Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гиперсілтемелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Гиперсілтемелер |
|||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.4.2.1 –авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру 6.4.2.2- авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеу |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: авторлық құқық, плагиат ұғымдарын білу және авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдеуді білу Оқушылардың басым бөлігі: гиперсілтеме типтері мен құру жолдарын білу Кейбір оқушылар: авторлық құқық, плагиат ұғымдарын сипаттай алу, ақпаратты қорғау жолдарын білу. |
|||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Авторлық құқық,плагиат ұғымдарын түсінеді және қолдана алады Гиперсілтеме типтері мен құру жолдарын біледі Авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты сүйемелдей алады |
|||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау |
|||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Авторлық құқық, плагиат ұғымдарын біледі, анықтамасын түсінеді, авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты қолдауды біледі Негізгі сөздер мен тіркестер: Автор, плагиат, гиперсілтеме Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Авторлық құқық, плагиат ұғымдарын қалай түсінеміз? Авторлық құқық бұзылғанда не істеу керек? Авторлық құқық нысаны не болуы мүмкін? |
|||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Басқа адамдардың ойын құрметтеу, топтық, жұптық жұмыс жасау барысында жақсы қарым-қатынас орнату, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу |
|||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, ағылшын тілі, орыс тілі, құқық негіздері пәніндегі құқықтық заңның тармақтары кездеседі |
|||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Сілтемелермен жұмыс жасауды түсінеді және біледі |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут 4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушыларды түгелдеу, топқа біріктіру 2. «Ыстық алақан» оқушылар шеңберге тұрып алақандарын бір-біріне қойып компьютер құрылғыларына байланысты бір-біріне тілек айтады (жедел жадтай жылдам бол, монитордай тұнық бол, курсордай жүйрік бол...) 3. Топқа біріктіру: «Өзіңді қандаймын деп ойлайсың?» «Әдемі, ақылды, талантты, дарынды, ізденімпаз, сұлу, көрікті....» деп жазылған стикерлерді таңдап алады. Артында жазылған сандар бойынша топқа бірігеді.Қауіпсіздік ережесін ескерту. Үй тапсырмасын тексеру. «ПАЗЛ» әдісі бойынша Оқушыларға пазл бөліктері таратылады. Оқушылар топта бірлесе жұмыс жасап, пазлды сұрағымен жауаптарын сәйкестендіріп құрастырады. /Пазлдардың артынан жаңа тақырып аты шығады, сабақтың мақсаты түсіндіріледі/ ҚБ. «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалау |
Пазл бөліктері |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 8 минут 3 минут 5 минут 12 минут 4 минут |
Жаңа сабаққа кіріспе. Жаңа тақырыпты таныстырылым арқылы түсіндіру және Bilimland.kz cайтынан қысқаша бейнеролик көрсетіледі. Топтық жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқушылар бейнероликті көріп өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.
ҚБ. Топтар өздерін
«бағдаршам» арқылы бағалайды
1-тапсырма. «Cәйкестендіру кестесі». Жеке жұмыс. Гиперсілтемелерді қосу батырмалары және олардың қызметін сәйкестендіру.
Дескриптор:
ҚБ. Бірін-бірі бағалау, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тексереді. Әр дұрыс жауапқа бір смайликтен жапсырады. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Алдын-ала құрылған немесе жаңа құжатқа, файлға, немесе web параққа гиперсілтеме құру. 1 . Гиперсілтеме ретінде қолданылатын мәтін немесе графикалық нысанды белгілеңдер, содан кейін мәзірден Қою Гиперсілтеме командасын орындаңдар 2. .....байланыстыру облысынан файлмен, веб-парақпен батырмасын таңдаңдар. 3. Сілтеме құрылатын адрес белгілі болса, онда адрес облысына оны енгізіңдер. 4. Бума тізімінен қажетті буманы таңдаңдар, ал содан кейін қажетті сілтемені басыңдар. 5. Егер веб-парақтың адресі белгісіз болса, онда интернеттен табу жолдарын таңдаңдар, қажетті веп-парақты ашып, қайтадан мәтіндік редакторға оралыңдар. Дескриптор:
ҚБ. Тапсырманы орындаған оқушыны белгішелер /ұшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш/ арқылы бағалау. 3-тапсырма. Деңгейлік тапсырма. Жеке жұмыс. «Қазақстан көпұлтты мемлекет» тақырыбында 250-300 сөзден тұратын эссе жазып, мәтінін компьютерде теру.
Дескриптор:
ҚБ. Тапсырманы орындаған оқушыны белгішелер /ұшбұрыш, төртбұрыш, бесбұрыш/ арқылы бағалау. Сабақты бекіту: «Өрмекші торы» әдісі арқылы қорытындылау
ҚБ. Смайликтер арқылы бағалау. |
Бейнеролик, интербелсенді тақта, таныстырылым, www.bilimland.kz
Кесте, стикер, оқулық Компьютер, оқулық, белгішелер Компьютер, оқулық, белгішелер Смайлик, оқулық |
||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 1 минут |
БББ кестесі арқылы кері байланыс орнату:
|
Оқулық , жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Оқулық §28-§29 тақырыптарды оқу. Оқулықтың 151-бетіндегі «Плагиат» сөзжұмбағын дәптерге орындау. |
|