Материалдар / Геосфералардың ластануы 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Геосфералардың ластануы 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырып бойынша 5 тапсырма жауабымен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2024
325
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

зГеография 10-сынып ( Алматы. «Мектеп» 2019ж Авторлары: К.Каймулдинова, С.Әбілмәжінова)

  1. Табиғатты пайдалану және геоэкология

3.2 Геоэкологиялық зерттеу негіздері

Геосфералардың ластануы

10.3.2.2 - геосфералардың ластану деңгейін анықтап, себеп-салдарын зерттеу


Тапсырма 1. «Геосфера түрлері» бойынша түстерге қарап қабат сыбасын толтыр.

Shape1


Shape2


Shape3


Shape4


Shape5

Shape6

МАНТИЯ


Shape7



Shape8

ЯДРО







Тапсырма 2. “Дұрыс Орналастыр”. Ластану түрлері бойынша орналастырып, топтастыр.

Shape9

ЛАСТАНУ ТҮРЛЕРІ





Shape13 Shape11 Shape12 Shape10

сызықтық

химиялық

мобильді

Орналасу

алаңдық

физикалық

Жаратылысы

эстетикалық

биологиялық

қосарланған

бастапқы

Кеңістік қамтуы

нүктелік

тұрақты

Мерзімі


















Тапсырма 3. Қазақстандағы экологиялық мәселелер тізімін жаса.

Shape14



Shape15



Shape16


Shape17



Shape18


Shape19




Тапсырма 4. Геосфераның ластануының себептері мен зардаптарын анықтау.



СЕБЕПТЕРІ:





САЛДАРЫ:





Тапсырма 5. Қорытынды жасаңыз.

Shape20

Өз елдімекен тұрғындары үшін қоршаған ортаның ластануының ауданы мен көлемін азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу







ҚОРЫТЫНДЫ:



ҰСЫНЫСТАР: 1

2

3





Жауабы

Тапсырма 1. «Геосфера түрлері» бойынша түстерге қарап қабат сыбасын толтыр.

Shape21

Shape22

АТМОСФЕРА


Shape24 Shape23

БИОСФЕРА



Shape26 Shape25

ГИДРОСФЕРА



Shape27

Shape28

ЛИТОСФЕРА


Shape29

Shape30

МАНТИЯ


Shape31



Shape32

ЯДРО








Тапсырма 2. “Дұрыс Орналастыр”. Ластану түрлері бойынша орналастырып, топтастыр.

Shape33

ЛАСТАНУ ТҮРЛЕРІ





Shape37 Shape35 Shape34 Shape36

сызықтық

алаңдық



нүктелік

Орналасу

бастапқы



қосарланған

Жаратылысы

эстетикалық

биологиялық

физикалық

химиялық



Кеңістік қамтуы

мобильді



тұрақты

Мерзімі




















Тапсырма 3 Қазақстандағы экологиялық мәселелер тізімін жаса.

Shape38

Өндірістік қалдықтармен қатты ластануы



Shape39

Бұрынғы қорғаныс бағытындағы өндіріс орындары мен сынақ полигондарының, радиоактивті және улы химиялық заттардың қалдықтарымен ластанған аудандардың адам денсаулығы мен жануарларға кері әсері болуы





Shape40

Арал теңізінің тартылуынан тұзбен ластанып, шаңды дауыл пайда болу



Shape41

Каспий теңізінің ластануы, итбалықтардың қырылуы




Shape42

Шөлейттену



Shape43

Топырақтың ауылшаруашылығында қоданылған химиялық заттармен ластануы және есепсіз суару барысында тұздануы









Тапсырма 4. Геосфераның ластануының себептері мен зардаптарын анықтау.



СЕБЕПТЕРІ: Тауарларды тұтынудың нәтижесінде қатты тұрмыстық қалдықтарының артуы





САЛДАРЫ: топырақтың химиялық ластануы

Ауаның ластануы

Суқоймалардың ластануы













Тапсырма 5. Қорытынды жасаңыз.

Shape44

Өз елдімекен тұрғындары үшін қоршаған ортаның ластануының ауданы мен көлемін азайту бойынша ұсыныстар әзірлеу







ҚОРЫТЫНДЫ: Елдімекенде литосфераның жоғарғы қабатының ластануының негізгі көзі - тұрғындар. Халық санының өсу қарқынының ұлғаюы нәтижесінде қатты тұрмыстық қалдықтар полигондарының ауданы ұлғаюда.



ҰСЫНЫСТАР: 1 Қоқыстарды сұрыптап, арнайы қабылдау пунктеріне тапсыру.

2 Орамы көп өнімдерді тұтынуды азайтыңыз.

3 Қоршаған ортада өздігінен қалпына келетін тауарларға назар аударып

қолдану.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!