Гиперсілтеме

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Гиперсілтеме

Материал туралы қысқаша түсінік
Гиперсілтемелер және оны практикалық тұрғыдан қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Мәтіндік құжатпен жұмыс істеу

Педагогтың аты-жөні

Суюнгалиева А.С

Күні


Сынып 6 а,б

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Гиперсілтемелер және оны практикалық тұрғыдан қолдану.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)

6.4.2.3 Авторға сілтеме жасайтын ақпаратпен ілестіру

Сабақтың мақсаты:

  • «Гиперсілтеме» анықтамасын білу

  • Бір құжат бөлімі үзіндісін келесі құжатқа ауыстыра білу.

  • Мәтіндер арасында құжаттарға гиперсілтеме жасай алу.

Бағалау критерийлері:

  • «гиперсілтеме» анықтамасын біледі

  • Бір құжат бөлімі үзіндісін келесі құжатқа ауыстыра алады.

  • Мәтіндер арасында құжаттарға гиперсілтеме жасай алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру бөлімі:

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

«Адасқан әріптер» әдісі бойынша оқушылар топқа бөлінеді.

1-топ. «Сілтеме»

2-топ «Нұсқама»

Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ыстық алақан» әдісі




Өткен білімді еске түсіру:

«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі . Өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылады.

1. Гиперсілтеме дегеніміз не?

2.Гиперсілтемені қалай қоямыз?

3.Мәтін бөлігіне гиперсілтеме қойылғанын қайдан білуге болады?

Амандасады, сынып түгенделеді.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Қол ұстасу арқылы топтар бір-біріне жақсы тілектерін айтады, жақсы көңіл күй сыйлайды.

Қол көтеру арқылы сұрақтарға жауап береді, өткен сабақты еске түсіреді.













«Марапаттау»

Жарайсың!

Жақсы!

kundelik.kz

парталы, үлестірме қағаздар, топ аты жазылған парақтар











Сабақтың ортасы

1.«Сөздерді табыңыз» топпен жұмыс. LearningApps.org –та берілген тапсырманы QR кодпен сканерлеу арқылы тапсырма орындайды.

2. Жеке жұмыс.

1.«Гиперсілтеме» деген бума аш

2.Оның ішіне Ms Word текстік редакторы арқылы 3 құжат дайында. Құжаттардың атын «Мазмұны» , «Гиперсілтеме», «Нұсқама» деп қой.

3.Әр файлга олардың анықтамасын жаз.

4.Мазмұны құжатында оларға гиперсілтеме жаса. Ол үшін сәйкес сөзді ерекшелеп, «Вставка-гиперссылка» командасын орындап, сәйкес құжатты көрсету қажет.

Дескриптор:

-Бума құруды біледі;

-мәтіндік редакторды іске қоса алады;

-мәтіндік редакторда мәтін жаза алады;

-гиперсілтеме кірістіру командаларды пайдаланады;

-құжатты өз атауымен сақтайды.

ҚБ: стикер / 5 балл/

Сергіту сәті: «Көзге арналған жаттығу»


Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

Фигурамен атауы арасында сілтеме жүргізіңіз.

ШShape2 Shape1 еңбер

Shape4 Shape3

ТShape5 өртбұрыш

Shape6

РShape7 омб


ТShape8 іктөртбұрыш


Дескриптор:

-мәтіндік редакторды іске қосуды біледі;

- Мәтіндік құжатта фигураларды салып және атауын жазады.

- сызықты пайдалану арқылы сәйкестендіреді

ҚБ: стикер / 3 балл/

Телефон көмегімен жасырылған сөздерді табады.







Компьютерде бума құрып, берілген тапсырманы орындайды.
















Оқушылар көзге арналған жаттығу орындайды




Компьютерде мәтінді жазып фигураларды салып сәйкестендіреді











Бағалау парағына тапқан оқушыларға 2 балл қойылады





Бағалау парағына алған балл қойылады. Барлығы 5 балл


















Бағалау парағына алған балл қойылады. Барлығы 5 балл











Телефон






Компьютер

Үлестірме қағаздар


















https://www.youtube.com/watch?v=69r03KlpFNU


Компьютер,

Үлестірме қағаздар


Сабақтың соңы

1. «Көршінің сұрағына жауап»

Параққа бір сұрақ жазып, парақты қарсы топқа береді, қарсы топ жазбаша жауап береді.

2.Кері байланыс: WatsApp әлеуметтік желісінде сауалнамаға жауап береді.

Ұнады, білдім, Үйрене алмай қалдым, қиын болды, үйрендім, қызықтым, есте сақтадым

Жасалған жұмыстар бойынша сұрақ құрастырады. Қойылған сұраққа жауап жазады

WatsApp әлеуметтік желісінде сауалнамаға жауап береді

Жарайсың! Жақсы!



Топ басшысы қойған бағалар есетеліп баға қойылады

Ақ парақ





Бағалау парағы

kundelik.kz

парталы

Үй тап-сырмасы

§ Қайталау.




  1. « Сөздерді табыңыз» топпен жұмыс

































  1. « Сөздерді табыңыз» топпен жұмыс

































«СІЛТЕМЕ»

ТОБЫ



«НҰСҚАМА»

ТОБЫ







Н

Ұ

С

А

М

А

С

І

Л

Е

М

Е

Қ

Т






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2024
437
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі