Материалдар / Геометриялық фигуралар және сандар тізбегі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Геометриялық фигуралар және сандар тізбегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоғарғы деңгейде өтті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2024
111
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«А.Бертаева атындағы орта мектеп-Лавар бастауыш мектебімен»КММ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Ортақ тақырып: Дені саудың жанысау

3А ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ФИГУРАЛАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ӨЗАРА ОРНАЛАСУЫ

Педагогтің аты-жөні:

Ызғарбекова Қымбат Мақсатқызы

Күні:

15.01.2024ж

Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

Геометриялық фигуралардың және сандардың тізбегі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.4.3.2 Берілген заңдылық бойынша тізбекті құрастыру,тізбектегі заңдылықты бұзылуын табу.

Сабақтың мақсаты

Берілген заңдылық бойынша тізбек құрастырады,тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табады.

Құндылықтар

Талап: ізденімпаз,жасампаз ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 минут













Өткенді пысықтау

5 минут












Сабақ

тың ортасы

минут


4мин













4мин












5мин















5мин













5мин







4мин











Бекіту

5 мин

















Кері байланыс

5 минут





Психологиялық ахуалды жақсарту







Өткенді пысықтау

Қапшықты қағып алу

Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

1.Бұрыштың қанша түрі бар?

2.90°-тан кіші бұрыш

3..90°-тан үлкен бұрыш

4.90°-қа тең бұрыш

5.Үшбұрыштың қанша бұрышы,қабырғасы,төбесі бар?

6. Төртбұрыштың қанша бұрышы,қабырғасы,төбесі бар?

7.Тіктөртбұрыш пен шаршының айырмашылығы қандай?

Тақырыпты ашу

Берілген фигураларды ұқсастығына қарай бөліп жинақта


AutoShape 2



Жұптық жұмыс


Әр жұпқа тапсырма беріледі.

Тапсырмалар :

1жұп.3-тен 30-ға дейінгі үш-үштен қоса отырып

2жұп.5-тен-50-ге дейінгі бес-бестен қоса отырып

3жұп.20-дан 2-ге дейін екі-екіден азайта отырып

4жұп.40-тан 4-ке дейін төрт-төрттен азайта отырып

Топтық жұмыс

3-тапсырма. Пирамида әдісі


18+15=

17+16=

14+18=

33+0=

29+4=

33-0=

34-1=

30+3=

27+6=

28+7=

Есептің жауабын стакандарға жазып қою. Оқушыларға А4 форматтағы қағазға есепті беру.

«Көршімнің дәптер»

Күннің ретін жазу.

Сандарды көркем жазу

ЕҚБ

Заңдылықты анықтап,тізбекті толықтыру

300,200,400,300,.....,......,.......,......,700,600

ЕББҚ

Заңдылықты анықтап,тізбекті толықтыру


4-тапсырма№5

«Барабан»әдісі

Әр бағандағы мысалдарды шығару.Заңдылықты сақтап,келесі мысалдарды жазу




5-тапсырма №10

«Кім жылдам?» ойыны

Фигураларды түстері бойынша реттілікпен орналастырады, фигуралардағы әріптерден құралған

сөздің мағынасына назар аударады.


6-тапсырма Ұжыммен жұмыс

Барабанды айналдыру арқылы оқушыны тақтаға шығару

1.10-нан 100-ге дейін он-оннан қоса отырып

2.100-ден 1000-ға дейін жүз-жүзден қоса отырып

3.100-ден 10-ға дейін он-оннан азайта отырып

4.1000-нан 100-ге дейін жүз-жүзден азайта отырып








Үй жұмысы:

8-тапсырма





Геометрияллық фигуралар әдісі бойынша арқылы кері байланыс алу. Әр жұмыста алған бағаларын арқылы стрелкаға қойғызу.




Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.













Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді











Тақырыпты ашады










Сандардың тізбегін құрады











Есептің мәнін табу арқылы стакандағы жауаппен пирамида құрады.









Барабаннан аты шыққан оқушы тақтаға есепті шығарады





Тапсырманы орындайды



Тапсырманы орындайды





















Жеке жұмыс жасайды







Бағалау парақшасына

алған бағаларын қояды.



Үй тапсырмасын жазып алады


Бағалау парақшасына

алған бағаларын қояды.



Мақтап,мадақтап отыру

















мадақтау

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!