Материалдар / Гидросфера және оның құрамдас бөліктері 7сынып

Гидросфера және оның құрамдас бөліктері 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Гидросфераның құрамдас бөліктерін ажыратады. 2. Құрылымы және қасиеттерін анықтап жіктейді, талдайды.Ақпарат көздерімен танысады/мәтін,карта, фотосурет. 3.Су ресурстарының тіршілік және өнеркәсіпте пайдаланады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
1880
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 7Қатысқандар: ___ Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыГидросфера және оның құрамдас бөліктері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды
Сабақтың мақсаты1. Гидросфераның құрамдас бөліктерін ажыратады. 2. Құрылымы және қасиеттерін анықтап жіктейді, талдайды.Ақпарат көздерімен танысады/мәтін,карта, фотосурет.3.Су ресурстарының тіршілік және өнеркәсіпте пайдаланады
Бағалау критерийіБілу, түсіну - Гидросфераның құрамдас бөліктерін ажырата алады. Құрылымы және қасиеттерін және географиялық кілттік ұғымдарды біледі.Қолдану, талдау, «Гидросфера» ұғымын талдау,судың қасиетін білу,табиғаттағы су айналым,оның түрлері анықтау,Жер асты суларының пайда болуы және маңызы.Жинақтау Су ресурстарының тіршілік және өнеркәсіпті дамыту үшін маңызын салыстырып сипаттайды.
Тілдік мақсаттарЛексика мен терминология: гидросфера,көл, термальды су,конденсация.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ГидросфераСудың қасиетіТабиғаттағы су айналымАтмосферадағы конденсация сөздерді зерттей отырып,тілдік қорын дамытады
Құндылықтарға баулу



Шығармашылық, сыни тұрғыдан ойлай білу. Топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету.
Пәнаралық байланысХимия,физика,математика пәндерімен байланыстырдым.Химия- судың қасиетіне,ластануы,тиімді пайдалануФизика - судың үш түрлі күйде кездесуімен таныса отырып байланысады.
Алдыңғы білім

Жер үсті және жер асты сулары, дүниежүзілік мұхит туралы біледі






Cабақ жоспары
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

минут
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Дереккөздер, ресурстар
Сабақтың басы

?
  • Сәлемдесу
  • Түгендеу
  • ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
  • Қағаз киындыларын пайдалана отырып Гидросфераның құрамдас бөліктері арқылы
  • 4 топқа бөлу «мұхит», «теңіз», «көл», «өзен».жаңа тақырыптың атауы ашыладыӨткен сабақты қайталау. "Сымсыз телефон"әдісі арқылы.бірнеше сұрақтарға жауап береді. Смайликтер арқылы бағалау1 Карта дегеніміз не?2 Картаны өмірде қолдану.3 Картаның қандай түрлері бар.
    Қағаз,сұрақ-жауап.
    Сабақтың ортасы

    Оқушылар гидросфераның, оның құрамдас бөліктері бойынша видеоролик тамашалайды.Осы видеоролик арқылы жаңа тақырыптың мазмұны ашылады.1 тапсырма. «Есте сақтау» әдісі Түйінді ұғымдарды жазып алу,талқылау..Смайликтер арқылы бағалау2 тапсырма. «Мәтінмен танысу»Постер қорғау. Бас бармақ арқылы бағалау1 топ «Гидросфера» ұғымын түсіндіру. 2 топ Судың қасиеті.3 топ Табиғаттағы су айналым,оның түрлері.4 топ Жер асты суларының пайда болуы,маңызы.3 тапсырма. «Көңілді капитандар» топтың атынан капитандар жауап береді. Су ресурстарының тіршілік үшін және өнеркәсіпті дамыту үщін маңызы.. Басбармақ арқылы бағалау Сергіту сәті. «Тамаша тамшылар» оқушылар сергіп қалады.Бағалау: Қалыптастырушы бағалау жұмысын орындауPower Point презентациясы.фотосуреттер,стикерлер,түрлі-түсті фломастерлер.Карта физикалық,интернет ресурс,АКТ-ны қолдану
    Сабақтың соңы



    Сабақтың қорытындысы: Оқушылардың өзін –өзі бағалауын ұйымдастыра отырып, кері байланыс жасалады. «Ай» әдісіТолық ай –сабақты толық түсіндім;Жарты ай - мен жартылай түсіндім;- Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау. Оқушылар өз ойларын айтады. Үй жұмысы: Гидросфера және оның құрамдас бөліктері.Терминдермен жұмыс.

    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Пәнаралық байланыстар.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану
  • Оқушылар сабақтың орта кезеңінде тапсырмаларды орындау арқылы тақырып бойынша толық мәліметтер алады. Жоғары қабілетті оқушыларға жекеленген «Сымсыз телефон», «Көңілді капитандар» әдістерінен алынған тапсырмалар берілді.








  • Мұғалім «бас бармақ» сабақтың басында тақырып туралы бастапқы білімдерін анықтау, сабақ барысында жаттығуды орындау жолдарын түсінгендігін анықтау, сабақтың соңында алған білімінің деңгейін анықтау үшін қолданады. Сонымен бірге әр тапсырмаға бағалау критерийлерін жазылған парақшалар таратылады.

    Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары дұрыс қолдануға сақ болу
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:

    2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиындықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ