Геометриялық пішіндер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Геометриялық пішіндер

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометриялық пішіндер туралы түсінік беру
Материалдың қысқаша нұсқасы










Тақырыбы:

«Геометриялық пішіндер.»

Тәрбиеші:Бажикенов Салтанат Аскарбековна.




































Ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы

Шағын орта топ Тәрбиеші Бажикенов Салтанат Аскарбековна.

Білім беру саласы : Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы: «Геометриялық пішіндер.»

Мақсаты: Балаларға геометриялық пішіндерді олардың түстері туралы түсініктерін бекіту. геометриялық пішіндерді (шаршы, дөңгелек, үшбұрыш, сопақша) ажырата білуге үйрету. Үлгі және сан айту бойынша геометриялық денелер мен пішіндерді санап алуға жаттықтыру.

Қолданатын көрнекі құралдар: Геометриалық пішіндер

Қос тілділік компоненті: сан-цифр,геометриялық пішіндер-геом.фигуры.

Қызмет кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушы



 Балалар бүгін бізде ерекше күн.
- Ең алдымен келген қонақтармен амандасайық..

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басы ғой.

Ал қанекей бәріміз,

Сәлем дейік үлкенге

Сәлеметсіздер ме?

Апайлар

Ұйымдастырушылық ізденіс

Бүгін біздің ұйымдастырылған
оқу іс - әрекетіміз математика деп аталады.

Геометриялық пішіндер

Шаттық шеңбер:
Қолды көкке созайық,
Азайтайық, қосайық.
Сан есептің сарайын,
Кәне бірге ашайық.

Балалар, қараңдаршы тобымыз қалай әдемі безендірілген.

Ой,балалар қараңдаршы ағашта не ілініп тұр түстері қандай әдемі.атаңдаршы.

Ал шарларды біз қандай жағдайда ұстаймыз?

Жарайсыңдар балалар!

балалар маған қызық болып

тұрғаны, бұл шарларды біздің

ағашқа кім іліп кетті екен?

Сендер кім ілгенін білгілерін келеме?

Ааа,,балалар мында ағаш

арасына қағаз қыстырып кетіпті.

Кәнекей мен ашып оқып көрейін.

Құрметті менің достарым! Сендерге әр шарға бір тапсырмадан берілген,

егер осы тапсырманы

орындасаңдар сендерге берер сыйлығым

бар! Сәлемнен сайқымазақ достарың!

Балалар тапсырмаларды орындаймыз ба?

шарды жарғанда қандай дауыс шығады?

1 тапсырма: Г.пішіндерді түстеріне карап бөліп және атау.

Жарайсыңдар балалар.

2 тапсырма: Балалар мен судан өте алмадым.Копір жасап беріңдер

Жарайсыңдар балалар.

Сергіту сәті:

3тапсырма Ойын

Жоқ пішінді табу.

Жарайсыңдар балалар.

4 тапсырма Пішіндерді санмен көрсету.

1.Балалар, міне дөнгелек. Ол неге ұқсайды?

Дұрыс, допқа ұқсайды және көліктін доңғалағына. Қарандаршы дөнгелек неістейді.

2.Ал мынау пішін :

Ол неге ұқсайды.

Шаршынын төрт бұрышы бар. Олда домалаалмайдыма

өйткені шаршынын да бұрыштары бөгет жасайды.

3.Балалар, сендер білесіндерме Ұшбұрышты неге ұшбұрыш деп атаған?

Кәне санаймыз:

Ұшбұрыш домалаалмайды ма өйткені бұрыштар бөкет жасайды.

Жарайсыңдар! Біз сайқымазақтың барлық тапсырмаларын орындап

болдық.

Топқа сайқымазақ кіреді,балалармен амандасады.

Сәлеметсіңдерме балалар?

Жарайсыңдар балалар! Манадан мен сендерді бақылап

отырдым,менің барлық тапсырмаларымды орындадыңдар. Сендерге көп көп

рахмет!өте білімді екенсіңдер! Менің сендерге әкелген сыйлығымбар.

Балалардың да сыйлығы бар.

Балалар сайқымазақ нені жақсы көреді .

Рахмет балалар сау болыңдар.


Балалардың мұқият

тыңдайды.


Тәрбиешімен бірге қайталайды.





Шар

Қызыл,сары,жасыл,көк.

Мерекелерде , туған күндерде






Иә












Иә орындаймыз.

БУМ



Көпір



Кәне түзу тұрайық,

Кесіндіні құрайық.

Сәуле болып созылып,

Нүкте болып қалайық.

Дөнгелек,үшбұрыш,

шаршы.

Допқа



Домалайды.

Шаршы

Терезеге немесе үйге ұқсайды.

Жоқ



Ұшбұрыштың ұш бұрышы бар.

бір,екі, ұш.

Жоқ домаламайды.

Сәлеметсізбе сайқымазақ?

Шарды.

Сау болыңыз.

Рефлекстік түзету

Бүгінгі оқу іс-әрекетімізде не істедік?

Балалар, бізге бүгін кім келді?

Дөнгелекке не ұқсайды?

Ұшбұрышқа ше?

Шаршыға ше?

Жарайсыңдар балалар! Сендерге көп рахмет!Бүгін барлығын жақсы

қатыстыңдар! Осымен оқу іс-әрекетміз аяқталды,келген қонақтармызбен

қоштасамыз!

Тапсырмалар орындадық

сайқымазақ

алма, доп

шырша

терезе

Сау болыңыздар

Күтілген нәтиже:

Қабылдайды: Геометриялық пішіндер пен геометриялық денелерді айырмашылығын ;

Түсінеді: Балалардың санау дағдыларын ;

Қолдана алады: Өз ойларын айтып, білімдерін өмірде .














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2025
24
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі