|
Білім беру саласы: |
«Таным» |
|
|
ҰОҚ |
Математика негіздері |
|
|
ҰОҚ тақырыбы |
«Геометриялық пішіндер» |
|
|
ҰОҚ мақсаты |
Қоршаған ортадағы заттарды пішіндер арқылы салыстыра алады; Пішіндерді таниды: шеңбер, үшбұрыш, шаршы. Олардың аттарын атап, ажыратады. Бейне құрастырады, түстері мен көлемін анықтайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
- Геометриялық пішіндерді таныды және атады. - Пішіндерді зерттеп, айналадағы заттармен ұқсастығын ажырата алды. - Пішіндер арқылы бейне құрастырды; түстері мен көлемін анықтады. |
|
|
Әдіс-тәсілдер: |
ашық сұрақтар, бала үні, нәтиже арқылы саралау, тікелей, жанама бақылау, ойындар, бағалау «Бас бармақ» әдісі, Кері байланыс, Рефлексия «Бағдаршам» |
|
|
Ресурстар : |
Видеоролик, суреттер, пішіндер, бірнеше бөлікке бөлінген пішіндер, Дьенеш блогы, смайликтер, бағдаршам түстері. |
|
|
Интеграция |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
|
ҰОҚ түрі |
Аралас |
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
І. ҰОҚ дайындық «Миға шабуыл» 2 минут Жетелеуші сұрақтар Бала үні 2 минут ІІ. Негізгі бөлім 6 минут Бала үні: қажеттілігі Бақылау : жанама коммуникативтілік, сыни ойлау Саралап оқыту стратегиясы : нәтиже
Бақылау: тікелей, жанама 4к моделі: сыни ойлау, коммуникативтілік 3 минут ІІІ. Қорытынды 2 минут |
АКТ тақырыптық видео ролик «Пішіндер» көрсету. Көрсетілген видео ролик аясында жетелеуші сұрақтар. -Пішіндерді атап беріңдерші? -Айналадағы заттар қандай пішіндерге ұқсайды екен? -Шеңбер қандай түсті болды? -Үшбұрыш қандай түсті болды? -Шаршыға қандай заттар ұқсайды екен? Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын. «Неге ұқсайды?» Шарты: Көрсетілген заттардың қай геометриялық пішінге ұқсайтынын табады. Қандай ұқсас жақтары барын айтып береді. Топтасу . ( шеңбер, үшбұрыш, шаршы суреттері арқылы топтасады)
І топ: « Шеңберлер». Пішіндерден бейне құрастырады, аттарын атайды. ІІ топ: «Үшбұрыштар». Бірнеше бөлікке бөлінген пішіндерді түсіне, көлеміне сай құрастырады. Түстері мен көлемін атайды. ІІІ топ: «Шаршылар». Дьенеш блоктары арқылы үлгіге қарап, бейнелерді құрастырады, ұқсастықтарын айтады. Топтар жұмыстарын қорғайды. «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір –бірін бағалайды. Кері байланыс. - топппен жұмыс жасаған ұнады ма? Жұлдызшалар арқылы балаларды бағалау. Құрылымдалған ойын: «Кілемшені толықтыр» Шарты: Кілемшенің суретіне қарап, қалып кеткен орынға қандай түсті пішін сәйкес келетінін тауып, орналастырады. Кері байланыс: «Ауадағы сұрақтар» әдісі арқылы алған білімдерін бекіту. -Бүгінгі ҰОҚ ұнады ма? -Қандай пішіндерді білдіңдер? -Пішіндерден қандай бейне құрастыра білдіңдер? Рефлексия .«Бағдаршам» әдісі арқылы: -маған оқу қызмет ұнады; -мен орташа жұмыс атқардым; -маған көмек керек; Балаларды смайликтермен бағалау |
АКТ Ойыншықтар, заттар Таратпа материалдар Пішіндер
Дьенеш блоктары
Кілемше суреті, кеспе пішіндер
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Геометриялық пішіндер»
«Геометриялық пішіндер»
|
Білім беру саласы: |
«Таным» |
|
|
ҰОҚ |
Математика негіздері |
|
|
ҰОҚ тақырыбы |
«Геометриялық пішіндер» |
|
|
ҰОҚ мақсаты |
Қоршаған ортадағы заттарды пішіндер арқылы салыстыра алады; Пішіндерді таниды: шеңбер, үшбұрыш, шаршы. Олардың аттарын атап, ажыратады. Бейне құрастырады, түстері мен көлемін анықтайды. |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
- Геометриялық пішіндерді таныды және атады. - Пішіндерді зерттеп, айналадағы заттармен ұқсастығын ажырата алды. - Пішіндер арқылы бейне құрастырды; түстері мен көлемін анықтады. |
|
|
Әдіс-тәсілдер: |
ашық сұрақтар, бала үні, нәтиже арқылы саралау, тікелей, жанама бақылау, ойындар, бағалау «Бас бармақ» әдісі, Кері байланыс, Рефлексия «Бағдаршам» |
|
|
Ресурстар : |
Видеоролик, суреттер, пішіндер, бірнеше бөлікке бөлінген пішіндер, Дьенеш блогы, смайликтер, бағдаршам түстері. |
|
|
Интеграция |
Қоршаған ортамен таныстыру |
|
|
ҰОҚ түрі |
Аралас |
|
|
|
|
|
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
І. ҰОҚ дайындық «Миға шабуыл» 2 минут Жетелеуші сұрақтар Бала үні 2 минут ІІ. Негізгі бөлім 6 минут Бала үні: қажеттілігі Бақылау : жанама коммуникативтілік, сыни ойлау Саралап оқыту стратегиясы : нәтиже
Бақылау: тікелей, жанама 4к моделі: сыни ойлау, коммуникативтілік 3 минут ІІІ. Қорытынды 2 минут |
АКТ тақырыптық видео ролик «Пішіндер» көрсету. Көрсетілген видео ролик аясында жетелеуші сұрақтар. -Пішіндерді атап беріңдерші? -Айналадағы заттар қандай пішіндерге ұқсайды екен? -Шеңбер қандай түсті болды? -Үшбұрыш қандай түсті болды? -Шаршыға қандай заттар ұқсайды екен? Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын. «Неге ұқсайды?» Шарты: Көрсетілген заттардың қай геометриялық пішінге ұқсайтынын табады. Қандай ұқсас жақтары барын айтып береді. Топтасу . ( шеңбер, үшбұрыш, шаршы суреттері арқылы топтасады)
І топ: « Шеңберлер». Пішіндерден бейне құрастырады, аттарын атайды. ІІ топ: «Үшбұрыштар». Бірнеше бөлікке бөлінген пішіндерді түсіне, көлеміне сай құрастырады. Түстері мен көлемін атайды. ІІІ топ: «Шаршылар». Дьенеш блоктары арқылы үлгіге қарап, бейнелерді құрастырады, ұқсастықтарын айтады. Топтар жұмыстарын қорғайды. «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір –бірін бағалайды. Кері байланыс. - топппен жұмыс жасаған ұнады ма? Жұлдызшалар арқылы балаларды бағалау. Құрылымдалған ойын: «Кілемшені толықтыр» Шарты: Кілемшенің суретіне қарап, қалып кеткен орынға қандай түсті пішін сәйкес келетінін тауып, орналастырады. Кері байланыс: «Ауадағы сұрақтар» әдісі арқылы алған білімдерін бекіту. -Бүгінгі ҰОҚ ұнады ма? -Қандай пішіндерді білдіңдер? -Пішіндерден қандай бейне құрастыра білдіңдер? Рефлексия .«Бағдаршам» әдісі арқылы: -маған оқу қызмет ұнады; -мен орташа жұмыс атқардым; -маған көмек керек; Балаларды смайликтермен бағалау |
АКТ Ойыншықтар, заттар Таратпа материалдар Пішіндер
Дьенеш блоктары
Кілемше суреті, кеспе пішіндер
|
шағым қалдыра аласыз














