Материалдар / Геометриялық фигуралар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геометриялық фигуралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық фигуралар туралы түсініктерін нығайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2023
297
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті:

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Күні:

01.02.2023

Бөлім:

Геометриялық фигуралар

Педагогтіңаты-жөні:

Кенджегулова Ақерке Сакенқызы

Сынып:0 «Ә»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Бөліктерден фигура құрастырамын.»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

0.3.2.1.Үлгі бойынша геометриялық фигураларды құрастыру.

Сабақтың мақсаты

-үлгі бойынша геометриялық фигураларды құрастырады.

-суреттің қандай бөліктерден құралғанын атайды (фигура,аппликация).

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы (ин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.


Психологиялық ахуал орнату.

«Сәлем, сәлем»

Оқушылар сабаққа назар аударады.

Оқушылар әуенмен сәлемдеседі.


https://youtu.be/O6vVv-Gg_GY


Сабақтың ортасы

2 мин




























3 мин

(Ұ) Педагог тақтаға суреттер іледі.


Жұмбақ

Атына сай балалар

Үш бұрыш, үш жағы бар

Ол пішінді кім табар? (үшбұрыш)


Төртбұрышы бар

Төрт қабырғасы бар

Бұл қандай пішін? (төртбұрыш)


Допқа өзі ұқсайды

Ерекше бір пішін бар

Атын оның атаңдар? (шеңбер)


Суретте бейнеленген бейнені не деп атаймыз?

  • Дұрыс пішіндер дейміз.

Ал егер осы пішіндерді екіге бөлсек ол қалай аталады?

  • Дұрыс жарты.

Ал жартыны екіге бөлсек ше?

  • Жарайсыңдар, ширек дейміз

Олай болса бүгінгі танысатын жаңа сабақпен танысайық.

Бүгінгі ұйымдастырылған оқу әс – әрекетіміздің тақырыбы бөліктерден фигура құрастырамыз.


Педагог «Атам мен əжемнің ауылында» əңгімесіне тартады

Балалар бүгін біз ата мен әженің үйіне барамыз. Атамыз сандық пен сандықтың кілтін жоғалып алыпты.

Балалар атамызға сандық пен кілтті табуға көмектесеміз ба?


Енді сандық пен кілтті табу үшін тапсырмалар орындау керек екен.

(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс

1-тапсырма

Атаға арнап кілт таңдау кезінде балалар оның пішіні мен түсінатайды жəне кілттердің орналасуын талдайды.

Суретке қара.

Керекті кілтті таба алдың ба?

Дескриптор:

- суретке мұқият қарайды

-кілтті табады








Жұмбақтарды шешеді























Ақпаратпен танысады













Кілтті табады


Мадақтау











«Комментарий»

арқылы

Тақта




Суреттер




Фигуралар













Оқулықпен жұмыс

7 мин















Сергіту сәті

2 минут

2- тапсырма

«Құрастыр» әдісі

Әже сендер келді деп көрпе құрастырып жатыр екен. Қане бізде құрастрып көрейік . Құрақ көрпе құру жолын түсіндір.

Дескриптор:

- Балаларға түрлі түсті қиылған қағазпарақтары таратылады.

- Құрақ көрпе құрастыру кезінде балалар оны құрайтын тікбұрыш(немесе шаршы) бөліктерін талдап, оларды қалайжапсыратынын ойлап табады


Бойынды сергек тік ұста

Емін-еркін тыныста

Деміңді ішке тез алда,

Сол қолынды соз алға.

Қол ұшына қара да,

Үш бұрыш сыз ауада.

Оң қол да бос тұрмасын,

Шеңбер жасап зырласын


Құрақ көрпе құру жолын түсінеді
















жаттығуды қайталап жасайды

«Комментарий»

арқылы

Оқулықпен жұмыс

















Қимыл қозғалыс

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!