Материалдар / Геометриялық денелердің сызбалары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Геометриялық денелердің сызбалары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалы табыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
365
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



А.Н.РахимбаеваН.Баймұратов атындағы орта мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі

Тақырыбы: Математика әлеміСабақтың мақсаты: оқушылардың математикалық қабілеттерін, жылдамдық, ойшылдық, сауаттылық қасиеттерін өмірде қолдана білуді үйретеді.Көрнекілігі: 0-ден 10-ға дейін кеспе цифрлары. Мақта қыз бен мысық ертегісінің суреттері.Сабақтың барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Психологиялық дайындық.
Бір-біріміздің қолымыздан ұстап алақан жылуы арқылы бір-бірімізге жылы лебіз айтайық, жақсы тілек тілейік.
  • Негізгі бөлім.
- Балалар, бүгін біз ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.1. Кіріспе әңгіме.«Мақта қыз бен мысық» ертегісін әңгімелейді.Мысық қатықты төгеді, Мақта қыз құйрығын кесіп алады.Мысық: Апа, құйрығымды берші?- деп жалынады. Қыз: Сен берілген тапсырмаларды орындасаң мен сенің құйрығыңды қайтарып беремін, - дейді.
  • Сиырдың тапсырмасы:
1-ден 10-ға дейін өсу ретімен және кері санау.
  • Ағаштың тапсырмасы: «Логикалық есептер»
а)Табақта үш алма,Қолымда екі алма,Біреуін әжеме беремін,Біреуін атама беремін,Екеуін беремін анама,Әкеме нешеуі қалады? (2)Ә)Ағаштың басында,10 жапырақ тұр еді.Жел тұрды да үзіліп,Ұшып кетті біреуі.Ізінше оның жұлынып, Түсті тағы екеуі.Тұр әлі де ілініп,Жапырақтың нешеуі? (7)
  • Қыздардың тапсырмасы: Ойын: «Төртінші артық»
Балаларға суреттер көрсетіледі. Онда төрт сурет бейнеленген. Олар артық суретті тауып, неге артық екенін айтып түсіндіру керек. Сергіту сәті.Оң қолымда бес саусақ,Сол қолымда бес саусақ,Беске бесті қосайық,Алақанды соғайық.
  • Дүкеншінің тапсырмасы: «Мысалдарды шығар»


5+1= 4+1= 9+1= 6-2= 8-3= 5-1=

  • Тауықтың тапсырмасы: Дидактикалық ойын: «Көршісін тап»
Балаларға карточкалар таратылып беріледі. Онда сандар қатары беріледі. Кейбір сандары жазылмаған. Балалар жоқ сандарды жазу керек.



3



5











7



8







  • Тышқанның тапсырмасы: Дамытушы ойын: «Артақ пішінді тап»


Төрт пішіннің ішінен қалғанына ұқсамайтын артығын тауып, неге артық екенін айтқызу.Мақта қыз мысыққа ризашылығын білдіріп, мысықтың құйрығын қайтарып береді.Қорытынды.Педагог :
  • Балалар сендерге мысыққа көмектескен ұнады ма?
Барлықтарың сабаққа жақсы қатыстыңдар. Жарайсыңдар!

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!