Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Геометриялық фигуралар 1 сынып ашық сабақ
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Пәні:
Бөлім:
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
Қатысқандардың
саны
Қатыспағандардың
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Геометриялық
фигуралар
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
1.3.1.2. жазық фигураларды
(үшбұрыш,дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш) және кеңістік фигураларды
(куб,шар,цилиндр,конус,пирамида,тікбұрышты параллелепипед) тану
және қоршаған ортадағы заттармен
сәйкестендіру;
1.3.2.1 түзу,
тұйықталған және тұйықталмаған қисық, сынық сызықтарды жазықтыққа/
қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш,төртбұрыш)
нүктелі қағазда кескіндеу
Сабақтың
мақсаты
Фигураларды
бейнелеуді және олардан композициялар
құрастыру
Құндылықтар
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
Амандасады
«Көңіл күй түймедағы» әдісі
арқылы ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады
Өткен сабақты
сұрау:
«Оригами»
ойыны
Берілген есептерді дұрыс
шығарып, фигураларды құрастырып
көр:
30+70=100
90-80=10
30+60=90
100 – 50 =
50
90 – 90 =
0
50 – 20 =
30
100 – 30 =
70
10 + 40 =
50
30 + 50 =
80
80 + 20
=100
Жарайсыңдар!
Жаңа сабаққа
кіріспе:
Балалар, бізге қонақтар келіп
отыр;
Қане, достармызбен жақсылап
танысып алайық:
(Фигураларды қысқаша айтып
түсіндіру)
Сабақтың
мақсаты:
Фигураларды бейнелеуді және
олардан композициялар
құрастыру
1 –
тапсырма
Көркем гимнастикаға қатысатын
қыздардың құралдары қандай фигураларға ұқсайтынын
тап:
Дәптермен
жұмыс
Суретші ұзындығы
қандай таспаны бейнелеген?
Өлше?!
2 – тапсырма (жеке
жұмыс)
Дәптермен жұмыс 32 бет 1
тапсырма
Нүктелер бойынша шаршылар
сыз;
Оң жақтағы шаршыны көк,ал сол
жақтағыны жасыл түспен боя.
Әр шаршының қабырғаларының
ұзындығын өлшеп, оны жаз;
3 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Әртүрлі фигуралық пішіндерді
пайдалана отырып, аталған тапсырманы
орындаңдар!
Керек
заттар:
Түрлі түсті
қағаздар
Желім
Қайшы
!!!! қайшыны қолдану кезінде
қауіпсіздік ережесін естен шығармаған
жөн!
1 –
топ
Үй мен ағаштар
құрастырады;
2 –
топ
Балық
құрастырады
3 –
топ
Пойыз
құрастырады;
Сергіту
сәті:
Әр топ өздеріне берілген
геометриялық фигураларды жасап
шығарады
4 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
жылдам жауап беріп
көр
«Иә» немесе «жоқ»
ойыны
Үшбұрыштың үш бұрышы бар
(иә)
Шаршының үштен артық бұрышы
бар (иә)
Шаршы бұл төртбұрыш
(иә)
Дөңгелектің екі бұрышы бар
(жоқ)
5 –
тапсырма
«Бесжұлдыз»
ойыны
Функционалдық сауаттылыққа
берілген тапсырма
Саралау -
диалог
Сұрақтарға жауап бере отырып,
жұлдыздарды жина;
3 бұрышы мен қабырғасы бар
фигура? (үшбұрыш)
Шеңберде неше қабырға бар?
(қабырға жоқ)
Бұрыштары тіп – тік қандай
фигура (тік төртбұрыш)
Барлық қабырғалары тең фигура?
(шаршы)
Ормандағы
кесілген
бөренеге ұқсайтын
фигура? (цилиндр)
Бауырсаққа ұқсайтын фигура?
(дөңгелек)
Сыныптағы тақта қандай
фигураға ұқсайды?
Жарайсыңдар!
«Ақылды үкі» әдісі арқылы кері
байланыс береді
Амандасады
Психологиялық ахуалға
қатысады
Есептерді жылдам есептей
отырып фигураларды
құрастырады
Геометриялық фигураларды
оқушылар таныстырады
Сабақ мақсатымен
танысады
Слайд арқылы гимнастикаға
қатысатын қыздардың құралдары қандай фигураға ұқсайтынын
айтады
Дәптермен жұмыс
жасайды
Математикалық дәптерде
берілген тапсырманы
орындайды
Оң жақтағы шаршыны көк,ал сол
жақтағыны жасыл түспен
бояйды
Әр топ өздеріне берілген
фигураларды қатыстыра отырып заттарды
құрайды
1 – топ
үй
2 – топ
пойыз
3 – топ
балық
Сергіту сәтіне
қатысады
«иә» немесе «жоқә деп жауап
бере отырып, сызбаны
толтырады
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз