Материалдар / «Геометрия» пәні бойынша 3-тоқсандық жиынтық бағалау

«Геометрия» пәні бойынша 3-тоқсандық жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
«Геометрия» пәні бойынша 3-тоқсандық жиынтық бағалау 2 нұсқада
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

8 сынып Геометрия

3 тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы

Бөлім

Тексерілетін мақсат

Ойлау дағдыларының деңгейі

Тапсырма саны*

тапсырма*

Тапсырма түрі*

Орындау уақыты, мин*

Балл*

Бөлім бойынша балл

Аудан

8.1.3.9 көпбұрыш ауданының анықтамасы

мен қасиеттерін білу

Білу және

түсіну


2


1

КТБ

3

1


20

2

ҚЖ

6

3

8.1.3.11 параллелограммның, ромбтың

ауданы формулаларын қорытып шығару

және қолдану

Қолдану

1

3

ҚЖ

10

4

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын

қорытып шығару және қолдану


Қолдану


1


4

ТЖ

12

5

8.1.3.10 тең шамалас және тең құрамдас

фигуралардың анықтамаларын білу


8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын

қорытып шығару және қолдану


Жоғары деңгей

дағдылары


1

5

ТЖ

14

7

Барлығы:



5



45минут

20

20



ТОҚСАНДЫҚ ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау

Ұзақтығы - 40 минут

Балл саны - 20

Тапсырма түрлері:

КТБ – көп таңдауы бар тапсырмалар;

ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар; ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.

Жиынтық бағалаудың құрылымы

Берілген нұсқа көп таңдауы бар тапсырмаларды, қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 5 тапсырмадан тұрады.

Көп таңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.

Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.

Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

«Аудан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты:

8.1.3.9 көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу;

8.1.3.11 паралелограммның,ромбының ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

8.1.3.10 тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Критерий:

1.Берілген шарттары бойынша ,паралелограмм, ромб ауданын табады;

2.Үшбұрыштың ауданын табу формулаларын қолданады;

3.Көпбұрыш,тең шамалас және құрамдас фигуралардың анықтамаларын біледі;

4.Берілген шарттары бойынша ,трапецияның ауданын табады;























































«Геометрия» пәні бойынша 3-тоқсандық жиынтық бағалау 1-нұсқа

  1. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 5 см және 6 см берілген. Төртбұрыштың ауданын есептеңдер.

  1. 30; В) 15; С) 16; Д) 11; Е) 18.

2.Суретте берілген көпбұрыштың ауданын есептеңдер.


  1. АВСD параллелограмының қабырғалары 10 см және 16 см, cos А= 0,6 болса, онда параллелограмның ауданын табыңдар.


  1. АВС үшбұрышында АB=8см, BC=5см, ABC=600, BD-медиана BCD үшбұрышының ауданын табыңдар.

5. Трапецияның орта сызығы 13 см-ге тең, ал бүйір қабырғасы 10 см-ге тең және кіші табанымен 150° бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын тап.

H

«Геометрия» пәні бойынша 3-тоқсандық жиынтық бағалау 2-нұсқа


1. Тікбұрышты үшбұрыштың катеттері 8 см және 10 см болатын, үшбұрыштың ауданын табыңдар.

А) 80; В) 40; С) 18; Д) 36; Е) 9;

2. Суретте берілген көпбұрыштың ауданын есептеңдер.


  1. АВСD параллелограмының қабырғалары 12 см және 15 см,

cos А=0,8 болса, болса, онда параллелограмның ауданын табыңдар.

  1. АВС үшбұрышында АB= 10см, BC=4см, ABC=300, BD-медиана. VtМедиана екі үшбұрышқа бөледі Медиана үшбұрышты тең шамалас екі үшбұрышқа бөледі. BCD үшбұрышының ауданын табыңдар.

5.Трапецияның орта сызығы 15 см-ге тең, ал бүйір қабырғасы 12 см-ге тең және кіші табанымен 150° бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын тап.













Балл қою кестесі «1-нұсқа»


Жауап

Балл

1.

А

1

2.

S1 = 106 =60 cм2

1


1

1

3.

1

1

1

1

4.

Есептің шарты бойынша сызба дұрыс орындалған.

1

тең шамалас

1

1

1

1

5.

А + В = 180°

1

А=180°-150°=30° ;

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі