|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Бөлім |
Қысым |
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|
|
Күні : |
|
|
|
Сынып: 7 |
а,ә |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Гидростатикалық қысым |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.5 – сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Бірлік және ынтымақ ,Еңбекқорлық » құндылығы Үй тапсырмасы сұрақ жауап арқылы аламын. «Аквариум» әдісі. Сұрақты тап! https://wordwall.net/resource/52016571
|
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор: 2 балл |
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ «Физминтка». Формуланы қайталау
Жеке жұмыс Есепке кім жүйрік? 1. Гидростатикалық қысымның формуласын шығару
Тапсырма: 1. Қысымның есептік мәнін табу Тапсырма: Судың 10 м тереңдігінде гидростатикалық қысымды есептеңіз. Судың тығыздығы 1000 кг/м³, еркін түсу үдеуі g = 9,81 м/с². 2. Беттік қысымды табу Тапсырма: Егер тереңдігі 5 м болатын судың бетінде суға батырылған дөңгелек пластинаға әсер ететін гидростатикалық қысымды есептесеңіз. Пластинаның радиусы 0,5 м, су тығыздығы 1000 кг/м³, g = 9,81 м/с². 3. Гидростатикалық қысымның тереңдікке тәуелділігі Тапсырма: Теңіз суының бетінде және 200 м тереңдікте гидростатикалық қысымды салыстырыңыз. Су тығыздығы 1025 кг/м³, g = 9,81 м/с².
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңын біледі; Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдана алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад;
З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Сабақты бекіту
https://wordwall.net/resource/67249615
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңына берілген тест сұрақтарына дұрыс жауап бере алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Рефексия
«Аквариум» әдісі бойынша
Өзін -өзі бағалау «Барометр» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері
Бағалау парағы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Гидростатикалық қысым
Гидростатикалық қысым
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
|
Бөлім |
Қысым |
|
|
Педагогтың аты-жөні: |
|
|
|
Күні : |
|
|
|
Сынып: 7 |
а,ә |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Гидростатикалық қысым |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.1.5 – сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Құндылықтарға баулу |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 7 минут |
Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу. «Біртұтас тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды процесіне ұйымдастыру кезеңінен бастап,сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін» «Бірлік және ынтымақ ,Еңбекқорлық » құндылығы Үй тапсырмасы сұрақ жауап арқылы аламын. «Аквариум» әдісі. Сұрақты тап! https://wordwall.net/resource/52016571
|
Оқушылар сәлемдеседі . Атмосфералық ахуал арқылы көңіл күйде жаңа тақырыпты ашып , үй тапсырмасына берілген тапсырманы орындайды . |
Өзін-өзі бағалау Дескриптор: 2 балл |
Презентация Жұмыс парағы Көрнекіліктер |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30 минут |
Жаңа сабақ «Физминтка». Формуланы қайталау
Жеке жұмыс Есепке кім жүйрік? 1. Гидростатикалық қысымның формуласын шығару
Тапсырма: 1. Қысымның есептік мәнін табу Тапсырма: Судың 10 м тереңдігінде гидростатикалық қысымды есептеңіз. Судың тығыздығы 1000 кг/м³, еркін түсу үдеуі g = 9,81 м/с². 2. Беттік қысымды табу Тапсырма: Егер тереңдігі 5 м болатын судың бетінде суға батырылған дөңгелек пластинаға әсер ететін гидростатикалық қысымды есептесеңіз. Пластинаның радиусы 0,5 м, су тығыздығы 1000 кг/м³, g = 9,81 м/с². 3. Гидростатикалық қысымның тереңдікке тәуелділігі Тапсырма: Теңіз суының бетінде және 200 м тереңдікте гидростатикалық қысымды салыстырыңыз. Су тығыздығы 1025 кг/м³, g = 9,81 м/с².
|
Оқушылар тапсырманы топтасы .жұппен және жеке орындайды.
Өзара пікір алмасып ,бір- біріне тапсырма орындауда көмектеседі. |
Дескриптор: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңын біледі; Сұйықтардағы гидростатикалық қысымның формуласын шығару және оны есептер шығаруда қолдана алады; Жаңа сабақтың теориясын меңгереді; Жұппен бірге жұмыс жасайды;
З балл Дескриптор: Есептің шартын түзе алады; ХБЖ ға келтіре алады; Негізгі формуланы түрлендіріп ,белгісіз шаманы таба алад;
З балл |
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
8 минут
Рефексия
Бағалау
Үй тапсырмасы
|
Сабақты бекіту
https://wordwall.net/resource/67249615
|
Оқушылар сабақты қорытындылау тапсырмасын орындап ,бүгінгі сабақтан алған білімдерін бекітеді. |
Дескриптор: Сұйықтар мен газдардағы қысым, Паскаль заңына берілген тест сұрақтарына дұрыс жауап бере алады;
2 балл
|
Жұмыс парағы Тапсырмалар
|
||||||||||||||||
|
Рефексия
«Аквариум» әдісі бойынша
Өзін -өзі бағалау «Барометр» әдісі бойынша
Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу .Жаттығу есептерін аяқтау |
Сабаққа кері байланыс қалдырады.
Өзін өзі бағалау парағында бағалап сабақтың соңында хабарлайды.
|
Өзін-өзі бағалау парағы
|
Кері байланыс стиккерлері
Бағалау парағы |
шағым қалдыра аласыз

















