Геометриялық фигураларды ц әріптермен белгілеу ҚМЖ 2-сынып

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Геометриялық фигураларды ц әріптермен белгілеу ҚМЖ 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық фигураларды ц әріптермен белгілеу ҚМЖ 2-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Саяхат

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Геометриялық фигураларды ц әріптермен белгілеу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.2.3. Нүктелерді, кесінділерді, сәулелерді, түзулерді латын алфавитінің бас әріптерімен таңбалау, оларды таңбалануы бойынша оқу.

Сабақтың мақсаты

Фигураларды латын әліпбиінің бас әріптерімен белгілеу


Құндылық

Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстау, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

Үй тапсырмасын тексеру

7, 109 бет

ЕПрямая со стрелкой 1 септі шығар

Картоп -31 кг

Жемістер - ? 18 кг кем

Барлығы - ?

Ш:31 – 18 = 13

31 + 13 = 44


«Кім жылдам?» әдісі

Дәптерге 6 нүкте белгіле. Оларды бір –бірінен ажырату үшін әрқайсысын әріптермен белгіле:

E, K,M,P,T,O

Осы нүктелерді ата.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Фигураларды латын әліпбиінің бас әріптерімен белгілеуді білесің

Оқушылар сабаққа назар аударады.


Тапсырманы тексертеді









Дәптерге нүктелер белгілейді . Оларды бір –бірінен ажырату үшін әрқайсысын әріптермен белгілеп, атайды


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




Оқулық

1, 110-бет


Сабақтың ортасы

11 мин












1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Кім жылдам?» әдісі

Тапсырманы орында








ЕББҚ

Кесінділер мен түзулерді белгілеуде қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Кесінділердегі әріптерді қандай ретпен оқиды?

1. кесінді сызады

2.кесіндінің ұштарын әріптермен белгілейді

3.кесінділер мен түзулерді белгіленуі бойынша атайды

4.кесінділер мен түзулерді белгіленуі бойынша жазады





Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-кесінді сызады(1б)

-кесіндінің ұштарын әріптермен белгілейді(1б)

-кесінділер мен түзулерді белгіленуі бойынша атайды(1б)

- кесінділер мен түзулерді белгіленуі бойынша жазады(1б)

ЕББҚ:

Дескриптор:

- кесіндінің ұштарын әріптермен белгілейді

Оқулық

2, 110-бет

Дәптер

қаламсап





12 мин








































Сергі

ту сәті

2 минут

2- тапсырма

Топтық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

1- топ «Бақыт жалаулары»

Тапсырманы орында











2 –топ «Арман жалаулары»

Тапсырманы орында









3-топ «Қуаныш жалаулары»

Тапсырманы орында







ЕББҚ

Тапсырмаларды орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Бұрыштарды түрлеріне қалай ажыратуға болады?


«Тралалалалала» әуеніне қол жаттығуына арналған қимылдар жаса

1. сүйір бұрышты анықтап, әріппен белгілейді

2.тік бұрышты анықтап, әріппен белгілейді

3.доғал бұрышты анықтап, әріппен белгілейді

4.бұрыштың қабырғаларын әріптермен белгілейді



1. АВ кесіндісін өлшейді

2.КМ кесіндісін өлшейді

3.екі кесіндінің ұзындығын салыстырады

4.қорытынды шығарады


1. түзу сызады

2.СД нүктелерін белгілейді

3.Е нүктесін белгілейді

4.ЕД кесіндісінің ұзындығын табады







Сұраққа жауап береді



Әуенге сәйкес қол жаттығуларын жасайды

«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

-сүйір бұрышты анықтап, әріппен белгілейді(1б)

- тік бұрышты анықтап, әріппен белгілейді(1б)

-доғал бұрышты анықтап, әріппен белгілейді(1б)

-бұрыштың қабырғаларын әріптермен белгілейді(1б)

Дескриптор:

-АВ кесіндісін өлшейді(1б)

-КМ кесіндісін өлшейді(1б)

-екі кесіндінің ұзындығын салыстырады(1б)

-қорытынды шығарады(1б)

Дескриптор:

-түзу сызады(1б)

- СД нүктелерін белгілейді(1б)

-Е нүктесін белгілейді(1б)

-ЕД кесіндісінің ұзындығын табады(1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды

Жарайсыңдар!

Керемет!


Оқулық

3,4,5

110,111-бет

Ламинат маркер



































Бейнежазба


8 мин




3 – тапсырма

Жұптық жұмыс

«Құрастыр» әдісі

Өрнектер құр және олардың мәнін тап.

6 * 3 : 3 + 47 = 53

3 * 3 : 1 + 47 = 56

35 : 5 * 4 – 19 = 9

45 : 5 * 5 – 19 = 26

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Өрнек құрастыруда қандай қиындықтар туындады?

1. өрнектер құрастырады, мәнін есептейді










Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

рнектер құрастырады(1б)

-мәнін есептейді (1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-амалдарды орындайды

Оқулық

6,111-бет

Дәптер

қаламсап

Сабақтың соңы


7 мин

Рефлексия

«Детальдарын қосу» әдісі

Жеке жұмыс істеу кезінде мұғалімге алған білімдерін көрсету үшін әр оқушы сабаққа байланысты бір сөйлем айтып, келесі оқушы сөйлемді көбейтіп жеткізуі қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты болуы керек.


Үйге тапсырма

7, 111 бет

Оқушылар «Детальдарын қосу» әдісінде бүгінгі өткен сабақ жайлы өз ойларын қысқа және кеңейтілген түрде айтады


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!






















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
362
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі