Бекітемін» А.Жұматаева
|
Бөлім: |
Көрнекі геометрия элементтері |
|
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
Л.Олжабаева |
|
Күні: |
22.04.2025 |
|
Сынып: |
5 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Геометриялық фигуралар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
|
Сабақтың мақсаты: |
сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
|
Құндылықтарға баулу Дәйексөз |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
І.Кіріспе кезеңі Өткенді қайталау Жаңа білім Сергіту сәті Сабақтың соңы
|
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуал құру «Тик-ток» әдісі арқылы тредтегі әуенге билеп көңіл күйімізді көтереміз Өткенді пысықтау Бүгін біз сабағымызда білімімізді кеңейтеміз Өткен сабақты қайталау
1 тапсырма: Суреттегі үлгіні көрсетіп таныстырады, сызғыш көмегімен бұрыштарды үлгіні бастырып сыздырады
Сергіту сәті «Нейрожаттығу» әдісі арқылы көрсетілген суретті екі қолымен қатар бояйды
2 тапсырма: Суреттерді сызғыш көмегімен қайталап салдырады
«Тик – ток » әдісі
|
Психологиялық ахуал Трендегі әуенге билейді Қайталайды Педагогтың көмегімен пішіндердің атауларын айтады. Және нұсқау бойынша көрсетуге тырысады және шаблонын сызады Тапсырманы педагогпен бірге орындайды Екі қолымен суретті педагогтың көмегімен бояйды Суретті педгогтың көмегімен үлгі бойынша сызғыштың көмегімен қайталап салады Сабақтан алған әсерін кері байланыс арқылы білдіреді. |
|
Психологиялық ахуал Кері байланыс парақшалары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геометриялық фигуралар
Геометриялық фигуралар
Бекітемін» А.Жұматаева
|
Бөлім: |
Көрнекі геометрия элементтері |
|
Арнайы педагогтің Т.А.Ә. |
Л.Олжабаева |
|
Күні: |
22.04.2025 |
|
Сынып: |
5 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Геометриялық фигуралар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.4.7 сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
|
Сабақтың мақсаты: |
сызғыштың көмегімен түзу сызықты кесінді және бұрышты сызу |
|
Құндылықтарға баулу Дәйексөз |
Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы Болашағы зор мамандықтар жоқ, тек болашағы зор мамандар бар |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Арнайы педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
І.Кіріспе кезеңі Өткенді қайталау Жаңа білім Сергіту сәті Сабақтың соңы
|
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуал құру «Тик-ток» әдісі арқылы тредтегі әуенге билеп көңіл күйімізді көтереміз Өткенді пысықтау Бүгін біз сабағымызда білімімізді кеңейтеміз Өткен сабақты қайталау
1 тапсырма: Суреттегі үлгіні көрсетіп таныстырады, сызғыш көмегімен бұрыштарды үлгіні бастырып сыздырады
Сергіту сәті «Нейрожаттығу» әдісі арқылы көрсетілген суретті екі қолымен қатар бояйды
2 тапсырма: Суреттерді сызғыш көмегімен қайталап салдырады
«Тик – ток » әдісі
|
Психологиялық ахуал Трендегі әуенге билейді Қайталайды Педагогтың көмегімен пішіндердің атауларын айтады. Және нұсқау бойынша көрсетуге тырысады және шаблонын сызады Тапсырманы педагогпен бірге орындайды Екі қолымен суретті педагогтың көмегімен бояйды Суретті педгогтың көмегімен үлгі бойынша сызғыштың көмегімен қайталап салады Сабақтан алған әсерін кері байланыс арқылы білдіреді. |
|
Психологиялық ахуал Кері байланыс парақшалары |
шағым қалдыра аласыз

















