 450
Қабырғасы а-ға тең тең қабырғалы АВС үшбұрышының вд биіктігі жүргізілген АС* СВ скаляр көбейтіндісін есептеңіз
а/ а2 ә/ 0,5а2 б/ -0,5а2
А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын тап
а/ 25 ә/101 б/ 5
АВС үшбұрышының А бұрышы 600 АВ= 8 см АС= 5см болса, ВС қабырғасының ұзындығын тап
а/ 7 ә/49 б/21 І І-нұсқа
Вектор дегеніміз................
а/ жазықтықтағы нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіруә/ Сандық мәнімен қатар бағытымен де сипатталаатын шаманы б/кеңістіктегі нүктелер жұбының ара қашықтығын сақтайтын түрлендіру
Параллель көшіру ......................... болады
а/ теңдік ә/ қозғалыс б/ арақашықтық
Бұру болып ...........................табылады
а/ қозғалыс ә/бағытқа бұру б/ бейнелеу
Гомететия центрі .............. бейнеленеді
а/ түзуге ә/ оң санға б/ өзіне –өзі
А(1:5) В(4:1) болса АВ векторының ұзындығын табыңыз
а/ 25 ә/ 61 б/ 5
а(2:-2) және в(5:4) векторлары берілген с=2а+3в векторларының координатасын есептеңіз
а/ с (8,-1) ә/ с(-4,-10) б /с(6,2)
Үшбұрыштың А(1:1) В(4:1) С(4:5) төбелері берілген В төбесіндегі бұрыштың шамасын анықтаңыз.
а/ 600 ә/ 900 б/ 450
Қабырғасы в-ға тең тең қабырғалы АВС үшбұрышының вд биіктігі жүргізілген АС* СВ скаляр көбейтіндісін есептеңіз
а/ в2 ә/ 0,5в2 б/ -0,5в2
А(-4:10) және в(4,4) векторларының айырмасына тең болатын с векторының абсолют шамасын тап
а/ 25 ә/101 б/ 5
АВС үшбұрышының А бұрышы 600 АВ= 8 см АС= 5см болса, ВС қабырғасының ұзындығын тап
Мерзімі: Пәні: геометрия Сыныбы: 9а,Тақырып:Тест тапсырмаларын шешуМақсаты: Білімділік:Оқушыларғатест тапсырмаларын шештіре отырып білімдерін бекіту Дамытушылық: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын,ынтасын есте сақтау мен ойлау қабілеттерін дамыту. Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс істеуге , ұқыптылыққа баулуКөрнекіліктер: Сабақтың түрі: араласСабақтың әдіс- тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, есеп шығаруСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі Оқушыларды, оқу –құралдарын түгендеу ІІ.Мақсат қою ІІІ.Тест шешу ІV.Үйге тапсырма беру1.Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігін қалай атайды?А.сәуле В.кесінді С.түзу Д.бұрыш Е.сызық2.Қиылыспайтын түзулерді қалай атайды?А.параллель В.перпендикуляр С.беттеседі Д.ұқсас Е.тең3.Сыбайлас бұрыштардың біреуі 60ْ тең. Екіншісі қанша?А.50ْ В.80ْ С.120ْ Д.90ْ Е.160ْ4.Вертикаль бұрытардың біреуі 72ْ тең. Екіншісі қанша?А.72ْ В.28ْ С.88ْ Д.172ْ Е.48ْ5.Үшбұрыштың екі бұрышы 47ْ және 63ْ ,оның үшінші бұрышын тап.А.50ْ В.45ْ С.72ْ Д.60ْْ Е.70ْ6.Үшбұрыштың екі қабырғасы 5см және 6см,ал периметрі 18см.Оның үшінші қабырғасы қандай? А.7см В.9см С.5см Д.6см Е.3см7.Тең бүйірлі үшбұрыштың периметрі 23см тең, ал бүйір қабырғасы 9см. Табанынесепте. А.6см В.5см С.4см Д.7см Е.14см8.Шеңбер радиусы 34дм. Оныңдиаметрін тап.А.68дм В.17дм С.24дм Д.27дм Е.6,8дм9.Параллелограмның бүрышыныңбіреуі 50ْтең. Қалғанбұрыштарын тап.А.120,30,120 В.130,50,130 С.40,140,50 Д.90,50,90 Е.110,70,11010.Шеңбер радиусы 5см тең. Шеңберұзындығынесепте.А.30,4 В.32,4 С.21,4 Д.31,4 Е.62,8см11.Дөңгелек радиусы 10см тең. Дөңгелектіңауданынесепте.А.628 В.62,8 С.31,4 Д.314 Е.3,14см212.Шеңбер радиусы 3см, центрлікбұрышы α=30ْ. Доғаныңұзындығын тап.А.1,57 В.33,14 С.3,14 Д.15,7 Е.157см13. 12бұрыштың бұрыштарыныңқосындысын тап.А.1200ْ В.1800ْ С.1500ْ Д.900ْ Е.3600ْ14. Дөңгелек радиусы 6см,ал центрлікбұрыш α ═60ْ. Дөңгелексекторыныңауданын тап. А.1,884 В.38,84 С.18,84 Д.3,884 Е.19,84см215. Төртбұрыштардыңқаншатүрі бар? А.2 В.4 С.6 Д.3 Е.516.Ромбының диагоналдары 6см және 8см, қабырғасынтабыңдар.А.10 В.4 С.5 Д.12 Е.6см17.Квадратта нешесимметриялықосі бар? А.4 В.2 С.3 Д.жоқ Е.118.Тік бұрыштыүшбұрыштыңкатеттері 20см және 15см.Гипотенузасын тап.А.23 В.21 С.18 Д.35 Е.25см19.Үшбұрыштың бұрыштарыныңқатынасы 2:3:5тең. Еңүлкенбұрышын тап.А.90ْ В.120ْ С.80ْ Д.60ْ Е.54ْ20.Тіктөртбұрыштың периметрі 62см.Егер ауданы 210см2тең болса, оныңқабығаларықанша см? А.10;31 В.70;3 С.21;10 Д.20;5 Е.12;15см 21.Тең қабырғалыүшбұрыштыңбұрыштары неге тең?А.60ْ В.90ْ С.45ْ Д.30ْ Е.50ْ22.Үшбұрыштың ауданынесепте, егертабаны 12см, албиіктігі 10см теңболса. А.120 В.150 С.60 Д.180 Е.90см223.Бағытталған кесіндініқалайатайды? А.түзуВ.векторС.сәулеД.кесіндіЕ.нүкте24.Үшбұрыш қабырғаларыныңқатынасы 2
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз