гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Материал туралы қысқаша түсінік
7сыныпқа арналған ашық сабақ. тақырыбы: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Мариновка ауылының №2 жалпы ортабілім беретін мектебі» КММ









Ашық сабақ

Тақырыбы: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері

Сыныбы: 7








Дайындаған: География пәнінің

мұғалімі

Бапишева А.А.






2023-2024 оқу жылы

Мариновка ауылының №2 ЖОББМ

География пәні мұғалімі -

Бапишева Асылтас Амантаевна

Еңбек өтілі – 16 жыл

Педагог - сарапшы


Сабақ жоспары

Бөлім 3: Физикалық география

Бөлімше: 3.3 Гидросфера



Мектеп: «Мариновка ауылының №2 ЖОББМ» КММ



Күні: 01.12.2023 жыл


Мұғалімнің аты-жөні:Бапишева А.А.




Сынып: 7


Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы

Гидросфера және оның құрамдас бөліктері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды

Сабақ мақсаттары

  • Гидросфераның құрамдас бөліктерін анықтау

  • Табиғаттағы су айналымын түсіну

Бағалау критерийлері

Дағдылар:

түсіну,білімін қолдану,талдау, бағалау

Оқушылар :

  • Гидросфера құрамын түсінеді;

  • Гидросферадағы су айналымын талдайды

  • Құрлық сулары мен мұхиттарды анықтауда картаны қолдана алады;

  • Гидросфераның маңызына баға береді

Пәнаралық байланыстар

Химия пәнімен судың химиялық құрамын анықтау

Қазақ әдебиеті академиялық тілдерді дұрыс қолдану ғылыми негіздеп сөйлеуді ұсынады

Бастапқы білім


Гидросфера туралы



Сабақ барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5- минут











  • Сәлемдесу. Сыныпты түгендеу. Сыныпта көңілді атмосфера қалыптастыру. Оқушылар шеңбер жасап тұрады. Барлығы бірге тақтада көрсетілген өлеңді айтады:

Қайырлы күн достым,

Қайырлы күн болсын!

Жұма күні

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз,

Кілең бестік болсын!


  • Білім алушыларды партаның астында жабыстырылған стикерлер арқылы 3 топқа бөлу.

І топ: «Тынық» тобы

ІІ топ: «Атлант» тобы

ІІІ топ: «Үнді» тобы


Өткен тарауды қорытындылауға «миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақтар беріледі:

  1. Атмосфера дегеніміз не?

  2. Климат дегеніміз не?

  3. Қолайсыз атмосфералық құбылыстарды ата

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды


Презентация, түрлі түсті стикерлер












Сабақтың ортасы







3 минут


1-минут









2+3=5

2*3=6




















2+1-минут


1-минут




2-минут

Әр топ өз аттарымен аталатын мұхиттарды картадан көрсету қажет: Тынық, Атлант, Үнді. Қосымша Солтүстік мұзды мұхит

Топтарыңыздың атаулары арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын табамыз...

-Бұл сөздер сіздерге тақырып туралы қандай ой шақырады?

-Қазақстандағы қандай өзен, көлдер, теңіздерді білеміз?

Сұраққа жауап алғаннан кейін, сабақтың мақсаттарымен таныстырамын.


Жаңа тақырыпты ашу үшін видеоролик көрсетіледі.


1-тапсырма: Топтық жұмыс

(Берілген мәтінді оқиды, постер жасайды, қорғайды)

«Тынық» тобы: Гидросфера – топтастыру стратегиясы

«Атлант» тобы: Судың қасиеті – жүзім шоқтары кластері

«Үнді» тобы: Табиғаттағы су айналымы – тірек-сызба


Бағалау критерийі

Р/с

Дескрипторлар

+/ -

Қолдану

Құрлық суларының түрлерін, оның құрамы мен үлесін анықтай алады;


1.

Су қабығын топтастырып, анықтама бергені үшін


2.

Судың қасиеті туралы жинақтап мәлімет бергені


3.

Су айналымын сызба арқылы түсіндіргені үшін




2-тапсырма: Файнворд әдісі

Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді анықтайды. Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастырыңдар

Дескрипторлар:

- Оқушы гидросфераға қатысты атаулар мен терминдерді таба алады.

- Анықтаған ірі өзендер мен көлдерді картадан анықтап құрлықтар бойынша топтастыра алады.

Геосергіту: «Австралиялық жаңбыр»


3-тапсырма: Мәтін бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады.

Сұрақ-жауап

1.Суреттегі «Табиғаттағы су айналымы» тізбегін түсіндіріңдер

3.Гидросфера қандай бөліктерден тұрады?
4. Гидросферадағы басты тұщы су көздерін ата?
5. Үлкен және кіші су айналымын түсіндір
6. Су айналымының маңызы қандай?



Бағалау: Мадақтау арқылы (МБ)



































Әрт топ өз постерлерін дайындап қорғайды.

Бағалау: Бас бармақ арқылы














Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


(ТБ









https://www.youtube.com/watch?v=VSQkOTbEhWM

Әуен, кластерлер, тірек-сызбалар





























Сабақтың соңы

5минут

  1. Үйге тапсырма беру: « Су- тіршілік көзі» тақырыбында эссе жазу

  2. Рефлексия:

Прямоугольник 1

Рефлексия



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды


Түрлі түсті стикерлер


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Оқушылар сабақтың орта кезеңінде тапсырмаларды орындау арқылы тақырып бойынша толық мәліметтер алады.




Өзара топтық бағалау, мадақтаулар арқылы бағаланады, мұғалімнің бағалауы

Сыныпта оқушылардың қабілеттерін ашу, шаршап-шалдығу мәселесін болдырмау үшін қолайлы эмоционалды-психологиялқ ортаны құру. Қауіпсіздік техникасы ережесін ескеру

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2025
12
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі