Материалдар / Гг дыбысы және әрпі

Гг дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Гг дыбысы және әрпі тақырыбында ашық сабақ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

«Қорам орта мектебі» КММ

Пәні:

Әліппе

Бөлім:

Әліппе кезеңі

Педагогтің аты-жөні:

Мустафаева Ж.Ж.

Күні:


Сынып:

1 « Ә» сынып.


Сабақтың тақырыбы:

Гг дыбысы және әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну;

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу

Сабақтың мақсаты

Гг дыбысы мен әрпін меңгерту

Сөздерді буындап, қосып оқу,дыбыстарды ажырату.


Құндылықтар

БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақ

тың басы



5 минут







Өткенді пысықтау

5 минут





















Сабақ

тың ортасы

20 минут



























































Сергіту сәті

2 минут









Сабақты қорыту

6минут



Қосымша тапсырма

2минут















Кері байланыс

5 минут






Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Біз қандаймыз?»

  • Әдептісің,әдемісің!

  • Біз қандаймыз?

  • Ақылдысың,тәртіптісің!

  • Біз қандаймыз?

  • Көңілдісің,көріктісің!

  • Біз бәріміз қандаймыз?

  • Тәп-тәтті балдаймыз.

«Уәде »

«Ой қозғау»

Өткен сабақтағы ең қызықты есте қалған 5 нәрсені айтайық.

1.- Дыбыстар екіге бөлінеді.

2.-Г дыбысы ұяң дауыссыз дыбыс

3 –Дыбыстарды естиміз, айтамыз.

4.-Әріптерді жазамыз,көреміз.

5.-Дауысты,дауыссыз болып екіге бөлінеді.....

Оқылым

«Коуч пен оқырман»

Егін гүл неге

Егінші Гүлнұр өнеге

«Гүлдер» мәтінін оқы.

«Спиральді оқыту» әдісі





Жаңа тақырып

Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

Оқылым.1-тапсырма.Жұптық жұмыс

Егіз мерген ертегі жүген

Сегіз дәрігер әңгіме жүгері

«К» дыбысынан кейін дауысты дыбыс жалғап, өзгертіп айту, екі дыбысты салыстыру

к-г

бесік – бесігі көлік – көлігі

шелек – шелегі бөрік – бөрігі

елек – елегі көрік – көрігі

бүк – бүгу сөк – сөгу

тік – тігу төк – төгу

«word wall» әдісі

Жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс

Жазылым

Оқулықтағы 2-тапсырма

Көркем жазу

Айгүл ертегі айтты.

Суретті диктант жазу

8

Топтық жұмыс :

Құндылық мақсаты:Өзгені тыңдау, түсіну .

«К» дыбысынан кейін дауысты дыбыс жалғап, өзгертіп айту, екі дыбысты салыстыру

к-г

жүрек – жүрегі

ілгек – ілгегі

күрек – күрегі

шәйнек – шәйнегі

терек – терегі

түлек – түлегі

жүрек – жүрегі

ЕБҚ

Гг әрпін бастырып жазу.

ЕҚБ

«Дәрігер» сөзімен сөйлем құрап , көркем жаз

Менің анам-дәрігер.



Дауыссыз дыбыстарды (қатаң,ұяң,үнді) әртүрлі қимылмен айту





Бекіту

Тақтамен жұмыс:

Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

Оқылым,жазылым,дыбыстық талдау жасау.

Кері байланыс



Оқушылар сабаққа назар аударады.



Оқушылар сұраққа жауап береді











Өткен тақырыпты пысықтайды

















Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.













Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмалар

ды орындайды: үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.


Гүл,жүгері,сегіз,дәрігер,шеге,газет сөздерін жазады.







Топтық жұмыс жасайды.















Жеке жұмыс жасайды



















Дыбыстарды қимылмен айтып, жасайды

Оқушылар берілген

тапсырмала

рын орындайды.

Тақтаға жазады



Кері байланыс жасайды



Тамаша!





Керемет!








Дескриптор:

Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқыды.

Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.





Дескриптор:

Сөздерді тұтас айтылуымен түсініп оқыды.

Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқыды.















Дескриптор:

Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазды.

Каллиграфия-лық талапқа сай дұрыс және сауатты жазды

















Жарайсыңдар!















Дескриптор:

Оқушылар оқиды ,жазады,дыбыстық талдау жасайды.

«Білім гүлі » әдісі





Суреттер

















Оқулық































Оқулық











Жұмыс дәптері







Суреттер



























Суреттер













Тақта









Кері байланыс тақтасы










Picture 2











































ЖИ арқылы жасау
16 Наурыз 2025
182
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі