Сабақтың басы
10 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысын
тексеру.
Психологиялық ахуал
«додэкадр »әдісі Оқушыларды
«Шаттық
шеңбер» бойымен
тұрғызып «додэкадр» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап беріп,көңіл-күйді көтеруге
тырысайық.
Топқа
бөлу. «QR код»
әдісі.
1-топ
2-топ
Үй тапсырмасын сұрау
үшін
«LearningApps»сервисі арқылы сұрақтар
беремін.
Жаңа сабаққа
бағыттау және қызығушылықты ояту:
«Сұрақтар құрастыру» әдісі.
-
Мәтіндік
құжат
-
Гиперсілтеме
|
Оқушылар «додэкадр»
әдісі арқылы алдына түскен
сұраққа жауап беріп көңіл күйлерін
көтереді
Оқушылар телефон арқылы
«qr» кодты сканерлеп топқа бөлінеді
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар берілген жауаптар бойынша сұрақтар
құрастырады.
|
1 балл
2
балл
|
https://learningapps.org/watch?v=po7xpgwoj24
|
Сабақтың ортасы
30
мин
|
«Стоп кадр»
әдісі. Жаңа тақырыпты меңгеру үшін «TopIq»
платформасы арқылы бейнебаян көрсeтіп,
түсініктеме береді.
Дәптерлердегі жұмыс.
"Жазу" әдісін қолдану. Оқушылар өздерінің дәптерлеріне оқулықтағы
жаңа материалдан термин сөздерді
жазады.
Жеке тапсырма
Дескриптор:
- құжатта гиперсілтеме жасау үшін команданы
біледі;
- практикалық жұмысты
орындайды.
Сергіту сәті
Топтық жұмыс. «Алмастыру»
әдісі.
Оқушыларға алмастыру әдісі
туралы нұсқау
беріледі.
Тапсырма.
Дескриптор:
құжатқа
гиперсілтеме қосудың дұрыс тәртібін
орнатады
Жұптық жұмыс:
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі.
Дескриптор:
функциялар мен олардың сипаттамасы арасындағы
сәйкестікті орнатады
Сабақты бекіту.
«Wordwall» сервисі
арқылы
берілген сұрақтаға жауап
беру
|
Оқушылар сабақтағы жаңа ұғымдармен танысып, термин сөздерді
дәптерге жазады.
Балалар компьютерде практикалық тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
орындайды
Оқушылар тапсырманы А4 форматтағы қағазға орындайды. Содан
соң, сағат тілімен қағаздарын басқа топқа жалғастырады. Өзіне
келген басқа топтың жұмысына кері байланыс
береді
Оқушы жұптасады, ойланады,
тапсырманы орындайды.
Сұраққа жауап береді
|
5 балл
«Мадақтама сөз» әдісі арқылы бағаланады.
Жарайсың! Керемет!
Талпын!
1балл
1балл
|
https://lms.topiq.kz/library
Қосымша 1
https://www.youtube.com/watch?v=J846twhH8PA
Қосымша 2
https://wordwall.net/ru/resource/71292854
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Бағалау
Үйге тапсырма беру.
Венн диаграммасы
арқылы сілтемелер мен гиперсілтемелердің ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын табыңыз.
Рефлексия. «Білім қоржыны»
әдісі.
|
Үй
тапсырмасын жазады
Оқушылар бүгінгі
сабақта алған әсерлерімен
бөліседі
|
|
|