Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Геометриялық есептерСабақтың мақсаты: Білімділік: геометриялық фигуралар жайында түсінік беру, оны қолдану тәсілдерін үйрету. Дамытушылық: ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту, қызығушылықтарын ояту. Тәрбиелік: Оқушыларды білімділікке, шапшаңдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.Сабақтың типі: жаңа білімді меңгеруСабақтың түрі: білімге қалыптастыруСабақтың әдісі: түсіндіріу, есеп шығарту
Сабақтың жоспары:І. Ұйымдастыру кезеңіІІ. Үй тапсырмасын тексеруІІІ. Жаңа сабақIV. Есептер шығартуV. Үйге тапсырма беруVI. Сабақты бекітуVII. Оқушыларды бағалауСабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі :- Оқушының әзірлігін тексеру.- Керекті құралдарын даярлау .- Назарларын сабаққа аудару.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Сұрақ –жауап.
Үйге берілген тапсырманы тексеру (есептерін тексеріп шығу).
ІІІ. Жаңа сабақ.Мысалы: Тіктөртбұрышты перпендикуляр екі дүзу арқылы төрт кіші төртбұрышқа бөлген. Олардың үшеуінің ауданы 3; 4; 5 екені белгілі. Төртінші тіктөрбұрыштың ауданын тап.Нұсқау: І-ші тәсіл:
3
4
?
5
Суретті төмендегідей етіп жалғастырайық:
3
3
3
3
4
4
4
х
Х
х
х
5
5
5
2-ші тәсіл:Төменгі суреттегідей кесінділерді әріптермен белгілеп, өрнектер құрастыру арқылы х-ті табу керек.
a
b
c
3
4
c
d
x
5
d
a
b
IV. Есептер шығарту (дәптермен жұмыс)Есеп: Тікбұрышты параллелипипедтің барлық жақтары боялған. Оны 24 бірлік (қырлары бірге тең) кубтерге бөлген кезде 12 кубиктің екі жағы боялғаны белгілі болды. Параллелипипедтің өлшемдерін тап.Нұсқау: 24 санын бүтін үш көбейткіштің көбейтіндісіне жіктеудің 24=2*2*6=2*3*4=2*1*12=1*1*24 деген төрт жағдайы болатынын ескер.Жауабы: Параллепипедтің өлшемдері 2*3*4 болады.V. Сабақты қорытындылау1. Геометриялық фигураларды ата. 2. Оларға мысалдар келтір. VI .Үйге тапсырма беру: Геометриялық фигураларға есептер құрастырып келу.VII. Оқушыларды бағалау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз