Материалдар / Гиперсілтемелер ҚМЖ 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гиперсілтемелер ҚМЖ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Гиперсілтемелер ҚМЖ 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2024
155
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-бөлім. «Мәтіндік құжатпен жұмыс жасау»

Мектеп:


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сыныбы:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

    1. Сабақ. Гиперсілтемелер

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну және қолдану

Сабақтың мақсаты

Көлемді құжаттармен жұмыс істегенде құжаттың бір тарауынан екінші тарауына жылдам өту жолдарымен танысады.

Мәтіндік редакторда гиперсілтемелерді қалай ұйымдастыруға болатынын біледі.

Мәтінге гиперсілтеме ұйымдастыру жолдарын үйренеді.

Бағалау критерийлері

Электрондық кітапқа гиперсілтеме ұйымдастырады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология:

Гиперсілтеме – гиперссылка – hyperlink

Бетбелгі – закладка – bookmark

Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:

  • Менің пікірімше,... Достарым айтқандай,... Қорытындылай келе,... Мұғалімнің көрсеткеніндей....

  • Мәтіндік редакторда гиперсілтемелерді қалай ұйымдастыруға болады?

  • Мәтіндік құжаттың бірінен екіншісіне ауысудың қандай әдістерін біресің?

  • Көлемді құжаттармен жұмыс істегенде құжаттың бір тарауынан екінші тарауына жылдам өту қалай жүзеге асады?

  • Қалай ойласың ,1-суреттегі балалар әлемі сайтын немсе электрондық қосымшаларды парақтау қалай құрстырылады?

  • Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда кездестіреміз. Мысалдар келтір.

  • Гиперсілтеме мәтіндік редактордың жұмысына қалай әсер етеді?

  • Гиперсілтеме құралы мәтіндік редактор үшін қаншалықты маңызды?

  • Закладка (Бетбелгіні) құжатқа не үшін қояды?

  • Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрінің арасынан ең маңызды деп біреуін ерекшелеп көрсете аласыңба? Жаубыңды негіздеп бер.

Құндылықтарға баулу

Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, қарым – қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі артады.

1. “Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады.

2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.

3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.

4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі, Орыс тілі, Көркем еңбек, Математика.

Алдыңғы білім

Сілтемелер ұйымдастыру.

Сабақ кезеңі

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



2 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

- Сәлемдесу, түгендеу.

- Оқушылардың назарларын сабаққа аудару.

«Күннің көзі ашылсын,

Көкке шуақ шашылсын

Ал, қанікей бәріміз

Сәлем дейік апайға

Сәлеметсіз балалар!»

«Шаттық шеңбері» әдісімен бір-біріне жақсы тілектер айту арқылы сыныпта жақсы көңіл-күй орнату.

- «Шашылған әріптер» әдісі арқылы сынып оқушыларын топтастыру. Оқушылар үстел үстінен әріптерді алып, әріптермен сөздер құрастырады. Шашылған әріптерден бірлік және бейбіт сөздері шығады. Сәйкесінше

І топ – Бірлік.

ІІ топ – Бейбіт.

(Ұ). «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақпен жаңа сабақты ұштастыратын сұрақтарға жауап береді.



  • Мәтіндік редакторда гиперсілтемелерді қалай ұйымдастыруға болады?

  • Мәтіндік құжаттың бірінен екіншісіне ауысудың қандай әдістерін біресің?

  • Көлемді құжаттармен жұмыс істегенде құжаттың бір тарауынан екінші тарауына жылдам өту қалай жүзеге асады?

Мақсаты: жылдам әрі функционалды түрде ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушылар практикада кездесетін негізгі ұғымдармен танысады, тапсырманы дұрыс жасауға мүмкіндік алады.


Бағалау: Жауапты дұрыс айтқан, өз ойын жақсы жеткізген топ мүшелерін «жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы


Оқулықпен жұмыс.

(Т) «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жасайды. Интерактивті тақтада көрсетілген суреттер бойынша сөйлеу үшін оқулықтан жауап іздейді.

  • Қалай ойласың, 1-суреттегі балалар әлемі сайтын немесе электрондық қосымшаларды парақтау қалай құрстырылады?


Дәптермен жұмыс.

(Ұ) «Түртіп алу» әдісі арқылы жаңа тақырыпта кездескен термин сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады, интербелсенді тақтаға қарап, мұғалім соңынан қайталайды.



Мақсаты: Үштілділікті дәріптеу.

Тиімділігі: Оқулықта кездескен термин сөздерді өздерінің жұмыс дәптерлеріне жазып алып, қайталау арқылы есте сақтайды.

Саралау: Информатика сабағында қолданылатын программалардың басым көпшілігі ағылшын немесе орыс тілдерінде берілетіндіктен термин сөздерді есте сақтаудың маңызы зор.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Тапсырма орындауға қажетті құралдары


(Ж) 1-тапсырма: «ВЕНН диаграммасы» Салыстыру.

Сілтеме мен гиперсілтеменің ұқсастығы мен айырмашылығына Венн диаграммасы арқылы талдау жасаңдар.

Дескриптор:

- Сілтеменің айырмашылығын жазады.

- Гиперсілтеменің айырмашылығын жазады.

- Екі ұғымның ұқсастығын жазады.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Тапсырма орындауға қажетті құралдары


Практикалық жұмыс.



(Д) 1-тапсырма: «Қызыл кітап» электрондық жобасы.



Еліміздегі «Қызыл кітапқа» енген екі жануар мен екі өсімдікті таңдап, солар жайлы қысқаша ақпарат беріп, қарапайым электрондық кітап дайында. Ол үшін төмендегі әрекеттерді орында:

  1. Компьютердің жұмыс үстеліне Қызыл кітап атымен бума жаса.

  2. Word-та таңдаған жануарлар мен өсімдіктер атымен 4, Қызыл кітап атымен бір мәтіндік файл құрып, жұмыс үстеліндегі Қызыл кітап бумасына сақта.

  3. Өзің таңдаған жануарлар мен өсімдіктер жайлы әр файлға сәйкесінше қысқаша деректер жаз.

  4. Электрондық кітаптың негізгі беті болатын Қызыл кітап файлын ашып таңдаған жануарлар мен өсімдіктердің тізімін жаз. Мысалы, 5-сурет.

  5. Келесі қадамда гиперсілтеменің 1-әдісі арқылы (3-сурет), Қызыл кітап файлындағы жануарлар мен өсімдіктер атауын өз атауларына сәйкес файлдармен байланыстыр. Құжатты сақта. Міне сен ең алғашқы қарапайым электрондық кітабыңды жасадың.


Дескриптор:

- Еліміздегі «Қызыл кітапқа» енген екі жануарды таңдап, қысқаша ақпарат береді.

- Екі өсімдікті таңдап, қысқаша ақпарат береді.

- Жоғарыдағы қадамдар бойынша қарапайым электрондық кітап дайынждайды.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Тапсырма орындауға қажетті құралдары

Сабақтың соңы



7 мин.


Сабақты бекіту.

Рефлексия: «Конверттегі сұрақ» әдісі



Оқушыларға ковертке төмендегі сұрақтар жасырылып беріледі. Әр оқушы өзі таңдаған ковертегі сұраққа жауап береді.

  1. Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда кездестіреміз. Мысалдар келтір.

  2. Гиперсілтеме мәтіндік редактордың жұмысына қалай әсер етеді?

  3. Гиперсілтеме құралы мәтіндік редактор үшін қаншалықты маңызды?

  4. Закладка (Бетбелгіні) құжатқа не үшін қояды?

  5. Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрінің арасынан ең маңызды деп біреуін ерекшелеп көрсете аласыңба? Жаубыңды негіздеп бер

Үй тапсырмасы



Төменде берілген суреттердің желісі бойынша тақырып таңдап. Осы тақырып бойынша электрондық кітап құрастыр.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Тапсырма орындауға қажетті құралдары






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!