Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
А.Н.РахимбаеваН.Баймұратов атындағы орта мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Тақырыбы: Математика әлеміСабақтың мақсаты: оқушылардың математикалық қабілеттерін, жылдамдық, ойшылдық, сауаттылық қасиеттерін өмірде қолдана білуді үйретеді.Көрнекілігі: 0-ден 10-ға дейін кеспе цифрлары. Мақта қыз бен мысық ертегісінің суреттері.Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Бір-біріміздің қолымыздан ұстап алақан жылуы арқылы бір-бірімізге жылы лебіз айтайық, жақсы тілек тілейік.
Негізгі бөлім.
- Балалар, бүгін біз ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.1. Кіріспе әңгіме.«Мақта қыз бен мысық» ертегісін әңгімелейді.Мысық қатықты төгеді, Мақта қыз құйрығын кесіп алады.Мысық: Апа, құйрығымды берші?- деп жалынады. Қыз: Сен берілген тапсырмаларды орындасаң мен сенің құйрығыңды қайтарып беремін, - дейді.
Сиырдың тапсырмасы:
1-ден 10-ға дейін өсу ретімен және кері санау.
Ағаштың тапсырмасы: «Логикалық есептер»
а)Табақта үш алма,Қолымда екі алма,Біреуін әжеме беремін,Біреуін атама беремін,Екеуін беремін анама,Әкеме нешеуі қалады? (2)Ә)Ағаштың басында,10 жапырақ тұр еді.Жел тұрды да үзіліп,Ұшып кетті біреуі.Ізінше оның жұлынып, Түсті тағы екеуі.Тұр әлі де ілініп,Жапырақтың нешеуі? (7)
Қыздардың тапсырмасы: Ойын: «Төртінші артық»
Балаларға суреттер көрсетіледі. Онда төрт сурет бейнеленген. Олар артық суретті тауып, неге артық екенін айтып түсіндіру керек.Сергіту сәті.Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ,Беске бесті қосайық,Алақанды соғайық.
Балаларға карточкалар таратылып беріледі. Онда сандар қатары беріледі. Кейбір сандары жазылмаған. Балалар жоқ сандарды жазу керек.
3
5
7
8
Тышқанның тапсырмасы: Дамытушы ойын: «Артақ пішінді тап»
Төрт пішіннің ішінен қалғанына ұқсамайтын артығын тауып, неге артық екенін айтқызу.Мақта қыз мысыққа ризашылығын білдіріп, мысықтың құйрығын қайтарып береді.Қорытынды.Педагог :
Балалар сендерге мысыққа көмектескен ұнады ма?
Барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар. Жарайсыңдар!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз