Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



















    Жиынтық бағалауға арналған

    әдістемелік ұсыныстар


    Геометрия


    8-сынып































    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Геометрия» пәнібойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретіндеқұрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудыңтапсырмаларымұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейінанықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізугеарналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақжинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған.Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімініңәдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқада мүдделі тұлғаларға арналған.


    Әдістемелік ұсынысты дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімдіресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды. 













    МАЗМҰНЫ

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 7

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13




    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу»

    бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш

    Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері

    Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері. Трапеция мен үшбұрыштың орта сызықтары


    Оқу мақсаты

    8.1.1.2 көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысының және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қорытып шығару

    8.1.1.4 параллелограммның қасиеттерін қорытып шығару және қолдану

    8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану


    Бағалау критерийі


    Білім алушы:

    • Көпбұрыштыңішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады

    • Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады

    • Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін есеп шығаруда қолданады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары


    Орындау уақыты

    25 минут


    Тапсырма

    1.

    a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтаңыз;

    b) Ішкі бұрыштарының қосындысы -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын табыңыз.

    [3]

    2.

    а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 2см және 6 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз.

    [3]

    b)ABCD параллелограмының А бұрышы , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3)0-қа тең. Белгісіз х-мәнін табыңыз.

    [2]


    3. АВС үшбұрышының әр қабырғасы теңдей үш бөлікке бөлінген(Сурет 1). Егер OD+OE+OM=18 болса, онда АВС үшбұрышының периметрін табыңыз. Жауабыңызды негіздеңіз.

    Сурет 1

    [4]


    Бағалау критерийлері

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады.

    1

    дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтайды

    1

    көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы формуласын қолданады

    1

    қабырғаларының санын табады

    1

    Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады.


    2а

    параллелограмм биссектрисаның қасиетін колданады

    1

    параллелограмның қабырғаларын табады

    1

    параллелограмның периметрін табады

    1

    2b

    параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолданады

    1

    белгісіз х мәнін табады

    1

    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін есеп шығаруда қолданады.


    3

    үшбұрыштың орта сызығының қасиеттерін қолданады

    1

    тең кесінділерді анықтайды

    1

    АВС үшбұрышының периметрін анықтайды

    1

    жауабын негіздейді (кіші үшбұрыштың үлкен үшбұрыштан қанша есе кіші екендігін айқындайды)

    1

    Жалпы балл:

    12













    «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу» бөлімі бойынша

    жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


    Бағалау критерийлері

    Оқу жетістіктерінің деңгейлері

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларынқолданады.

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданудақиналады.

    Shape1 Shape2 Shape3

    Көпбұрыштың ішкі / сыртқы бұрыштарының қосындысының формуласын қолданудақателіктер жібереді.


    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады, есептеулерді дұрыс орындайды.

    Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады.


    Параллелограмның қасиеттерін қолдануда қиналады.

    Shape4

    ПShape5 араллелограмның биссектрисаның қасиетін колдануда / параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолдануда/ есептеуде қателіктер жібереді.


    ПShape6 араллелограмның қасиеттерін қолданып, есепті дұрыс шығарады.

    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін есеп шығаруда қолданады.


    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолдануда қиналады.


    Shape7 Shape8 Shape9

    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолдануда қателіктер жібереді.


    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолданып,есепті дұрыс шығарады.


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары. Пифагор теоремасы

    Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

    Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу


    Оқу мақсаты

    8.1.3.2бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу

    8.1.3.24 мәндерін олардың біреуінің берілген мәні бойынша табады

    8.1.3.7тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 -қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолдану


    Бағалау критерийі


    Білім алушы:

    • Тригонометриялық функциялардыңанықтамаларын және мәндерін қолданады

    • Тригонометриялық функциялардың мәндерін олардың біреуінің берілген мәні арқылы табады

    • Берілгендері бойынша үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ерланова Динара Ерланқызы
    02 Қараша 2020
    598
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Геометрия пәніне арналған БЖБ 5-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Геометрия пәніне арналған БЖБ 5-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    барлық мұғалімдерге керек
    Материалдың қысқаша нұсқасы



















    Жиынтық бағалауға арналған

    әдістемелік ұсыныстар


    Геометрия


    8-сынып































    Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Геометрия» пәнібойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретіндеқұрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудыңтапсырмаларымұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейінанықтауға мүмкіндік береді.

    Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізугеарналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақжинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған.Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

    Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімініңәдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқада мүдделі тұлғаларға арналған.


    Әдістемелік ұсынысты дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімдіресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды. 













    МАЗМҰНЫ

    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 4

    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 7

    3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 10

    4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 13




    1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу»

    бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Көпбұрыш. Дөңес көпбұрыш

    Параллелограмм, ромб, тіктөртбұрыш, шаршы және олардың қасиеттері мен белгілері

    Трапеция, оның түрлері мен қасиеттері. Трапеция мен үшбұрыштың орта сызықтары


    Оқу мақсаты

    8.1.1.2 көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысының және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қорытып шығару

    8.1.1.4 параллелограммның қасиеттерін қорытып шығару және қолдану

    8.1.1.12 үшбұрыштың орта сызығының қасиетін дәлелдеу және қолдану


    Бағалау критерийі


    Білім алушы:

    • Көпбұрыштыңішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады

    • Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады

    • Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін есеп шығаруда қолданады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Жоғары деңгей дағдылары


    Орындау уақыты

    25 минут


    Тапсырма

    1.

    a) Бір төбесінің сыртқы бұрышы -қа тең дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтаңыз;

    b) Ішкі бұрыштарының қосындысы -қа тең дұрыс көпбұрыштың қабырғаларының санын табыңыз.

    [3]

    2.

    а) ABCD параллелограмының С төбесінің биссектрисасы AD қабырғасын 2см және 6 см кесінділерге бөледі. Параллелограмның периметрін табыңыз.

    [3]

    b)ABCD параллелограмының А бұрышы , ал оған қарама-қарсы С бұрышы (20х+3)0-қа тең. Белгісіз х-мәнін табыңыз.

    [2]


    3. АВС үшбұрышының әр қабырғасы теңдей үш бөлікке бөлінген(Сурет 1). Егер OD+OE+OM=18 болса, онда АВС үшбұрышының периметрін табыңыз. Жауабыңызды негіздеңіз.

    Сурет 1

    [4]


    Бағалау критерийлері

    №

    Дескриптор

    Балл

    Білім алушы

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады.

    1

    дұрыс n-бұрышты көпбұрыштың бұрыш санын анықтайды

    1

    көпбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы формуласын қолданады

    1

    қабырғаларының санын табады

    1

    Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады.


    2а

    параллелограмм биссектрисаның қасиетін колданады

    1

    параллелограмның қабырғаларын табады

    1

    параллелограмның периметрін табады

    1

    2b

    параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолданады

    1

    белгісіз х мәнін табады

    1

    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін есеп шығаруда қолданады.


    3

    үшбұрыштың орта сызығының қасиеттерін қолданады

    1

    тең кесінділерді анықтайды

    1

    АВС үшбұрышының периметрін анықтайды

    1

    жауабын негіздейді (кіші үшбұрыштың үлкен үшбұрыштан қанша есе кіші екендігін айқындайды)

    1

    Жалпы балл:

    12













    «Көпбұрыштар. Төртбұрыштарды зерттеу» бөлімі бойынша

    жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Оқушының аты-жөні: ___________________________________________


    Бағалау критерийлері

    Оқу жетістіктерінің деңгейлері

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларынқолданады.

    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданудақиналады.

    Shape1 Shape2 Shape3

    Көпбұрыштың ішкі / сыртқы бұрыштарының қосындысының формуласын қолданудақателіктер жібереді.


    Көпбұрыштың ішкі және сыртқы бұрыштарының қосындысының формулаларын қолданады, есептеулерді дұрыс орындайды.

    Параллелограмның қасиеттерін қолданып, есеп шығарады.


    Параллелограмның қасиеттерін қолдануда қиналады.

    Shape4

    ПShape5 араллелограмның биссектрисаның қасиетін колдануда / параллелограмм бұрыштарының қасиеттерін қолдануда/ есептеуде қателіктер жібереді.


    ПShape6 араллелограмның қасиеттерін қолданып, есепті дұрыс шығарады.

    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін есеп шығаруда қолданады.


    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолдануда қиналады.


    Shape7 Shape8 Shape9

    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолдануда қателіктер жібереді.


    Үшбұрыштың орта сызығының қасиетін қолданып,есепті дұрыс шығарады.


    2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР


    «Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


    Тақырып

    Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының тригонометриялық функциялары. Пифагор теоремасы

    Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

    Тікбұрышты үшбұрыштарды шешу


    Оқу мақсаты

    8.1.3.2бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу

    8.1.3.24 мәндерін олардың біреуінің берілген мәні бойынша табады

    8.1.3.7тікбұрышты үшбұрыштың элементтерін табу үшін 300, 450, 600 -қа тең бұрыштардың синус, косинус, тангенс және котангенсінің мәндерін қолдану


    Бағалау критерийі


    Білім алушы:

    • Тригонометриялық функциялардыңанықтамаларын және мәндерін қолданады

    • Тригонометриялық функциялардың мәндерін олардың біреуінің берілген мәні арқылы табады

    • Берілгендері бойынша үшбұрыштың белгісіз элементтерін табады


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Авторлық бағдарлама Басқа
    02.11.2020
    598
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ерланова Динара Ерланқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации