Материалдар / Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
907
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы: № Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы

Мектеп М. Әуезов атындығы орта мектебі КММ


Мерзімі 20.12.2017

Мұғалім: Әлшериев Б.

Сынып 9

Қатысқандар саны

( )

қатыспағандар саны


Сабақ негізделген оқу мақсаты


Геометриялық прогрес-сияның алғашқы п мүше-сінің қосындысының формуласы туралы түсінік қалыптастыру...

Оқу нәтижелері

Барлық оқушылар оқушылар геометриялық прогрессияның алғашқы n - мүшесінің қосындысының формуласын біледі

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Оқушылардың басым бөлігі геометриялық прогрессияның алғашқы n - мүшесінің қосындысының формуласын есептер шығаруда қолдана алады

Кейбір оқушылар күрделі есептер шығара алады.

Алдыңғы оқу


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

45

Басталуы

  1. Ұйымдастыру

Атмасфералық жағдайды қалыптастыру.

Сабақтың ұстанымы: Арифметика математиканың, ал математика
ғылымдардың патшасы. (К. Гаусс)

5 минут

Ортасы

Математикалық диктант:

1. Геометриялық прогрессия анықтамасы?

2. Геометриялық прогрессияның n - ші мүшесінің формуласы.
3. Геометриялық прогрессияның еселігінің формуласы.

4. Геометриялық прогрессия деп неліктен атаймыз?

Мағынаны тану: Есептер шығару

Есеп 1:

3;9;27;...

Т/к:

Есеп 3:

-геометриялық прогрессия

1) ?

2) -?

Сергіту сәті 

Ой толғаныс топпен жұмыс

(3 ұпай) №222. Әр топ бірлесіп шешіп, 1 оқушы тақтада шешуін көрсетеді.
а) 10; 20; 40;... ә)- 4; 16;- 64;... б) 3; - 1; 1/3;... геометриялық прогрессияның алғашқы а) 10 мүшесінің ә) 7 мүшесінің б) 8 мүшесінің қосындысын табыңдар.
Жауабы: а) 10 230; ә)- 13108; ) 2182/729
(5 ұпай). Әр топ бірлесіп келесі есепті шешеді де, тақтада қысқаша шешуін көрсетеді.
1 - топ:№223 а)
2 - топ:№223 б)
3 - топ: №224
Жауабы: 0, 02; 5, 1. Жауабы: 256; 781. Жауабы: 256; 510
2. Деңгейлі өзіндік жұмыс (әр оқушы жеке орындайды)
A) деңгейі (3ұпай)
Геометриялық прогрессияның алғашқы 5 мүшесінің қосындысын табыңдар:
1 - ші топ: b1=1, q=- 2 2 - ші топ: b1=- 1, q=3 3 - ші топ: b1=2, q=- 3
В деңгейі (4ұпай)
Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесін және алғашқы 5 мүшесінің қосындысын табыңдар.
1 - ші топ: b2=6, q=- 2 2 - ші топ: b3=- 18, q=3 3 - ші топ: b3=9, q=3
C) деңгейі (5 ұпай)
Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесін табыңдар:
1 - ші топ: x1=2, xn+1=3xn 2 - ші топ: х1=3, xn+1=2x 3 - ші топ: x1=5, xn+1=4xn болса, онда {xn}тізбегінің: 1) геометриялық прогрессия болатынын; 2) алғашқы 4 мүшесінің қосындысын табыңдар.
Д) деңгейі (6 ұпай)
Өздерің осы тақырыпқа сәйкес есеп құрастырып шешуін көрсетіңдер.
«Кубизм» стратегиясы бойынша алған білімдерін тексеру
Кубтың әр қырына есептің нөмірі жазылады.
1. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі - 1/3 - ге, еселігі - 3 - ке тең. S3 -?
2. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 2 - ге, еселігі - 0, 1 - ге тең. S3 -?
3. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 3 - ке, еселігі 4 - ке тең. S5 -?
4. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 10 - ға, еселігі 2 - ге тең. S6 -?
5. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 15 - ке, еселігі 2 - ге тең. S5 -?
6. Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 256 - ға, еселігі 3/4 - ке тең. S5 -?
Берілген кестедегі бос торкөздерді толтырыңыз:


35 минут

5 минут











5 минут


5 минут










5 минут







5 минут

10 миунт

Аяқталуы

  1. Қортындылау

(Жинақтау+ бағалау)

  1. Үйге тапсырма

Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады

Үй тапсырмысын беру №

5 минут



Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?




Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? Фармативтік бағалау түрлерін қолдану арқылы :сабақты тусынгенін тексеру бас бармақ әдісін қалданамын.

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс құндылығы байланыс

  • Қиындық туындайтын сәт болса өзім түсіндіремін.

Сұрақтар беру арқылы

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.











Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!