Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Геометриялық фигуралар / Балалар арасындағы жаздық ойындар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Геометриялық фигуралар / Балалар арасындағы жаздық ойындар
Материал туралы қысқаша түсінік
Фигураларды бейнелеуді және олардан композиия құрастыруды үйренесің.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлімі:
4С. Нысандардың орналасуы және
бағыты
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сыныбы:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Геометриялық фигуралар /
Балалар арасындағы жаздық
ойындар
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
1.3.2.2 берілген
ұзындығы бойынша кесінді
сызу;
1.3.2.3 жазық
фигуралардың моделдерінен және бөліктерінен композиция
құрастыру;
1.3.1.2 жазық
фигураларды (үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш) және кеңістік
фигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты
параллепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен
сәйкестендіру;
1.3.2.1 түзу,
тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты
жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш,
төртбұрыш) нүктелі қағазда
кескіндеу;
Сабақтың
мақсаты:
Фигураларды бейнелеуді және
олардан композиия құрастыруды
үйренесің.
Сабақтың
барысы:
Уақыты
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Қызығушылықты
ояту
0-3
Ынталандыру
Мұғалім спорт түрлерінің
көптігі жөнінде (қысқы және жазғы түрлері туралы әңгімелесуге
болады), спортпен айналысудың адамға пайдасы жайлы әңгіме
жүргізеді.
4-6
Өзектендіру.
Оқулықтағы №1 тапсырманы
орындауды ұсынады.
Есептерге сұрақтар қой.
Олардың біреуінің шешуін
жаз.
Суретте көрсетілгендей
шаршыны ортасынан бүкте және
аш. Сызықтарбойынша кес. Фигуралар
құрастыр.
Әр топ өздерінің фигураларын
құрастырады.
Оқулықтағы №3тапсырманы
орындауды ұсынады.
Дәптеріңе торкөз бойынша
қайталап салып көр.
Оқулықтағы №4тапсырманы
орындауды ұсынады.
Теңдеулерді
шеш.
16-x=6 50+x=100
x-10=40
x=16-6 x=100-50
x=40+10
x=10 x=50
x=30
16-10=6 50+50=100
50-10-40
Оқулықтағы №5
тапсырманы орындайды.
Әрбір үйірмедегі жаттығулардың
басталу уақытына қара.
Стадионға дейінгі жол 1 сағат
уақытты алады. Спортшылардың әрқайсысына
кешікпеу үшін үйден нешеде шығуы
керек?
Оқушылар фигуралар
құрастырады.
Дәптерге торкөз бойынша
қайталап салады.
Теңдеулерді
шешеді.
Жаттығулардың басталу уақытын
анықтайды.
«Фигуралар» әдісімен
оқушылардың жұмысы
бағаланады
Оқулық.
Дәптер.
Рефлексия
32-35
«Тазалық»
ойыны.
Жол сөмкесі – бүгінгі сабақ
маған ұнады, маған қажет.
Қоқыс жәшігі –
бүгінгі сабақ маған ұнамады, қажет
емес.
Еттартқыш – бүгінгі сабақты
әлі де жетілдіруім керек, көп нәрсені
түсінбедім.
Оқушылар тақтадағы суреттерге
стикерлерін жабыстырады.Онда мына суреттер
салынған:
«Тазалық»
ойыны
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз