Геометриялық фигуралар. Спорт түрлері. Гимнастика. Геометриялық фигуралар. Велоспорт.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Геометриялық фигуралар. Спорт түрлері. Гимнастика. Геометриялық фигуралар. Велоспорт.

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық фигуралар. Спорт түрлері. Гимнастика. Геометриялық фигуралар. Велоспорт.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді_____________________


Бөлім: 4А. Күнделікті өмірдегі есептеулер Математика

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 20.05.2025ж

Сынып 1 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы: Геометриялық фигуралар. Спорт түрлері. Гимнастика. Геометриялық фигуралар. Велоспорт. 

Оқыту мақсаты:

1.3.2.1 түзу, тұйықталған және тұйықталмаған және қисық, сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометриялық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндеу;

1.3.2.3 жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру;

1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш,дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш)және кеңістік фигураларды(куб,шар, ци линдр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру;

1.3.2.2 берілген ұзындығы бойынша кесінді сызу.

Сабақтың мақсаттары:

Түзу,тұйықталған және тұйықталмаған және қисық,сынық сызықты жазықтықта/қарапайым жазық геометрия лық фигураларды (үшбұрыш, төртбұрыш) нүктелі қағазда кескіндейді;

Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастырады;

Жазық фигураларды (үшбұрыш,дөңгелек,шаршы,тіктөртбұрыш)және кеңістік фигураларды(куб,шар,цилиндр, конус, пирамида, тікбұрышты параллелепипед) тану және қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіреді;

Берілген ұзындығы бойынша кесінді сызады.

Құндылықтар:

Мамыр айы: Бірлік және ынтымақ

Құндылық мақсаты: Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

Психологиялық ахуалды жақсарту

«Фигураларды ата және сыз» ойыны

Өткенді пысықтау

Сызбаларға қарап, есептер құрастырыңдар.Шешуін тауып, жауабын жазыңдар

Мұғалім фигураны атайды, оқушы оны көрсетеді. Олардың ерекшеліктерін ататады

Фигуралар сызады







Есеп шығарады


Мақтап, мадақтап отыру



Дескриптор:

Есепті шартын құрады

Шешуін тауып, жауабын жазады


Суреттер










Есеп сызбасы


Сабақтың ортасы

30 минут

Жаңа тақырып

1-тапсырма

Көркем гимнастика сабағына әртүрлі құралдар қажет (Доптар, таспалар, шығырлар, түйреуіштер).

Бұл құралдар қандай геометриялық фигураларға ұқсайды? (Дөңгелек, шеңбер, қисық сызық)

Суретші ұзындығы қандай таспаны бейнеледі? Өлше.

2-тапсырма

Әртүрлі құралдарды таңдаудың қандай нұсқалары бар?

Үлгіге қарап,дөңгелектерден осы есепті құрастыр

Қағаздан осындай текшелер құрастырып көр.


Сергіту сәті

Фигуралардан үйшіктер құрастырамыз



Өзіндік жұмыс

3-тапсырма

Ұзындығы 3 см болатын кесінді сыз. Одан 2 см ұзын кесінді сыз.

3см+2см=5см

3см

Shape1

5см

Shape2


Топтық жұмыс

4-тапсырма

Есепті шығар.

Марат 8 дм ұзындыққа, ал Сырым одан 2 дм алысқа секірді. Сырым қандай ұзындыққа секірді?

МShape4 Shape3 арат-8дм

СShape5 ырым-2дм алыс ?дм

8дм+2дм=10дм

Ж: Сырым 10дм-ге секірді


Зерттеушілік тапсырма

5-тапсырма

Балалар фигуралардан аппликация жасады.Әрбір аппликация үшін қанша толық шаршылар қажет болды?

Жауап:

1-суретке 4шаршы (тасбақа)

2-суретке 2шаршы (қаз)

3-суретке 2 шаршы (ит)

4-суретке 3 шаршы (мысық)

5-суретке 2шаршы (балық)

6-суретке 2 шаршы (аққу)


ҚЖ:

Шығармашылық жұмыс

Түрлі түсті қағаздардан фигуралар қырқып алып, композициялар құрастыр


Ойын ойнайды

Тапсырманы орындайды






Нұсқаларды атайды


Кестеге белгілейді













Жеке жұмыс жасайды


Жаттығулар жасайды

Ойын ойнайды








Кесінділер сызады










Есепті шығарады










Шаршыларды санайды










Шығармашылық жұмыс жасайды









Дескриптор:

Фигураларды таниды, атайды

Олардың ерекшеліктрін біледі





Дескриптор:

Геометриялық фигураларды атайды

Таспаларды өлшейді






Дескриптор:

Кестені қолданып барлық мүмкін нұсқаларды анықтайды

Нұсқаларды жазады













Дескриптор:

Ұзындығы 3 см болатын кесінді сызады

Одан 2 см ұзын кесінді сызады.




Дескриптор:

Суретке қарап, есепті шығарады

Ұзындық өлшемдерін біледі

















Дескриптор:

Аппликацияларды көреді, есептейді

Қанша шаршы кеткенін анықтайды





Фигуралар





Сурет



















Кесте






Оқулық











Кесінділер



Сызғыш







Жұмыс дәптері




Суреттер






Оқулық



Жұмыс үлгілері

Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс

Кері байланыс жасайды


«Білім гүлі» әдісі


Кері байла ныс тақтасы






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2025
109
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі