Материалдар / Гидравликалық машина

Гидравликалық машина

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
4127
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖ

Пәні: ФизикаМектеп:
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7 Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыГидравликалық машина
Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу жоспарына сілтеме)7.3.1.7. Гидравликалық машиналардың жұмыс істеу принципін сипаттау 7.3.1.8. Гидравликалық машиналарды қолдану кезіндегі күшпен ұтысты есептеу
Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: Гидравликалық машиналардың жұмыс істеу принципін сипаттай алады


Көптеген оқушылар істей алады: Гидравликалық машинаны қай жерде қолданатынын біледі,есептер шығара алады.


Кейбір оқушылар істей алады: тәжірибе жасап,жұмыс істеуін түсіндіре алады
Бағалау критериіГидравликалық машиналардың жұмысын сипаттайды.Гидравликалық машиналардың қолданылу мақсатын анықтайды.Формуласын түрлендіріп, есептер шыға алады.
Тілдік мақсатГидравликалық машинаГрекше гидро-су,аулос-түтік «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып оқылым дағдысына басымдылық бердім.
Құндылықтарды дарытуГидравликалық машиналарды қолдану - экономикамыздың өсуі кезінде маңызды рөл атқарады
Пәнаралық байланыс:Алгебра, геометрия.
АКТ-ны қолдану дағдылары Слайдтар, білім сайттармен жұмыс,интерактивты тақта.
Қосымша білімҚатынас ыдыстар.
САБАҚ БАРЫСЫ
Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған қызмет ( іс-әрекет)Ресурстар
Сабақтың басы 10 мин









Ұйымдастыру кезеңі . «Шаттық шеңберін»құрып, «Жылы лебіз» әдісімен ынтымақтастық атмосферасын орнату.«Бағдаршам» ойыны арқылы топтарға бөлу. Үй жұмысын сұрау: «Ия,жоқ» әдісі бойынша жабық сұрақ қойылады.а) Қандай ыдыстар қатынас ыдыстар деп аталады?б) Қатынас ыдыстардағы біртекті сұйықтың биіктіктеріөзара қандай қатынаста болады?в) Қатынас ыдыстардың тұрмыста, техникада,бізді қоршағанортада пайдалануына мысалдар келтіріңдер.



Қалыптастырушы бағалауТоп басшыларына критерий бойынша бағалауға нұсқау беру. (бағдаршам түстері арқылы)



Бағдаршам суреті


Сабақтың ортасы 20-мин















































«Ой қозғау» Оқушыларға ой қозғау және тақырыпты ашу мақсатында бейнеролик көрсетемін. (ашық сұрақтар)а) Гидравликалық машинаны тұрмыста қолдануы жайлы не білесыңдер?

Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында «Балық қаңқасы» әдісін пайдаланып, 3 топқа тақырыпты тапсырамын. Оқушылар тақырыпты топта талқылап сұрақтарға жауап іздейді. а )Гидравликалық машиналар деп қандай машиналарды айтады?ә)Гидравликалық престің құрылысы қандай?б) Гидравликалық престің Жердегі және Айдағы әрекетінде айырмашылық бола ма?в) Гидравликалық машиналар құрылысында қандай заң пайдаланады?Қалыптастырушы бағалауТоп басшыларына критерий бойынша бағалауға нұсқау беру. (бағдаршам түстері арқылы)



Есеп шығару(№3,№4,№5) «Кім алғыр?» әдісі бойынша топтарға есептерді бөліп беремін. Есеп № 3Гидравликалық машинамен салмағы 1,5кН контейнерді көтеру үшін кіші поршеньге 100Н күш түсіріледі. Егер үлкен поршеньнің ауданы 450см2 болса, кіші поршеннің ауданы қандай? Есеп № 4Мензуркаға сынап, су және керосин құйылды. Сүйықтардың жалпы биіктігі 64см. Мензурканың табанына түсіретін қысым қандай? Есеп № 5Гидравликалық престің ауданы 2см2 кіші поршіні 200Н күштің әрекетінен 16см төмен түсті.Үлкен поршеньнің ауданы 8см2 а) Поршень көтерген жүктің салмағын; ә) жүктің қандай биіктікке көтерілгенін анықтаңдар. Қалыптастырушы бағалауТоптарды бағалауға нұсқау беру. (бағдаршам түстері арқылы)

«Суреттер сөйлейді» сурет бойынша жұмыс істейді.



Қалыптастырушы бағалауТоп басшыларына критерий бойынша бағалауға нұсқау беру. (бағдаршам түстері арқылы) Сабақты бекіту. «Сұрақты қағып ал» тәсілімен сабақты қорытындылаймын.а) Гидравликалық машинаның негізгі бөліктері қандай?б) Гидравликалық престер күштен қандай ұтыс береді? в) Гидравликалық престер қай жерде қолданылады?Қалыптастырушы бағалауТоп басшыларына критерий бойынша бағалауға нұсқау беру. (бағдаршам түстері арқылы)



Бейнебаян

































Сабақтың аяғы10-мин







Үйге тапсырма1.Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру.2. Сөз жұмбақ құрастыру.3. Тәжірибелік тапсырманы орындап, сұраққа жауап беру.Рефлексия: «Бас бармақ» әдісі арқылы сабақтан алған әсерлерін бармақпен көрсетеді.



Дифференциация-Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті баларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
  • Мен оқушыларға мадақтау тәсілі арқылы көбірек қолдау көрсетемін.
  • Оқушылардың білім деңгейлеріне сай тапсырмалар беремін.
  • Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша күрделі тапсырмалар беріп отырамын.
  • Қабілеті орта оқушылар үшін тапсырмаларды орташа деңгейде тапсырамын.
  • Тақырыпты меңгеруге қиналатын оқушыларды үнемі назарымда ұстаймын. Ол оқушыларға жеңілдеу сұрақтар беріп және қабілеті жоғары оқушылардың қасына отырғызу арқылы ЖАД-ны қалыптастырамын.
  • Жеке, жұптық, топтық әр тапсырмалардан кейін қалыптастырушы бағамен бағалаймын.
  • Әр бір тапсырмада топ мүшелері критерий бойынша «фигуралар», «бағдаршам түстері» арқылы бірін-бірі бағалап отырады.


  • Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау
  • Сергіту жаттығуларын орындату




  • Рефлексия
















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ