Сабақтың
кезеңі/ уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басталуы
12мин
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. «Молекула»
дісі арқылы о қушыларды топтарға
топтастырылады.
1-Ішкі энергия
2-Энтальпия
3- Гесс заңы
3. Үй жұмысы сүралады
Әдісі: «Сократ шеңбері»
Түрі: Топтық жұмыс
Дағды: жаңа білімді меңгеруде алдыңғы білімді
қолдану
|
-
Сәлемдесу.
-
Оқушылар шеңбер жасап турады да ,бір
бірімен араласып ,арлы берлі қозғалап жүреді , айтылған молекула
саны бойынша топтасып 3топқа
-
Оқушылар ішкі
және сыртқы шеңбер болып жұптасып турадыда, сыртқы шеңбер ішкі
шеңберге өткен сабақтар тақырыбында сұрақтар қояды, сағат стрелкасы
бойыгша айналып бастапқы адамның тұсына келгенде ,сыртқы шеңбер мен
ішкі шеңбер ауысып сурақ қояды.
|
Дескриптор:
-Өткен сабақты еске түсіреді.1
бал
-Өзара білгендерімен
бөліседі.1бал
Түрі: Бірін бірі
бағалау.
Дағды: Жағымды қарым-қатынас орнату;
|
Кітап, дәптер, қалам
презентация
|
Сабақтың ортасы (жалпы 28мин)
14
мин
|
Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы,
мақсатымен таныстырады. Жаңа сабаққа
ену:
ұсынылған бейнематериалға назарыңды аударыңыз .
Әдісі:«Кинометафора».
Түрі: сыныптық жұмыс
Дағды:визуалды ақпаратты сөзбен
сипаттау
|
Оқушылар дәптерлеріне күн мен сабақ
тақырыбын жазып алады. Оқушылар сабақта күтілетін нәтижелерді
айтады.
Бейне
жазбаларды көру арқылы жаңа сабаққа деген қызығушылығы артады
.Сабақты түсінеді.
|
|
Кітап, дәптер, қалам Интерактивті
тақта бейне жазбалар
https://youtu.be/MgyzMzPRt_Y
https://youtu.be/mb3KeGgSUDw
|
6 мин
|
Функциялдық сауаттылыққа
арналған.
Жұптық
жұмыс.
«Ойлан- жұптас
-бөліс» әдісі:
Глюкоза
Барлық қосылыстарды жәй заттарды реакторда
араластырып ала беруге болмайды.Мысалы, глюкоза адам
организмінде зат алмасу процесіне қатысады. Алайда глюкозаныC6H12O6
тікелей көміртекті, оттекті және сутекті әрекеттестіріп алуға
болмайды. Ол -тірі жасушадағы биохимиялық процестердің нәтижесінде
түзілетін зат.
Осы процесті жүзеге
асыру үшін Гесс заңының көмегіне жүгінеміз.
Дағды: заттар және химиялық реакциялар туралы
білімін өмірде пайдалану.
ЕББҚ бар оқушылар қасындағы жұбымен бірге
тапсырма орындайды.
|
Оқушылар мәтіндіді
мұқыятоқып шығып берілген сүрақтарға жауап
береді.
1).Гесс заңының физикалық мәнін
түсіндіріңіз.?
2).Гесс заңының салдарларын пайдаланып
глюкозаның алыну барысын сипаттаңыз?
Мақсатқа
оралу:
|
Дескриптор:
-Гесс
заңының физикалық мәнін түсіндіреді . 1бал
-Гесс
заңының салдарларын пайдаланып кейбір құбылыстарды
түсіндіреді.1бал
Әдісі: «Көршіңді
бағала»
Түрі: Бірін бірі бағалау.
Дағды:
Жағымды қарым-қатынас орнату,
бір-біріне көмектесу.
|
Интерактивті
тақта
|
8мин
|
Жеке жұмыс
«Кім жылдам» әдісі
Саралау Тапсырмасы:
№1.
Берілгені:
1) 2Н2О
→ 2Н2 +
О2 ∆H1=-572 кДж
2) 2HF
→ H2 +
F2 ∆H2=-542 кДж
2Н2О+2F2→4HF+O2 ∆Hхр=?
№2
Берілгені:
С(қ)+О2(г) = СО2(г) ∆H1393,5кДж
СО(г) +
1/2О2(г) = СО2(г) ∆H2 =-283,0 кДж
С(қ) +
1/2О2(г) = СО (г) ∆Hхр=?
№3
Берілгені
NO(г) + О3(г)
→ NО2(г) +
О2(г) ∆H1=-198,9кДж
О3(г)→3/2О2(г) *(-1) ∆H2=-142,3кДж
О2(г)→2О(г) /(-2) ∆H3=495кДж
NO(г) + О(г)
→ NО2(г) ∆Hхр=?
Дағды:
алынған ақпаратты өңдеу,
жүйелеу, қолдану.
|
Оқушылар берілген тапсырманы
дәптерлеріне орындайды
Мақсатқа
оралу:
Гесс заңын химиялық реакцияның
энтальпия өзгерісін есептеу үшін қолданады
|
Дескриптор:
-Есептің берілгенін дурыс
жазады.1бал
-Есеп шешімін дурыс
табады.1бал
- Энтальпияның бірлігін дурыс
жазады.1бал
Түрі: Өзін-өзі бағалау.
Дағды: Өз ісіне сын көзбен қарау
|
оқулық, дәптер
тапсырмалар жазылған
қағаз.
|
ЕББҚ
бар оқушыларга арналған тапсырма.
Сутегі асқын тотығының түзілу
реакция жылуын өрнектеп жазыңыз:
H2 (г) + O2 (г) = H2O2 (с)Сутегі переоксиді су және оттегіге
ыдырау нәтижесінде түзілген жылу, судың түзілу жылу болып
табылады.
Дағды: Химиялық процестер мен олардың
заңдылықтарын болжау және түсіндіру;
|
ЕББҚ
бар оқушылар берілген тапсырманы дәптерге
орындайды.
Мақсатқа оралу:
Реакция
теңдеуіне негізделіп заттардың тузілу жылуын өрнектеп
жазады.
|
Дескриптор:
Түрі: Өзін-өзі
бағалау.
Дағды: Өз ісіне сын көзбен
қарау
|
Сабақтың соңы 5
мин
|
«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс
жасайды.
Дағды: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.Интернетпен жұмыс жасай алады.
Үй тапсырмасы
:
121- беттегі 3-жаттығу.
|
бүгінгі сабаққа
Рефлексия жасайды. Оқушылар бір
ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын.
https://padlet.com/kanitar_09/4b7kl2iz2plksdux
|
Дағды: рефлексия жасау
|
Оқулық , дәптер
Padlet тақтасы
|