Ересек «Бота» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Нұр-Сұлтан қаласы
№23 «Алтын бесік»
Балабақшасы
Тәрбиеші: Бохай Р
Білім беру саласы: «Таным –Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру»
Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер
Мақсаты:, Геометриялық денелерді(шар мен куб)және геометриялық пішіндерді (шаршы, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша) ажырата білутастыру
Дамытушылық: Үлгі және сан айту бойынша геометриялық денелер мен пішіндерді санай білуін дамыту.
Оқытушылық: «Мынау неге ұқсайды?» деген дидактикалық ойын: арқылы қоршаған ортада геометриялық дене мен пішіндерге ұқсас заттарды сәйкестендіре білу дағдысын қалыптастыру.
Педагогикалық технологиялар: АКТ, Үлестірмелі матиериалдар Ресурстармен қамтамасыз ету: Суреттер,
Билингвалдық компоненті: Төртбұрыш-квадрат
Үшбұрыш-тройуголник
Сопақша-овал
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы: миға шабуыл
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілі екенің қайдан білдіндер?
Аптаның қай күні?
Төрт бұрышы бар, қандай пішін?
Үйдің шатырына қандай пішін ұқсайды?
Жұмыртқа қандай пішінге ұқсайды?
Бұрышы жоқ қандай пішін?
Негізгі бөлім: Сюрприздік сәті:
Балалар біз бүгін геометриялық әлеміне саяхат жасаймыз.
Барлығын да дайынсындар ма?
Ал ендеше барлығымыз көзімізді жұмып ұшақпен ұшайық.
Ал балалар келдік.
Жан-жақтарына қарандаршы не көріп тұрсындар?
Дұрыс айтасындар түрлі түсті пішіндер.
Ал балалар мына бір пішінге қарандаршы қандай пішін?
Түсі қандай?
Ал мына пішін қандай?
Түсі қандай?
Ал балалар мына бір пішінге қарандаршы қандай пішін?
Түсі қандай?
Ал мына пішіндерді мен сендерге өзім таныстырып кетейін.
Бұл пішін шаршы.
Түсі қандай?
Ал мына пішін куб.
Түсі қандай?
Сендер саяхаттан шаршаған боларсындар дем алайық.
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді
Д\ойын: «Қай зат қандай пішінге ұқсайды?
Сөздік жұмыс: Төртбұрыш-квадрат
Үшбұрыш-тройуголник
Сопақша-овал
Ал енді балалар пішіндер әлемінің тағы бір ойынын ойнаймыз ба?
Тақырыбы: «Топтағы әртүрлі пішінге ұқсайтын заттарды тап»
Жарайсыңдар енді тобымызға көзімізді жұмып оралайық
Қортынды:
Балалар біз қайда бардық?
Қандай ойындарды ойнадық?
Нелерді көрдік?
Ол пішіндермен өз ойларыңнан құрастыру ойынын ойнайық.
Үлестірмелі пішіндер
«Пішіндер әлемі» (кез келген заттарды, жануарларды, жәнтіктерді, ойыншықтарды ) құрастыру ойынымен аяқтаймыз.
Жарайсыңдар балалар, жақсы құрастырған балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Ересек «Бота» тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Нұр-Сұлтан қаласы
№23 «Алтын бесік»
Балабақшасы
Тәрбиеші: Бохай Р
Білім беру саласы: «Таным –Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру»
Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер
Мақсаты:, Геометриялық денелерді(шар мен куб)және геометриялық пішіндерді (шаршы, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша) ажырата білутастыру
Дамытушылық: Үлгі және сан айту бойынша геометриялық денелер мен пішіндерді санай білуін дамыту.
Оқытушылық: «Мынау неге ұқсайды?» деген дидактикалық ойын: арқылы қоршаған ортада геометриялық дене мен пішіндерге ұқсас заттарды сәйкестендіре білу дағдысын қалыптастыру.
Педагогикалық технологиялар: АКТ, Үлестірмелі матиериалдар Ресурстармен қамтамасыз ету: Суреттер,
Билингвалдық компоненті: Төртбұрыш-квадрат
Үшбұрыш-тройуголник
Сопақша-овал
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы: миға шабуыл
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Қыс мезгілі екенің қайдан білдіндер?
Аптаның қай күні?
Төрт бұрышы бар, қандай пішін?
Үйдің шатырына қандай пішін ұқсайды?
Жұмыртқа қандай пішінге ұқсайды?
Бұрышы жоқ қандай пішін?
Негізгі бөлім: Сюрприздік сәті:
Балалар біз бүгін геометриялық әлеміне саяхат жасаймыз.
Барлығын да дайынсындар ма?
Ал ендеше барлығымыз көзімізді жұмып ұшақпен ұшайық.
Ал балалар келдік.
Жан-жақтарына қарандаршы не көріп тұрсындар?
Дұрыс айтасындар түрлі түсті пішіндер.
Ал балалар мына бір пішінге қарандаршы қандай пішін?
Түсі қандай?
Ал мына пішін қандай?
Түсі қандай?
Ал балалар мына бір пішінге қарандаршы қандай пішін?
Түсі қандай?
Ал мына пішіндерді мен сендерге өзім таныстырып кетейін.
Бұл пішін шаршы.
Түсі қандай?
Ал мына пішін куб.
Түсі қандай?
Сендер саяхаттан шаршаған боларсындар дем алайық.
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы-қырлы жерлермен,
Ытқып-ытқып секірді
Д\ойын: «Қай зат қандай пішінге ұқсайды?
Сөздік жұмыс: Төртбұрыш-квадрат
Үшбұрыш-тройуголник
Сопақша-овал
Ал енді балалар пішіндер әлемінің тағы бір ойынын ойнаймыз ба?
Тақырыбы: «Топтағы әртүрлі пішінге ұқсайтын заттарды тап»
Жарайсыңдар енді тобымызға көзімізді жұмып оралайық
Қортынды:
Балалар біз қайда бардық?
Қандай ойындарды ойнадық?
Нелерді көрдік?
Ол пішіндермен өз ойларыңнан құрастыру ойынын ойнайық.
Үлестірмелі пішіндер
«Пішіндер әлемі» (кез келген заттарды, жануарларды, жәнтіктерді, ойыншықтарды ) құрастыру ойынымен аяқтаймыз.
Жарайсыңдар балалар, жақсы құрастырған балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













