Геометриялық фигуралар еліне саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Геометриялық фигуралар еліне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:17.01.2019ж.

Түркістан облысы.Мақтаарал ауданы.

Азаттық ауылы «№ 41 жом»КММ

Мұғалімі :

Назарова Ж.С.

Сыныбы :2 “Түзету-дамыту тобы»

Қатысқан : 7 Қатыспаған :0

Пәні:

Математика

Сабақ тақырыбы:

Геометриялық фигуралар еліне саяхат.

Өткенді бекіту.


Сабақ мақсаты:

2.3.1.1.Геометриялық фигуралармен танысу және түсінік беру.

2.3.1.2.Геометриялық фигураларды ажырату.

2.3.1.1.Бұрыштар түрлерін атау,сызуға үйрету.

2.3.1.2.Көпбұрыштарды төбелер саны бойынша жіктеу.


Сабақ нәтижесі:









Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Жазба жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Құндылықтарға баулу.

Дұрыс әрекет:

Ата – ананы , үлкендерді,мұғалімді сыйлау,ұрлық жасамау,шыншыл болу,

уәдені орындау,тіл алғыш болу.

Бағалау критерийі

Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады.Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық,суреттер,топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,топтық тапсырмалар,кері байланыс,стикер.Сергіту сәті.Музыка.Плакат.

Әдіс – тәсілдер:

Cұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,ойын,көрнекілік.Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Аралас сабақ

Сабақ жоспары

Жоспарланған

уақыт



Басталуы

5 минут
























5 минут
















Жаңа сабақ


10 минут













































Сабақты пысықтау







Ортасы 10 минут
























5 минут






















Сабақтың аяқталуы


10минут



Сабақ барысы:1.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Үш тілде:

  • Сәлеметсіздер ме.

  • Здраствуйте.

  • Гуд монин

Топқа бөлу:


Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


2.Психологиялық дайындық:


Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын,

Тоқысаң жалықтыра қоймайтұғын.

Ғылымдар патшасы боп дараланып,

М атематика – қызықты тоймайтұғын


Ұранымыз.

Математика сабағын,

Жақсылап ұғып аламыз.

Сәулесі деп сананың,

Мәнінен ой табамыз.


дегендей, «Қызықты математика» сабағын бастайық.

Олай болса,тапсырмалар орындай отырып «Геометриялық фигуралар еліне» саяхат жасаймыз,танысамыз,үйренеміз,меңгереміз.


3. Геометриялық фигуралардан аппликация құрастыру.



4. «Ойлан, таны, біл» ойыны.Танымдық тапсырма.


  1. «Геометрия»деген сөз нені білдіреді? (Жер өлшемі)

  2. Қағазбен жазу құралының түйісетін ізі қалай аталады? (Нүкте)

  3. Екі жағынан нүкемен шектелген түзу сызықтың бөлігі (Кесінді)

  4. Жазық бейнесі дөңгелек болып табылатын көлемді фигура (Шар)

  5. Түзу сызық жүргізуге арналған қарапайым құрал (Сызғыш)

  6. Барлық нүктесі ортасынан бірдей қашықтықта болатын тұйық қалай аталады? (Шеңбер)


Жарайсыңдар! Балалар.


5.Ережелер.


Бір нүкте бойы жүргізілген түзу сызықты Сәуле деп атаймыз.

Екі нүктемен шектелген түзудің бөлігін Кесінді дейміз.

Сәуле мен кесіндіні сызғышпен өлшейді.


Бұрыш.


Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура.


Бұрыш 3 түрге бөлінеді.Қандай?


Тік бұрыш,Сүйір бұрыш, Доғал бұрыш.

Кез келген бұрышты Транспортирмен өлшеп сызады.


90 градус шамасындағы бұрыш Тік бұрыш деп аталады.

90 градустан кем бұрышты Сүйір бұрыш деп атайды.

90 градустан артық бұрышты Доғал бұрыш деп атайды.



Көпбұрыш.


Көпбұрыш – жазықтағы фигура,барлық қабырғалары тең,барлық бұрыштары тең геометриялық фигураны айтады.

Тұйықталған сынық,оған сырттай және іштей шеңбер сызуға болады.



Тіктөртбұрыш.


Тіктөртбұрыш – бұл барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш.


Шаршы.


Шаршы - бұл барлық қабырғалары тең болатын тіктөртбұрыш.







Үшбұрыш.


Үшбұрыш – бір сызықтың бойында жатпайтын үш нүкте белгілеп қосқанда үшбұрыш деп аталатын геометриялық фигураны айтады.Үш төбесі,үш қабырғасы бар.



Төртбұрыш.


Төртбұрыш – барлық қабырғалары тең геометриялық фигураны айтады.



6.«Ойнада ойла» ойыны.Топтық сайыс.


Жазық геометриялық фигураларға қандай фигуралар жатады екен?

(Тік төртбұрыш,Үшбұрыш,Шаршы,Шеңбер,Көпбұрыш)


7.Сұрақ – жауап сәті.


1.Негізгі геометриялық фигура қалай аталады? (нүкте)

2.Үшбұрыштың неше бұрышы бар? (3)

3.Бұрыштарды атап бер? (Тік,сүйір,доғал бұрыштар)

4.Төртбұрыштың неше бұрышы бар ? (4)

5.Геометриялық фигураларды қандай өлшем құралымен өлшейді? (Сызғыш пен Транспортир)

6.Ұзындық өлшемін ата. (Метр,дециметр,сантиметр,милиметр)



8.Сергіту сәті:


Кәне түзу тұрайық,

Кесіндіні құрайық.

Сәуле болып созылып,

Нүкте болып қалайық. (іс-қимылмен көрсету)


9.Тапсырма. «Үшбұрыштарды сана».Зияткерлік сайыс.






А. 30

В. 31

С. 32

Д. 33

Е. 34 Дұрыс жауабы: Е. 34

10.Фигураны белгіле.


11. «Кім тапқыр» ойыны. Логикалық тапсырма.


1.Үстелдің 4 бұрышы бар.Егер бір бұрышын кесіп тастаса,

неше бұрыш болады? (5)


2.Үйдің 4 бұрышында 4 мысықтотыр.Әр мысықтың алдында 3 мысық отыр.Үйде неше мысық отыр? (4 мысық отыр)


4.Бір жағында нүктемен тұйықталған түзу сызық қалай аталады? (Сәуле)


Shape1

Ресурстар



Топқа бөлу:

1-топ:Shape2


2-топ:










  1. Топ:



2 – топ:


«От шашу»әдісі


Shape3



Shape4






Shape5






Фигуралармен жұмыс


Shape6





Shape7






Shape8




«Басбармақ»әдісі





























Shape9


Shape10

Бағалау


Кері байланыс . «Қолғап» әдісі





Дескриптор:




1. Тапсырманы түсінеді.

2. Суретке назар аударады

3. Топпен ақылдасады
4. Үшбұрыштарды санайды

5.Фигураны атайды.

6.Фигуралардан аппликация құрастырады.



.



Қорытынды


Ал,балалар келген қонақтармен қоштасайық.Сау болыңыздар!



Үй тапсырмасы

Оқулықта қалған тапсырманы орындау.


Оқу ісінің меңгерушісі Шеримбетова К.А.



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
1073
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі