Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
10.5.1.1
геосаясаттың мақсаты мен міндеттерін, зерттеу пәнін, негізгі
категорияларын түсіндіру
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасамын.
Оқушылардың зейінін шоғырландыру үшін шаттық шеңберін
ұйымдастыру: «Мен білетін бір
факт» әдісі бойынша әр оқушы
саясатқа байланысты бір фактіден айтып
шығады.
Суреттерге қарап тақырыпты
анықтау
Сабақтың тақырыбы мен сабақ
мақсаттарын таныстыру.Саналу арқылы топқа
бөліну.
Картамен жұмыс (топтық
жұмыс)
Әлемнің дамыған 20 елін QR код
сканерлеу арқылы орналасқан орнын анықтау.
|
Әдіс арқылы
қайталау
Картамен жұмыс
жасайды.
|
Жалпы 3
балл
|
Дүниежүзі
картасы
Интернет
желілері
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу
жасайды.
Оқушыларға бүгінгі сабақтың
мақсатын анықтау үшін сұрақтар қойылады.
1.Геосаясат дегеніміз
не?
2. Геосаясат негізінің
авторы?
3. Геосаясат мақсаттары
қандай?
4.Геосаясат міндеттері
қандай?
5.Геосаясат
код-.......
Оқушылар сұрақтарға жауап бере
отырып, оқу мақсатын анықтайды.
Оқушыларға қиындық туғызған
тапсырмаларды орындау барысында көмекті қажет еткен оқушыларға
кеңес беріп, қолдау көрсетемін.
2-Тапсырма
1.Қазақстан Республикасы
тәуелсіздігін алғаннан соң мемлекеттік шегараларды анықтаудың
қандай маңызын сипаттайды.
Сабақты қорытындылау
барысында мұғалімнің кері байланысы.
Сабақ барысында белсенді әрі
жүйелі түрде жауап берген оқушыларды атап өтіп, сабақты
қорытындылаймын.
Менің
түсінгенім......
Маған түсінуге қиын
болғаны..........
Менің
ұсынысым......................
Үйге
тапсырма: Оқулықтан §85 оқу, өзіңді
тексер сұрақтарына жауап беру.
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
Сұрақтарға жауап береді, өзара
талқылау жасайды
Қазақстанның картасын
пайдаланып мемлекеттік шегаралас елдерді
анықтайды;
Шегара анықтаудың маңыздылығын
сипаттайды;
Қорытынды
жасайды.
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Жалпы 3
балл
Жалпы 4
балл
Оқушыларға дескрипторлар
арқылы өзін-өзі бағалауды жүргізуді
ұсынамын.
|
Дүниежүзі
картасы
Интернет
желілері
Оқулық
Дәптер
Дүниежүзі
картасы
Интернет
желілері
Оқулық
Дәптер
Кері
байланыс
|