Сабақтың
тақырыбы: Геометриялық
есептер
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: геометриялық фигуралар жайында
түсінік беру, оны қолдану тәсілдерін
үйрету.
Дамытушылық:
ой-өрістерін, есте сақтау
қабілеттерін дамыту, қызығушылықтарын
ояту.
Тәрбиелік: Оқушыларды білімділікке,
шапшаңдыққа, жауапкершілікке
тәрбиелеу.
Сабақтың
типі: жаңа білімді
меңгеру
Сабақтың
түрі: білімге
қалыптастыру
Сабақтың
әдісі: түсіндіріу, есеп
шығарту
Сабақтың
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
ІІІ. Жаңа
сабақ
IV. Есептер
шығарту
V. Үйге тапсырма
беру
VI. Сабақты
бекіту
VII. Оқушыларды
бағалау
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
:
- Оқушының әзірлігін
тексеру.
- Керекті құралдарын даярлау
.
- Назарларын сабаққа
аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІІ. Жаңа
сабақ.
Мысалы: Тіктөртбұрышты
перпендикуляр екі дүзу арқылы төрт кіші төртбұрышқа бөлген. Олардың
үшеуінің ауданы 3; 4; 5 екені белгілі. Төртінші тіктөрбұрыштың
ауданын тап.
Нұсқау: І-ші
тәсіл:
-
-
-
Суретті төмендегідей етіп
жалғастырайық:
-
3
|
3
|
3
|
3
|
4
|
4
|
4
|
х
|
Х
|
х
|
х
|
5
|
5
|
5
|
2-ші
тәсіл:
Т өменгі
суреттегідей кесінділерді әріптермен белгілеп, өрнектер құрастыру
арқылы х-ті табу керек.
-
-
-
IV. Есептер шығарту
(дәптермен жұмыс)
Есеп:
Тікбұрышты параллелипипедтің
барлық жақтары боялған. Оны 24 бірлік (қырлары бірге тең) кубтерге
бөлген кезде 12 кубиктің екі жағы боялғаны белгілі болды.
Параллелипипедтің өлшемдерін тап.
Нұсқау: 24 санын бүтін үш көбейткіштің
көбейтіндісіне жіктеудің 24=2*2*6=2*3*4=2*1*12=1*1*24 деген төрт
жағдайы болатынын ескер.
Жауабы: Параллепипедтің өлшемдері
2*3*4 болады.
V. Сабақты
қорытындылау
1. Геометриялық фигураларды
ата.
2. Оларға мысалдар
келтір.
VI .Үйге тапсырма
беру: Геометриялық
фигураларға есептер құрастырып
келу.
VII. Оқушыларды
бағалау.