Геометриялық пішіндер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Геометриялық пішіндер

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық пішіндерді ажырату
Материалдың қысқаша нұсқасы




Сабақтың тақырыбы: Геометриялық пішіндер.

Сабақтың мақсаты : Балаларға бір түсті заттарды көлеміне сәйкес топтауға, салыстыруға, геометриялық пішіндерді ажырата білуге үйрету. Ойын арқылы балалардыі ой- өрісін,ойлау қабілетін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ойын кезінде сөздік қорларын молайту.

Коррекциялық түзету: Сөздегі дыбыстарды айқын естіп, дұрыс айтуға үйрету.

Көрнекі құралдар: Үлгі материалдар: геометриялық пішіндер, суреттер.

Әдістемелік әдістер: Түсіндіру, ойын, сұрақ-жауап.

Әрекет кезеңдері: Мотивациялық қозғаушы күш.

Мұғалімнің іс-әрекеті: Балалар көңіл- күйлерің қалай?.

Балалардың іс – әрекетті: Балалар көңіл- күйлерінің өте тамаша екенін айтады. Олай болса шаттық шеңберін құрайықшы. Әдептен озбай бүгінгі келген қонақтармен сәлемдесіп алайық.

Үлкенге де «сіз»,

Кішіге де «сіз».

Баршаңызға құрметпен,

Бас иеміз біз.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.

Балалармен амандасып, түгендеп, сабаққа көңілдерін аудару.

Өткен сабақты еске түсіру: Балалар біз сендермен өткен сабақтардан 1-5 ке дейінгі сандармен танысқан болатынбыз. Кәне еске түсірейікші.Балаларды 0 ден 5 дейін, 5 тен 0 ге дейін санатамын.


-Енді «көршілес санды тап» деген ойынды ойнайық. 34 23 ойын ойналады.

Жаңа сабақ:

Мұғалім:

-Бәріміз, бері қарайықшы.

-Мына, сиқырлы қапшықтың ішінде неше түрлі пішіндер бар екен. Қане, кім маған пішіндерді атап береді?.

-Дұрыс айтасыңдар,ұшбұрыш, төртбұрыш дөңгелек екен.

-Балалар, осы пішіндерді ауада жасап көрейікші.

-Үшбұрыш, ал мынау төртбұрыш, ал мынау –дөңгелек.

Тапсырма: «Құстың ұясы».

Шарты: Қағазды қиып балалар құстарға ұя жасайды.

Дидактикалық ойын:«Мынау қай пішін?».

Мақсаты: Геометриялық пішінді сипалап анықтау арқылы айта білу.

Шарты: «Сиқырлы қапшықтың» ішіндегі затты ұстап көріп, қандай геометриялық пішін екенін анықтайды, түсін айтады.

Логикалық есеп:

Табақта 3 алма.

Қолымда 1 алма,

Қосқанда барлығын,

Болады неше алма?,

Тапсырма: «Өз ұяшығына орналастыру».

Мақсаты: Геометриялық пішіндерді өз ұяшығына орналастыру.

Сергіту сәті:

-Ал енді балалар орнымыздан тұрайық, сәл демалып алайық.

Ормандағы аюдың,

Құлпынайы көп екен.

Теріп- теріп аламыз,

Қалтамызға саламыз.

Тапсырма: Кедергілерден өту.

А) Геометриялық пішіндеріне қарай.

Ә) Түстеріне қарай (қызыл,жасыл, сары)

Дәптермен жұмыс:

Сызғышты қолданып үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш геометриялық пішіндерді салу.

Шырша құрастыру: Балаларды қатыстыра отырып ,үлгі ретінде шыршаны құрастырамыз.

- Биназар, үшбұрыштардың ішінен ең үлкенін алып ең астына қойшы. Енді үлкенірек үшбұрышты алып, жоғарырақ орналастырады, ең кішкентайын алып оны үстіне қояды. Сонымен, жұмыс аяқталды.

-Ал қане біз не құрастырдық?

- Шырша.

- Шыршаның түсі қандай ?.

- Жасыл.

Балалар менің сендерге қоятын жұмбағым бар, соны шешейік:

Тікен- тікен тік пісте

Қысы- жазы бір түсте.

Ол не ?

Балалар : Шырша.

Тапсырма: Геометриялық пішіндерден кез- келген зат құрастыру.

Сабақты қорытындылау:

-Балалар, бүгін біз немен таныстық?.

-Дұрыс айтасыңдар, пішіндер туралы білімдерімізді кеңейте түстік.

-Пішіндер неше түрлі болады?.

- Үш түрлі көлемдегі үшбұрыштан не құрастырдық?.

Мұғалімнің қойған сұрақтарына толық жауап бере отырып, ұйымдасқан оқу- іс әрекеті қорытындылайды.


Үйге тапсырма: Геометриялық пішіндерді бояп келу.

Күтілетін нәтиже:

Білу немесе хабарлар болды. Пішіндер туралы жалпы түсінік.

Қалыптасқан әдеті: Пішіндердің түсін , көлемін ажырату.

Істей білуі:

Геометриялық пішіндерді біледі, әр түрлі пішіндер құрай алады.




Оханова Багила Нускабеккызы , Түркістан облысы Түлкібас ауданы

«Психологиялық- педагогикалық түзету кабинеті» Олигофренопедагог
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2019
665
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі