|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|
|||||
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 119 сабақ. Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.3.3.1 сызықта белгіленген нүктелерді бір-біріне қатысты орналасуын анықтау 2.5.2.3 нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
сызықта белгіленген нүктелерді бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқиды |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үйге тапсырма 7-тапсырма
Шешуі: 31-18=13 31+13=44 Жауабы: барлығы 44 кг көкөніс |
Оқушылар-дың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын Оқиды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Екі амалмен орындалатын есепті шығарады-1б |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақ ФС тапсырма 1-тапсырма Дәптерге . қойда оны А әрпімен белгіле. Оқылуы А нүктесі Дәптерге 6 нүкте белгіле,оларды бір-бірінен ажыраты үшін әрқайсысын әріптермен белгіле: Е,К,М,Р,Т,О. Осы нүктелерді ата. Е нүктесі, К нүктесі .... |
Нүкте сызады және оқиды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Нүкте сызады және латын әріптерімен белгілейді-1б Нүктелерді оқиды-1б |
|
|
||
|
|
ЕБҚ және ЕҚБ 2-тапсырма Суретке қара. Кесінділер мен түзулерді белгіленуі бойынша ата және дәптерге жаз.
оқылуы: АЕ кесіндісі, ВС түзуі |
Кесіндімен түзулерді атайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кесіндімен түзуді сызады-1б Кесінді мен түзуді оқиды-1б |
Кесінді-лер мен түзулер-дің суреті |
|
||
|
|
3-тапсырма Сүйір бұрыштың төбесі Е әрпімен,тік бұрыштың төбесін К әрпімен,доғал бұрыштың төбесін О әрпімен белгіле. Бұрыштың қабырғаларын басқа әріптермен белгіле. АЕВ сүйір бұрышы
ЕКВ тікбұрышы
ВОА доғал бұрышы
|
Бұрыштарды әріптермен белгілейді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Бұрыштардың төбесі мен қабырғасын латын әріптерімен белгілейді-1б |
|
|
||
|
|
4-тапсырма Жұптық жұмыс АВ және КМ кесінділерін өлше. КМ кесіндісі АВ кесіндіснен неше см ұзын? |
Кесінділерді өлшейді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кесінділерді өлшейді-1б Салыстырады-1б |
|
|
||
|
|
ЕҚБ 5-тапсырма
Т С Е D С D кесіндісі -10см СЕ кесіндісі -6см Е D кесіндісі -4 см |
Түзі сызады Түзуді кесіндіге айналдырады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Түзу сызады және нүкте қойып кесіндіге айналдырады-1б |
оқулық |
|
||
|
|
6-тапсырма Өрнек құр және олардың мәнін тап. 6*3/3+47=53 3*3/1+47=56 35/5*4-19=9 45/5*5-19=28 |
Өрнек құрастырады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Өрнек құрастырады-1б Мәнін табады-1б |
Дәптер |
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Үйге тапсырма Кез келген кесінді сыз. Оның ұштарын әріптермен белгіле. Сәуле сыз және оның басын әріппен белгіле. Белгіленуі бойынша осы фигураларды оқы.
|
Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кесінді сызады-1б Латын әріптерімен белгілейді-1б |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу
Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|||||
|
Пәні: |
Математика |
|
|||||
|
Бөлім: |
Саяхат |
|
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 119 сабақ. Геометриялық фигураларды әріптермен белгілеу |
|
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.3.3.1 сызықта белгіленген нүктелерді бір-біріне қатысты орналасуын анықтау 2.5.2.3 нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу |
|
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
сызықта белгіленген нүктелерді бір-біріне қатысты орналасуын анықтайды нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқиды |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылардың назарын сабаққа аудару Үйге тапсырма 7-тапсырма
Шешуі: 31-18=13 31+13=44 Жауабы: барлығы 44 кг көкөніс |
Оқушылар-дың назарын сабаққа аудару Үй тапсырмасын Оқиды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Екі амалмен орындалатын есепті шығарады-1б |
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Жаңа сабақ ФС тапсырма 1-тапсырма Дәптерге . қойда оны А әрпімен белгіле. Оқылуы А нүктесі Дәптерге 6 нүкте белгіле,оларды бір-бірінен ажыраты үшін әрқайсысын әріптермен белгіле: Е,К,М,Р,Т,О. Осы нүктелерді ата. Е нүктесі, К нүктесі .... |
Нүкте сызады және оқиды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Нүкте сызады және латын әріптерімен белгілейді-1б Нүктелерді оқиды-1б |
|
|
||
|
|
ЕБҚ және ЕҚБ 2-тапсырма Суретке қара. Кесінділер мен түзулерді белгіленуі бойынша ата және дәптерге жаз.
оқылуы: АЕ кесіндісі, ВС түзуі |
Кесіндімен түзулерді атайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кесіндімен түзуді сызады-1б Кесінді мен түзуді оқиды-1б |
Кесінді-лер мен түзулер-дің суреті |
|
||
|
|
3-тапсырма Сүйір бұрыштың төбесі Е әрпімен,тік бұрыштың төбесін К әрпімен,доғал бұрыштың төбесін О әрпімен белгіле. Бұрыштың қабырғаларын басқа әріптермен белгіле. АЕВ сүйір бұрышы
ЕКВ тікбұрышы
ВОА доғал бұрышы
|
Бұрыштарды әріптермен белгілейді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Бұрыштардың төбесі мен қабырғасын латын әріптерімен белгілейді-1б |
|
|
||
|
|
4-тапсырма Жұптық жұмыс АВ және КМ кесінділерін өлше. КМ кесіндісі АВ кесіндіснен неше см ұзын? |
Кесінділерді өлшейді |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кесінділерді өлшейді-1б Салыстырады-1б |
|
|
||
|
|
ЕҚБ 5-тапсырма
Т С Е D С D кесіндісі -10см СЕ кесіндісі -6см Е D кесіндісі -4 см |
Түзі сызады Түзуді кесіндіге айналдырады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Түзу сызады және нүкте қойып кесіндіге айналдырады-1б |
оқулық |
|
||
|
|
6-тапсырма Өрнек құр және олардың мәнін тап. 6*3/3+47=53 3*3/1+47=56 35/5*4-19=9 45/5*5-19=28 |
Өрнек құрастырады |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Өрнек құрастырады-1б Мәнін табады-1б |
Дәптер |
|
||
|
Сабақтың соңы 10 мин |
Үйге тапсырма Кез келген кесінді сыз. Оның ұштарын әріптермен белгіле. Сәуле сыз және оның басын әріппен белгіле. Белгіленуі бойынша осы фигураларды оқы.
|
Үй тапсырмасын алады Кері байланыс жасайды |
ҚБ: 1-10 балл Дескриптор: Кесінді сызады-1б Латын әріптерімен белгілейді-1б |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз







үзу
сыз.













