ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе 60-сабақ
|
Бөлім |
Әліппе кезеңі |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Джаримбетова К,У |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№ 60 Ғғ дыбысы және әрпі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт- дәстүрін құрметтей біледі; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады Мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап береді Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтыңбасы 5мин |
Психологиялық ахуал орнату. Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Ренжуді білмейміз. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!. Өткен сабақты пысықтау «АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: отбасының құндылығын түсіну; Ай құндылығы: әділдік және жауапкершілік айы Апталық дәйек сөз:«Тура биде туған жоқ!» «Ұшты-ұшты»ойыны 1. Балалар қандай заттар ұшады? 2. Нелер ұшады? 3. Кімдер ұшады? 4. Ғарышқа немен ұшамыз? 5. Зымыран бізге не үшін керек? 6. Зымырандар ұшатын орынды не деп атайды? -Ғарыш сөзінде бірінші қай дыбыс естіліп тұр? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар шарлардың қозғалысына қарап,сабаққа дайындықтарын көрсетеді |
Бағалау парақшасы «Айға ұшамын»
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Суреттер сөйлейді» әдісі
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма ғ дыбысын оқиды |
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Ғарышта ауа болмайды. Онда барлық заттар қалқып жүреді. Ғарышқа ұшатын адамды ғарышкер деп атайды. Ғарышта скафандр кию қажет».
|
Жетістік критерйиі Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді Дескриптор: мәнерлеп оқиды ғ дыбыстарын салыстырып оқытады |
|
||
|
10 мин |
ҚБ 2-тапсырма Жеке жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Көркем жазу» әдісі Нұсқау: Жазылым.
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Ғ әріпін жазады |
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды. Берілген сөздермен сөйлем құрап жазады, сөздерді сызба-модельге сәйкес буынға бөледі, мәтін құрайды |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: - жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды - әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. Тиісті түспен бояп, буынға бөледі |
|
||
|
5 мин |
Сергіту жаттығуы |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
10 мин |
3–тапсырма Жұптық жұмыс «Құрастыр және сәйкестендір» әдісі Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Өлеңді оқы. Дыбыс сызбасының көмегімен бос ұяшыққа тиісті сөзді тап.
Өлеңдегі «ғ» дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жаса.
Өлеңдегі ұйқас сөздерді тап.
|
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: саралау тапсырмаларын орындайды. |
Дәптер |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Білім заряды» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (8,9,10 заряд) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(5,6,7) Бүгінгі сабақты түсінбедім (1,2,3,4) |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинаған білім зарядтарының саны арқылы анықтайды. |
«Комментарий» арқылы |
Зарядтар, «Білім заряды» таратпасы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғғ дыбы және әріпі
Ғғ дыбы және әріпі
ЖШС «KEMENGER» жалпы білім беретін мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
Әліппе 60-сабақ
|
Бөлім |
Әліппе кезеңі |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Джаримбетова К,У |
|||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып:1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
№ 60 Ғғ дыбысы және әрпі |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
Сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрайды; дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт- дәстүрін құрметтей біледі; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді Оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады Мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап береді Жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазады |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтыңбасы 5мин |
Психологиялық ахуал орнату. Біз қандаймыз, қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Ренжуді білмейміз. Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!. Өткен сабақты пысықтау «АДАЛ АЗАМАТ» біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін Құндылық: отбасының құндылығын түсіну; Ай құндылығы: әділдік және жауапкершілік айы Апталық дәйек сөз:«Тура биде туған жоқ!» «Ұшты-ұшты»ойыны 1. Балалар қандай заттар ұшады? 2. Нелер ұшады? 3. Кімдер ұшады? 4. Ғарышқа немен ұшамыз? 5. Зымыран бізге не үшін керек? 6. Зымырандар ұшатын орынды не деп атайды? -Ғарыш сөзінде бірінші қай дыбыс естіліп тұр? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Оқушылар шарлардың қозғалысына қарап,сабаққа дайындықтарын көрсетеді |
Бағалау парақшасы «Айға ұшамын»
|
|
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин |
ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Суреттер сөйлейді» әдісі
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма ғ дыбысын оқиды |
Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Ғарышта ауа болмайды. Онда барлық заттар қалқып жүреді. Ғарышқа ұшатын адамды ғарышкер деп атайды. Ғарышта скафандр кию қажет».
|
Жетістік критерйиі Сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізеді Дескриптор: мәнерлеп оқиды ғ дыбыстарын салыстырып оқытады |
|
||
|
10 мин |
ҚБ 2-тапсырма Жеке жұмыс ОДД:білу,түсіну,қолдану «Көркем жазу» әдісі Нұсқау: Жазылым.
ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Ғ әріпін жазады |
Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды. Берілген сөздермен сөйлем құрап жазады, сөздерді сызба-модельге сәйкес буынға бөледі, мәтін құрайды |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: - жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтайды - әріптердің өзара байланыс элементтерін жазады. Тиісті түспен бояп, буынға бөледі |
|
||
|
5 мин |
Сергіту жаттығуы |
Балалар бірге орындайды |
Жарайсыңдар |
|
||
|
10 мин |
3–тапсырма Жұптық жұмыс «Құрастыр және сәйкестендір» әдісі Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:
Өлеңді оқы. Дыбыс сызбасының көмегімен бос ұяшыққа тиісті сөзді тап.
Өлеңдегі «ғ» дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жаса.
Өлеңдегі ұйқас сөздерді тап.
|
Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды. |
Жетістік критерийі: Сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзетеді Дескриптор: саралау тапсырмаларын орындайды. |
Дәптер |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
«Білім заряды» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (8,9,10 заряд) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(5,6,7) Бүгінгі сабақты түсінбедім (1,2,3,4) |
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинаған білім зарядтарының саны арқылы анықтайды. |
«Комментарий» арқылы |
Зарядтар, «Білім заряды» таратпасы |
||
шағым қалдыра аласыз


















