Ғғ дыбы және әріпі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ғғ дыбы және әріпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп

Қысқа мерзімді жоспар

     

Әліппе 60-сабақ


Бөлім

Әліппе кезеңі

Педагогтің аты-жөні

Джаримбетова К,У

Күні:

14.11.2025ж

Сынып:1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

60 Ғғ дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт- дәстүрін құрметтей біледі; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Сабақтың мақсаты

Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді

Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады

Мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап береді

Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы 5мин

Психологиялық ахуал орнату.

Біз қандаймыз, қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз.

Күлімдеген күндейміз,

Ренжуді білмейміз.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де,

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан күнге!.

Өткен сабақты пысықтау

«АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін

Құндылық: отбасының құндылығын түсіну;

Ай құндылығы: әділдік және жауапкершілік айы

Апталық дәйек сөз:«Тура биде туған жоқ

«Ұшты-ұшты»ойыны

1. Балалар қандай заттар ұшады?

2. Нелер ұшады?

3. Кімдер ұшады?

4. Ғарышқа немен ұшамыз?

5. Зымыран бізге не үшін керек?

6. Зымырандар ұшатын орынды не деп атайды?

-Ғарыш сөзінде бірінші қай дыбыс естіліп тұр?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Оқушылар сабаққа назар аударады.

Оқушылар шарлардың қозғалысына қарап,сабаққа дайындықтарын көрсетеді

Бағалау парақшасы

«Айға ұшамын»



Сабақтың ортасы

10 мин


ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Суреттер сөйлейді» әдісі

  1. Сурет бойынша әңгіме құрау.

  1. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.

  2. Бір сөйлемді сөздерге талдау. Сөйлемдегі сөз санын анықтау.

  1. Өтілетін жаңа дыбысы бар «сұңқар» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

  2. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  3. «Ғ» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

  4. «Ғ» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

  5. Түймелерден «ғ» әрпін жасау.


ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма ғ дыбысын оқиды


Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды:

«Ғарышта ауа болмайды. Онда барлық заттар қалқып жүреді. Ғарышқа ұшатын адамды ғарышкер деп атайды. Ғарышта скафандр кию қажет».

  1. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (4).

  2. Осы сөйлемдердің ішіндегі бір сөйлемді (Ғарышқа ұшатын адамды ғарышкер деп атайды.) сөздерге талдайды: Бұл сөйлемде 6 сөз бар.


Жетістік критерйиі

Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді

Дескриптор:

мәнерлеп оқиды

ғ дыбыстарын салыстырып оқытады









10 мин

ҚБ 2-тапсырма Жеке жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Көркем жазу» әдісі

Нұсқау: Жазылым.

  1. Оқулықтағы «ғ» әрпінің таңбалануына назар аудару.

  2. «Ғ» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  1. «Ғ» әрпін ауада жазып көрсету.

ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Ғ әріпін жазады


Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды. Берілген сөздермен сөйлем құрап жазады, сөздерді сызба-модельге

сәйкес буынға бөледі, мәтін құрайды

Жетістік критерийі:

Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді


Дескриптор:

- жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды

- әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады.

Тиісті түспен бояп, буынға бөледі


5 мин

Сергіту жаттығуы


Балалар бірге орындайды

Жарайсыңдар


10 мин


3–тапсырма

Жұптық жұмыс

«Құрастыр және сәйкестендір» әдісі

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

Өлеңді оқы. Дыбыс сызбасының көмегімен бос ұяшыққа тиісті сөзді тап.

  1. деңгей:

Өлеңдегі «ғ» дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жаса.

  1. деңгей:

Өлеңдегі ұйқас сөздерді тап.



Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


Жетістік критерийі:

Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді

Дескриптор:

саралау тапсырмаларын орындайды.

Дәптер





Сабақтың соңы

5 мин

«Білім заряды» әдісі (Бағалау)

Бүгінгі сабақты толық түсіндім (8,9,10 заряд)

Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(5,6,7)

Бүгінгі сабақты түсінбедім (1,2,3,4)

Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинаған білім зарядтарының саны арқылы анықтайды.

«Комментарий»

арқылы

Зарядтар,

«Білім заряды» таратпасы















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2025
59
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі