0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бөлім-3. Табиғатты пайдалану және
Тақырыбы: Геосфераның ластануы
Мектеп:
геоэкология / 3.2 Геоэкологиялық зерттеулер
негіздері
Күні: 27.09.2021
Мұғалімі:Омаргазин Ернат Алматұлы
Сынып:10
Оқушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары
10.3.2.3 геосфералардың ластану деңгейін анықтап, себеп-салдарын зерттеу;
Пәндік мақсат
Тілдік мақсат
Алдыңғы меңгерілген білім
Құндылықтарды дамыту
Пәнаралық байланыс
Сабақ барысы
0-5 мин
5-10 мин
10 -25 мин
25-35 мин
Жер қабықтарының ластану жолдарын көрсетіп,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынады
Оқылым: географиялық дерек көздерін оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Айтылым-жазылым – ластанудың түрлерін және салдарын ауызша және жазбаша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Экология
Геосфера
Геоэкологиялық зерттеулер
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Табиғатты ластаушының негізгі көздеріне... жатады
Геосфераның ластануынан туындайтын мәселелерге ... жатады
Геосфераның ластануының шешу жолдарына ... болады
Географиялық қабықтардың өзара байланыстылығын және маңыздылығын түсіну
Топпен жұмыс істеу барысында бір-бірін тыңдау,құрметтеу
Биология, экономика,математика
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сыныпта қолайлы орта қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу
Презентация, суреттер, мәтін.
мақсаттарымен таныстыру. Топқа географиялық қабықтарға байланысты топтастыру
(С)Оқушылар географиялық қабықтардың ластануының әсерін түсіндіреді,
талқылайды. (мүмкін болған жағдайда ластану бойынша бейнефильм көрсетуге болады)
https://www.youtube.com/watch
?v=R14NNLPW03I
(Т) Оқушылар берілген дереккөздер арқылы Жер қабықтарының ластану жолдарын
көрсетеді,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынуға тырысады.
Зерттеу нәтижелерін оқушылардың бойынша кесте түрінде рәсімдейді.(геосфера https://infourok.ru/prezentaciyapo-geografii-zagryaznenie-okrқұрамындағы компоненттерге бөлу арқылы топтар санын көбейтуге болады )
sredi-klass-1163111.html
І топ атмосфера ластануы
ІІ топ гидросфера ластануы
ІІІ топ литосфера ластануы
ІҮ топ биосфераға әсері
Ұсынылатын үлгі кесте түрі
Ластану мәселелері
Ластану көздері
салдары
Шешу жолдары
Осы сызбаға оқушылар жергілікті компонентті міндетті түрде мысал ретінде ұсынуы
керек.
Жасалған сызбаларын топтар алдында топ басшылары қорғайды. Талдау соңында
берілген бағалау критерийлері бойынша кері байланыс береді
35-40 мин
Бағалау критерийлері:
1.Геосфераның негізгі ластану көздерін(жолдарын) көрсете алады
2.Ластанудың салдарын анықтай алады
3.Шешу жолдарын ұсынады
4.Берілген тақырыпқа Қазақстанның аймақтары бойынша мысалдар келтіре алады
Рефлексия
Сабақ соңында топтардың жұмысына кері байланыс беру.
Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту
– Оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға
қандай міндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері
шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені
жаттады?
Оқу атмосферасы қандай
болды?
Менің жоспарлаған
дифференциация дұрыс
болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым
Бағалау– Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты
деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
ба? Менің жоспарымда
қандай өзгерістер болды және
олар қандай?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Тақырыбы: Геосфераның ластануы
Мектеп:
геоэкология / 3.2 Геоэкологиялық зерттеулер
негіздері
Күні: 27.09.2021
Мұғалімі:Омаргазин Ернат Алматұлы
Сынып:10
Оқушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары
10.3.2.3 геосфералардың ластану деңгейін анықтап, себеп-салдарын зерттеу;
Пәндік мақсат
Тілдік мақсат
Алдыңғы меңгерілген білім
Құндылықтарды дамыту
Пәнаралық байланыс
Сабақ барысы
0-5 мин
5-10 мин
10 -25 мин
25-35 мин
Жер қабықтарының ластану жолдарын көрсетіп,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынады
Оқылым: географиялық дерек көздерін оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Айтылым-жазылым – ластанудың түрлерін және салдарын ауызша және жазбаша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Экология
Геосфера
Геоэкологиялық зерттеулер
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Табиғатты ластаушының негізгі көздеріне... жатады
Геосфераның ластануынан туындайтын мәселелерге ... жатады
Геосфераның ластануының шешу жолдарына ... болады
Географиялық қабықтардың өзара байланыстылығын және маңыздылығын түсіну
Топпен жұмыс істеу барысында бір-бірін тыңдау,құрметтеу
Биология, экономика,математика
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сыныпта қолайлы орта қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу
Презентация, суреттер, мәтін.
мақсаттарымен таныстыру. Топқа географиялық қабықтарға байланысты топтастыру
(С)Оқушылар географиялық қабықтардың ластануының әсерін түсіндіреді,
талқылайды. (мүмкін болған жағдайда ластану бойынша бейнефильм көрсетуге болады)
https://www.youtube.com/watch
?v=R14NNLPW03I
(Т) Оқушылар берілген дереккөздер арқылы Жер қабықтарының ластану жолдарын
көрсетеді,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынуға тырысады.
Зерттеу нәтижелерін оқушылардың бойынша кесте түрінде рәсімдейді.(геосфера https://infourok.ru/prezentaciyapo-geografii-zagryaznenie-okrқұрамындағы компоненттерге бөлу арқылы топтар санын көбейтуге болады )
sredi-klass-1163111.html
І топ атмосфера ластануы
ІІ топ гидросфера ластануы
ІІІ топ литосфера ластануы
ІҮ топ биосфераға әсері
Ұсынылатын үлгі кесте түрі
Ластану мәселелері
Ластану көздері
салдары
Шешу жолдары
Осы сызбаға оқушылар жергілікті компонентті міндетті түрде мысал ретінде ұсынуы
керек.
Жасалған сызбаларын топтар алдында топ басшылары қорғайды. Талдау соңында
берілген бағалау критерийлері бойынша кері байланыс береді
35-40 мин
Бағалау критерийлері:
1.Геосфераның негізгі ластану көздерін(жолдарын) көрсете алады
2.Ластанудың салдарын анықтай алады
3.Шешу жолдарын ұсынады
4.Берілген тақырыпқа Қазақстанның аймақтары бойынша мысалдар келтіре алады
Рефлексия
Сабақ соңында топтардың жұмысына кері байланыс беру.
Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту
– Оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға
қандай міндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері
шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені
жаттады?
Оқу атмосферасы қандай
болды?
Менің жоспарлаған
дифференциация дұрыс
болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым
Бағалау– Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты
деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
ба? Менің жоспарымда
қандай өзгерістер болды және
олар қандай?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Омаргазин Ернат АлматұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Геосфераның ластануы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Геосфераның ластануы
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқылым: географиялық дерек көздерін оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Айтылым-жазылым – ластанудың түрлерін және салдарын ауызша және жазбаша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Экология
Геосфера
Геоэкологиялық зерттеулер
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Табиғатты ластаушының негізгі көздеріне... жатады
Геосфераның ластануынан туындайтын мәселелерге ... жатады
Геосфераның ластануының шешу жолдарына ... болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бөлім-3. Табиғатты пайдалану және
Тақырыбы: Геосфераның ластануы
Мектеп:
геоэкология / 3.2 Геоэкологиялық зерттеулер
негіздері
Күні: 27.09.2021
Мұғалімі:Омаргазин Ернат Алматұлы
Сынып:10
Оқушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары
10.3.2.3 геосфералардың ластану деңгейін анықтап, себеп-салдарын зерттеу;
Пәндік мақсат
Тілдік мақсат
Алдыңғы меңгерілген білім
Құндылықтарды дамыту
Пәнаралық байланыс
Сабақ барысы
0-5 мин
5-10 мин
10 -25 мин
25-35 мин
Жер қабықтарының ластану жолдарын көрсетіп,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынады
Оқылым: географиялық дерек көздерін оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Айтылым-жазылым – ластанудың түрлерін және салдарын ауызша және жазбаша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Экология
Геосфера
Геоэкологиялық зерттеулер
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Табиғатты ластаушының негізгі көздеріне... жатады
Геосфераның ластануынан туындайтын мәселелерге ... жатады
Геосфераның ластануының шешу жолдарына ... болады
Географиялық қабықтардың өзара байланыстылығын және маңыздылығын түсіну
Топпен жұмыс істеу барысында бір-бірін тыңдау,құрметтеу
Биология, экономика,математика
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сыныпта қолайлы орта қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу
Презентация, суреттер, мәтін.
мақсаттарымен таныстыру. Топқа географиялық қабықтарға байланысты топтастыру
(С)Оқушылар географиялық қабықтардың ластануының әсерін түсіндіреді,
талқылайды. (мүмкін болған жағдайда ластану бойынша бейнефильм көрсетуге болады)
https://www.youtube.com/watch
?v=R14NNLPW03I
(Т) Оқушылар берілген дереккөздер арқылы Жер қабықтарының ластану жолдарын
көрсетеді,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынуға тырысады.
Зерттеу нәтижелерін оқушылардың бойынша кесте түрінде рәсімдейді.(геосфера https://infourok.ru/prezentaciyapo-geografii-zagryaznenie-okrқұрамындағы компоненттерге бөлу арқылы топтар санын көбейтуге болады )
sredi-klass-1163111.html
І топ атмосфера ластануы
ІІ топ гидросфера ластануы
ІІІ топ литосфера ластануы
ІҮ топ биосфераға әсері
Ұсынылатын үлгі кесте түрі
Ластану мәселелері
Ластану көздері
салдары
Шешу жолдары
Осы сызбаға оқушылар жергілікті компонентті міндетті түрде мысал ретінде ұсынуы
керек.
Жасалған сызбаларын топтар алдында топ басшылары қорғайды. Талдау соңында
берілген бағалау критерийлері бойынша кері байланыс береді
35-40 мин
Бағалау критерийлері:
1.Геосфераның негізгі ластану көздерін(жолдарын) көрсете алады
2.Ластанудың салдарын анықтай алады
3.Шешу жолдарын ұсынады
4.Берілген тақырыпқа Қазақстанның аймақтары бойынша мысалдар келтіре алады
Рефлексия
Сабақ соңында топтардың жұмысына кері байланыс беру.
Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту
– Оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға
қандай міндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері
шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені
жаттады?
Оқу атмосферасы қандай
болды?
Менің жоспарлаған
дифференциация дұрыс
болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым
Бағалау– Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты
деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
ба? Менің жоспарымда
қандай өзгерістер болды және
олар қандай?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Тақырыбы: Геосфераның ластануы
Мектеп:
геоэкология / 3.2 Геоэкологиялық зерттеулер
негіздері
Күні: 27.09.2021
Мұғалімі:Омаргазин Ернат Алматұлы
Сынып:10
Оқушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары
10.3.2.3 геосфералардың ластану деңгейін анықтап, себеп-салдарын зерттеу;
Пәндік мақсат
Тілдік мақсат
Алдыңғы меңгерілген білім
Құндылықтарды дамыту
Пәнаралық байланыс
Сабақ барысы
0-5 мин
5-10 мин
10 -25 мин
25-35 мин
Жер қабықтарының ластану жолдарын көрсетіп,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынады
Оқылым: географиялық дерек көздерін оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Айтылым-жазылым – ластанудың түрлерін және салдарын ауызша және жазбаша сипаттайды
Пәнге қатысты лексика мен терминология
Экология
Геосфера
Геоэкологиялық зерттеулер
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Табиғатты ластаушының негізгі көздеріне... жатады
Геосфераның ластануынан туындайтын мәселелерге ... жатады
Геосфераның ластануының шешу жолдарына ... болады
Географиялық қабықтардың өзара байланыстылығын және маңыздылығын түсіну
Топпен жұмыс істеу барысында бір-бірін тыңдау,құрметтеу
Биология, экономика,математика
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер
Оқыту ресурстары
Сыныпта қолайлы орта қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу
Презентация, суреттер, мәтін.
мақсаттарымен таныстыру. Топқа географиялық қабықтарға байланысты топтастыру
(С)Оқушылар географиялық қабықтардың ластануының әсерін түсіндіреді,
талқылайды. (мүмкін болған жағдайда ластану бойынша бейнефильм көрсетуге болады)
https://www.youtube.com/watch
?v=R14NNLPW03I
(Т) Оқушылар берілген дереккөздер арқылы Жер қабықтарының ластану жолдарын
көрсетеді,олардың салдарын анықтайды және шешу жолдарын ұсынуға тырысады.
Зерттеу нәтижелерін оқушылардың бойынша кесте түрінде рәсімдейді.(геосфера https://infourok.ru/prezentaciyapo-geografii-zagryaznenie-okrқұрамындағы компоненттерге бөлу арқылы топтар санын көбейтуге болады )
sredi-klass-1163111.html
І топ атмосфера ластануы
ІІ топ гидросфера ластануы
ІІІ топ литосфера ластануы
ІҮ топ биосфераға әсері
Ұсынылатын үлгі кесте түрі
Ластану мәселелері
Ластану көздері
салдары
Шешу жолдары
Осы сызбаға оқушылар жергілікті компонентті міндетті түрде мысал ретінде ұсынуы
керек.
Жасалған сызбаларын топтар алдында топ басшылары қорғайды. Талдау соңында
берілген бағалау критерийлері бойынша кері байланыс береді
35-40 мин
Бағалау критерийлері:
1.Геосфераның негізгі ластану көздерін(жолдарын) көрсете алады
2.Ластанудың салдарын анықтай алады
3.Шешу жолдарын ұсынады
4.Берілген тақырыпқа Қазақстанның аймақтары бойынша мысалдар келтіре алады
Рефлексия
Сабақ соңында топтардың жұмысына кері байланыс беру.
Қосымша ақпарат
Дифференциациялап оқыту
– Оқушыларға көбірек
қолдау көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларға
қандай міндеттер қоюды
жоспарлайсыз?
Ой толғау
Сабақтың/оқу міндеттері
шынайы болды ма?
Бүгін оқушылар нені
жаттады?
Оқу атмосферасы қандай
болды?
Менің жоспарлаған
дифференциация дұрыс
болып шықты ма?
Мен регламентті сақтадым
Бағалау– Оқушылардың білімін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-ны қолдану
Құндылықтармен байланыс
(тәрбие элементі)
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты
деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.
ба? Менің жоспарымда
қандай өзгерістер болды және
олар қандай?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
01.12.2021
1290
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













