Шағын орталық тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер
Мақсаты : Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту. Дидактикалық ойындар арқылы ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту, тіл байлығын жетілдіру. Бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.Өзін жеке тұлға ретінде сезініп,берілген тапсырманы орындап,өз ойын еркін айтуға жетелеу Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: слайд, әр түрлі пішіндер
Күтілетін нәтиже :
Білді : Геометриялық пішіндер, түстер туралы түсінік
Игерді: Г еометриялық пішіндерді ажырата алуды, салыстыруды
Меңгерді: Әр түрлі пішіндерден заттар құрастыруды, заттардың ішінен түстерді табуды
Мақсаты: Бүлдіршіндердің білім қабілеттерін тексеру. Ойын арқылы ойлана білуге жаттықтыру. Ойлау қабілетін , сөздік қорларын молайта отырып, ұйымшылдыққа баулу , шапшаңдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, балаларды ойын міндеттерін орындауға және ойын ережелеріне бағына білуге үйрету;
Көрнекілік: слайд, шарлар, суреттер
Құрметті ұстаздар, бүлдіршіндер. Бүгінгі шағын топ бүлдіршіндерінің ең алғашқы «Ойнайық та, ойлайық!» атты сыныптан тыс сайысына қош келдіңіздер.
Сайысқа қатысушы 3 топпен таныстырып өтейін.
І топ - «Сұңқар»тобы
ІІ топ - «Байтерек»тобы
ІІІ топ - «Қыран» тобы
Сайыскерлер, бүгінгі алғашқы қадамдарыңызға гүл бітсін! Осы сайыста өз білімдеріңізбен биік шыңға жетулеріңізге тілектеспін.
Бүгінгі ойынымыздың шартымен таныс болайық.
Сайыс шарттары:
-
Көп ойла, тез ойла !
-
Не қайда жасырынған?
-
Кім жылдам?
-
Бұл қай мезгіл?
-
Артық затты тап?
-
Өз үйіңді тап!
-
Ертегілер кейіпкерлері қонақта
-
Дәмін татып, анықта
Әділқазылар алқасымен таныстыру
Әр топ өз ұрандарын айтады.
1-кезең. Көп ойла, тез ойла !
Бұл белесте сұрақтар қойылады. Ойланып жауабын айтады.
2 –кезең «Не қайда жасырынған?»
Ойынның шарты: балалар құмыраның ішіне тығылған , құмыраның артына тығылған аңдарды табады. Суретте аңдардың құлағы мен құйрығы көрсетілген.
Біздің күнделікті іс-әрекетіміз білімге, оқуға, үйренуге бағытталған. Бірақ менің ойымша бұл қасиеттерге қоса адамға шапшаңдық та қажет.
3 - кезең. Кім жылдам?
Бұл бөлімде сайыскерлеріміз қиылған суреттерді құрастырып, құрастырылған аңдар бойынша тақпақтар айтады.
4 - кезең. Бұл қай мезгіл ?
Бұл бөлімде сайыскерлерге жұмбақ жасырылады. Жұмбақты шешіп, жасырынған жыл мезгілі бойынша білетін тақпақтарын айтады.
- Балалар кім айтады бір жылда
неше жыл мезгілі бар?
- 4 жыл мезгілі бар.
- Дұрыс айтасыңдар, олай болса мен қазір сендерге жұмбақ өлең
айтамын, сендер қай мезгіл екенін табыңдар?
1. Күн ұзарып,
Қар еріп,
Су сайларға толады. (көктем)
2. Суда мұз бар,
Жерде қар бар,
Боран борап соғады. (қыс)
3. Жауып жаңбыр,
Жер сабыр,
Шөп, жапырақ солады. (күз) 4. Күндер ысып,
Шөп пісіп,
Ел пішенін орады. (жаз)
5
- кезең. Артық затты
тап?
Бұл ойында балалар суреттегі артық заттарды табады.
6- кезең. «Өз үйіңді тап!»
Ойынның құрал-жабдықтары:
түрлі-түсті шарлар.
Ойынның мазмұны: Балаларға түрлі-түсті шарлар тарату, түсін атау.
Үйлерін көрсету. Белгі бойынша балалар шарларының түсі бойынша
үлкен шеңберлерге тұра қалады.
7- кезең. Ертегілер кейіпкерлері қонақта
8- кезең «Дәмін татып, анықта» (топ басшысы сайысы)
Бұл ойында топ басшылары ортаға шақырылып, көздері байланады. Себеттен жеміс алып, дәмін татып, атын атайды. Оны тез тауысып қою керек.
Енді сөзді әділ қазылар алқасына берейік.
Сайыскерлерді марапаттау.
Осымен бүгінгі сайысымыз аяқталды. Келгендеріңізге көп-көп рахмет.
Білім беру саласы: қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: көркем әдебиет
Тақырыбы: Мақта қыз бен мысық
Мақсаты
: Ертегілер туралы білімдерін күшейту.Сөйлеу
мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу.Баланың сөздік
қорын дамыту, сөз өнеріне деген
құрмет.
Балаларды еңбекке, татулыққа
тәрбиелеу
Көрнекілік: слайд, суреттер
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу - ояту |
- Балалар ,дөңгелене тұрып,шаттық шеңбер құрайық -Бір –бірімізге жақсы лебіздер тілейік |
Қуан, шаттан,
алақай, - Аспанымыз ашық болсын! - Күніміз жарқырасын ! - Денсаулығымыз мықты болсын! |
|
Ұйымдастыру- іздену |
- Балалар, енді бүгінгі ертегіміз ерекше
болғалы тұр, кәне маған
қараңдар.
Өте жақсы, бүгін ертегіні оқып, түсініп,
білеміз. Бұл ертегі Ыбырай Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық»
ертегісі. – Балалар ертегі ұнады ма? Ертегі бойынша сұрақтар қою Сергіту сәті |
ия Бауырсақ, Шалқан т.б Ұнады. Балалар сұрақтарға жауап береді. |
|
Рефлекстік түзету |
Көлбең-көлбең көлеңкем, Көлбеңдеген көлеңкем, Мысық қалай жүреді Кім көрсете біледі? Мысық қайда тұрады? Мысық қалай дауыстайды? Қане,бәріміз мысық сияқты дауыстайықшы. |
Балалар мысықтың жүрісін келтіріп жүреді. Үйде Мияулайды Мяу-мяу |
Күтілетін нәтиже :
Білді : Мысық - үй жануары
Игерді: «Мақта қыз бен мысық » ертегісін
Меңгерді: Мысық - адамның досы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕР
ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕР
Шағын орталық тобының ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: Геометриялық пішіндер
Мақсаты : Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту. Дидактикалық ойындар арқылы ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту, тіл байлығын жетілдіру. Бір-біріне деген достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу.Өзін жеке тұлға ретінде сезініп,берілген тапсырманы орындап,өз ойын еркін айтуға жетелеу Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Көрнекілігі: слайд, әр түрлі пішіндер
Күтілетін нәтиже :
Білді : Геометриялық пішіндер, түстер туралы түсінік
Игерді: Г еометриялық пішіндерді ажырата алуды, салыстыруды
Меңгерді: Әр түрлі пішіндерден заттар құрастыруды, заттардың ішінен түстерді табуды
Мақсаты: Бүлдіршіндердің білім қабілеттерін тексеру. Ойын арқылы ойлана білуге жаттықтыру. Ойлау қабілетін , сөздік қорларын молайта отырып, ұйымшылдыққа баулу , шапшаңдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу, балаларды ойын міндеттерін орындауға және ойын ережелеріне бағына білуге үйрету;
Көрнекілік: слайд, шарлар, суреттер
Құрметті ұстаздар, бүлдіршіндер. Бүгінгі шағын топ бүлдіршіндерінің ең алғашқы «Ойнайық та, ойлайық!» атты сыныптан тыс сайысына қош келдіңіздер.
Сайысқа қатысушы 3 топпен таныстырып өтейін.
І топ - «Сұңқар»тобы
ІІ топ - «Байтерек»тобы
ІІІ топ - «Қыран» тобы
Сайыскерлер, бүгінгі алғашқы қадамдарыңызға гүл бітсін! Осы сайыста өз білімдеріңізбен биік шыңға жетулеріңізге тілектеспін.
Бүгінгі ойынымыздың шартымен таныс болайық.
Сайыс шарттары:
-
Көп ойла, тез ойла !
-
Не қайда жасырынған?
-
Кім жылдам?
-
Бұл қай мезгіл?
-
Артық затты тап?
-
Өз үйіңді тап!
-
Ертегілер кейіпкерлері қонақта
-
Дәмін татып, анықта
Әділқазылар алқасымен таныстыру
Әр топ өз ұрандарын айтады.
1-кезең. Көп ойла, тез ойла !
Бұл белесте сұрақтар қойылады. Ойланып жауабын айтады.
2 –кезең «Не қайда жасырынған?»
Ойынның шарты: балалар құмыраның ішіне тығылған , құмыраның артына тығылған аңдарды табады. Суретте аңдардың құлағы мен құйрығы көрсетілген.
Біздің күнделікті іс-әрекетіміз білімге, оқуға, үйренуге бағытталған. Бірақ менің ойымша бұл қасиеттерге қоса адамға шапшаңдық та қажет.
3 - кезең. Кім жылдам?
Бұл бөлімде сайыскерлеріміз қиылған суреттерді құрастырып, құрастырылған аңдар бойынша тақпақтар айтады.
4 - кезең. Бұл қай мезгіл ?
Бұл бөлімде сайыскерлерге жұмбақ жасырылады. Жұмбақты шешіп, жасырынған жыл мезгілі бойынша білетін тақпақтарын айтады.
- Балалар кім айтады бір жылда
неше жыл мезгілі бар?
- 4 жыл мезгілі бар.
- Дұрыс айтасыңдар, олай болса мен қазір сендерге жұмбақ өлең
айтамын, сендер қай мезгіл екенін табыңдар?
1. Күн ұзарып,
Қар еріп,
Су сайларға толады. (көктем)
2. Суда мұз бар,
Жерде қар бар,
Боран борап соғады. (қыс)
3. Жауып жаңбыр,
Жер сабыр,
Шөп, жапырақ солады. (күз) 4. Күндер ысып,
Шөп пісіп,
Ел пішенін орады. (жаз)
5
- кезең. Артық затты
тап?
Бұл ойында балалар суреттегі артық заттарды табады.
6- кезең. «Өз үйіңді тап!»
Ойынның құрал-жабдықтары:
түрлі-түсті шарлар.
Ойынның мазмұны: Балаларға түрлі-түсті шарлар тарату, түсін атау.
Үйлерін көрсету. Белгі бойынша балалар шарларының түсі бойынша
үлкен шеңберлерге тұра қалады.
7- кезең. Ертегілер кейіпкерлері қонақта
8- кезең «Дәмін татып, анықта» (топ басшысы сайысы)
Бұл ойында топ басшылары ортаға шақырылып, көздері байланады. Себеттен жеміс алып, дәмін татып, атын атайды. Оны тез тауысып қою керек.
Енді сөзді әділ қазылар алқасына берейік.
Сайыскерлерді марапаттау.
Осымен бүгінгі сайысымыз аяқталды. Келгендеріңізге көп-көп рахмет.
Білім беру саласы: қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: көркем әдебиет
Тақырыбы: Мақта қыз бен мысық
Мақсаты
: Ертегілер туралы білімдерін күшейту.Сөйлеу
мәдениетін, еркін сөйлеп, өз ойларын дұрыс жеткізу.Баланың сөздік
қорын дамыту, сөз өнеріне деген
құрмет.
Балаларды еңбекке, татулыққа
тәрбиелеу
Көрнекілік: слайд, суреттер
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу - ояту |
- Балалар ,дөңгелене тұрып,шаттық шеңбер құрайық -Бір –бірімізге жақсы лебіздер тілейік |
Қуан, шаттан,
алақай, - Аспанымыз ашық болсын! - Күніміз жарқырасын ! - Денсаулығымыз мықты болсын! |
|
Ұйымдастыру- іздену |
- Балалар, енді бүгінгі ертегіміз ерекше
болғалы тұр, кәне маған
қараңдар.
Өте жақсы, бүгін ертегіні оқып, түсініп,
білеміз. Бұл ертегі Ыбырай Алтынсариннің «Мақта қыз бен мысық»
ертегісі. – Балалар ертегі ұнады ма? Ертегі бойынша сұрақтар қою Сергіту сәті |
ия Бауырсақ, Шалқан т.б Ұнады. Балалар сұрақтарға жауап береді. |
|
Рефлекстік түзету |
Көлбең-көлбең көлеңкем, Көлбеңдеген көлеңкем, Мысық қалай жүреді Кім көрсете біледі? Мысық қайда тұрады? Мысық қалай дауыстайды? Қане,бәріміз мысық сияқты дауыстайықшы. |
Балалар мысықтың жүрісін келтіріп жүреді. Үйде Мияулайды Мяу-мяу |
Күтілетін нәтиже :
Білді : Мысық - үй жануары
Игерді: «Мақта қыз бен мысық » ертегісін
Меңгерді: Мысық - адамның досы
шағым қалдыра аласыз













