Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс
ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара,
қимыл арқылы жеткізу;
1.2.1.2* оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану;
1.2.5.1* мұғалімнің қолдауымен
мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем
жазу
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
|
Сабаққа дайындық
жасау
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Үлкенге де сіз
,
Кішіге де
сіз.
Сәлем бердік
сіздерге
Құрметпенен
біз.
Өткенді
пысықтау
Атауында «ң» дыбыстары бар
сөздерді тауып,қоршау.
Тақырыпты
ашу Әріпті
жұмбақ
Ағада бар, менде
жоқ,
Жағада бар, жең де жоқ
(Ғ)
Дыбыстық талдау дағдыларын
дамыту жұмысы.
Сурет бойынша әңгіме
құрау.
Әңгімені сөйлемдерге талдау.
Сөйлем санын анықтау.
Өтілетін жаңа дыбысы бар
«ғарышкер» сөзіне дыбыстық талдау
жасау.
«Ғ» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысу.
.«Ғ» дыбысының таңбасы – оның
әрпімен танысу.
Жаңа
тақырып
Оқылым.
1.Оқулықтың 63-бетінде
берілген сөздер мен мәтінді мұғалімнің оқушылармен бірге буындап,
тұтастай оқуы.
2.«Ғ» дыбысының сөз алдында,
ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік
жасау.
3.Сөз мағынасымен жұмысты
берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің ортасына (аға – таға), сөз
соңына (ғарыш – ғарышкер) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы
өзгеретінін түсіну.
1,2,3-қарлығаш боп
ұш
3,4,5,6-қарлығаш боп
қалқы
7,8,9,10-қарлығаш боп
қон.
Жазылым
1.Оқулықтағы «ғ» әрпінің
таңбалануына назар аудару.
2.«Ғ» әрпін тақтаға жазып
көрсету.
3.«Ғ» әрпін ауада жазып
көрсету.
Саралау
тапсырмасы
«Сөз оқы, тез оқы!» жасырынған
сөздерді оқу.
Есте сақтау қабілетін жақсарту
мақсатында нейрожаттығу жасау..
Өлең жаттау
«Ғарышкер!»
Атауында ғ дыбысы бар сөздерді
табады.
Рефлексия
Өтілген Ғ дыбысы туралы не
білдік?
|
Ң әрпі бар сөздерді
табады.
Оқушылар сюжетті сурет бойынша
әңгіме құрайды:
«Ғарышта ауа болмайды. Онда
барлық заттар қалқып жүреді. Ғарышқа ұшатын адамды ғарышкер деп
атайды. Ғарышта скафандр кию
қажет».
Оқушылар жазу дәптеріндегі
тапсырмалар
ды
орындайды
Жаттығулар
жасайды
саралау
тапсырмала
рын
орындайды
Тапсырманы
орындайды
Жеке жұмыс
орындайды
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Буындарды жеке тұтас
сөздегі
айтылуымен
оқиды.
Әрбір дыбысты естіп, әріпті
көріп,
өздігінен саналы
оқиды.
Дескриптор.
«ғарышкер» сөзіне
дыбыстық талдау
жасады:
«Ғ» дыбысының айтылу
ерекшелігімен танысты
.
От
шашу
Дескриптор:
Сызықтарды бастырып жазу
арқылы
«ғ» әрпінің бас және кіші
әрпінжазды. Үлгі бойынша сөздерді
жазды.
Каллиграфиялық талапқа сай
дұрыс және сауатты
жазды
Тамаша
жұмыс!
«Зымыран»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
оқулық
оқулық
Суреттер
Жұмыс
дәптері
слайд
слайд
|