4-бөлім. «Мәтіндік құжатпен
жұмыс жасау»
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сыныбы:
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
-
Сабақ.
Гиперсілтемелер
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
6.2.2.1 сілтемелерді ұйымдастыру
(гиперсілтемелер, мазмұны, тақырыптар, түсіндірмелер)
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Білу, түсіну және қолдану
|
Сабақтың мақсаты
|
Көлемді құжаттармен жұмыс істегенде
құжаттың бір тарауынан екінші тарауына жылдам өту жолдарымен
танысады.
Мәтіндік редакторда гиперсілтемелерді
қалай ұйымдастыруға болатынын біледі.
Мәтінге гиперсілтеме ұйымдастыру жолдарын
үйренеді.
|
Бағалау
критерийлері
|
Электрондық кітапқа гиперсілтеме
ұйымдастырады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік лексика және
терминология:
Гиперсілтеме – гиперссылка –
hyperlink
Бетбелгі – закладка –
bookmark
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз
тіркестері:
-
Менің
пікірімше,... Достарым айтқандай,... Қорытындылай келе,...
Мұғалімнің көрсеткеніндей....
-
Мәтіндік
редакторда гиперсілтемелерді қалай ұйымдастыруға
болады?
-
Мәтіндік
құжаттың бірінен екіншісіне ауысудың қандай әдістерін
біресің?
-
Көлемді
құжаттармен жұмыс істегенде құжаттың бір тарауынан екінші тарауына
жылдам өту қалай жүзеге асады?
-
Қалай
ойласың ,1-суреттегі балалар әлемі сайтын немсе электрондық
қосымшаларды парақтау қалай құрстырылады?
-
Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда
кездестіреміз. Мысалдар келтір.
-
Гиперсілтеме мәтіндік редактордың жұмысына
қалай әсер етеді?
-
Гиперсілтеме құралы мәтіндік редактор үшін
қаншалықты маңызды?
-
Закладка
(Бетбелгіні) құжатқа не үшін қояды?
-
Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрінің
арасынан ең маңызды деп біреуін ерекшелеп көрсете аласыңба?
Жаубыңды негіздеп бер.
|
Құндылықтарға баулу
|
Шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлауы, қарым – қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі
артады.
1. “Мәңгілік ел” жалпыұлттық
идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы
қалыптасады.
2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс
барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары
қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды
қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
3. Академиялық адалдық:
өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық
адалдық принциптерін сақтайды.
4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы
қалыптасады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Ағылшын тілі, Орыс тілі, Көркем
еңбек, Математика.
|
Алдыңғы білім
|
Сілтемелер
ұйымдастыру.
|
Сабақ кезеңі
|
Педагог әрекеті
|
Оқушы әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
- Сәлемдесу,
түгендеу.
- Оқушылардың назарларын
сабаққа аудару.
«Күннің көзі ашылсын,
Көкке шуақ шашылсын
Ал, қанікей бәріміз
Сәлем дейік апайға
Сәлеметсіз балалар!»
«Шаттық шеңбері»
әдісімен бір-біріне жақсы
тілектер айту арқылы сыныпта жақсы көңіл-күй орнату.
- «Шашылған
әріптер» әдісі
арқылы сынып оқушыларын топтастыру. Оқушылар үстел үстінен
әріптерді алып, әріптермен сөздер құрастырады. Шашылған әріптерден
бірлік және бейбіт сөздері шығады. Сәйкесінше
І топ – Бірлік.
ІІ топ – Бейбіт.
|
(Ұ). «Миға
шабуыл» әдісі
арқылы өткен сабақпен
жаңа сабақты ұштастыратын сұрақтарға жауап береді.
-
Мәтіндік
редакторда гиперсілтемелерді қалай ұйымдастыруға
болады?
-
Мәтіндік
құжаттың бірінен екіншісіне ауысудың қандай әдістерін
біресің?
-
Көлемді
құжаттармен жұмыс істегенде құжаттың бір тарауынан екінші тарауына
жылдам өту қалай жүзеге асады?
Мақсаты:
жылдам әрі функционалды түрде
ойлануды дамыту.
Тиімділігі:
оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушылар практикада кездесетін негізгі
ұғымдармен танысады, тапсырманы дұрыс жасауға мүмкіндік
алады.
|
Бағалау:
Жауапты дұрыс айтқан, өз ойын
жақсы жеткізген топ мүшелерін «жарайсың»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықпен жұмыс.
(Т) «Суреттер
сөйлейді» әдісі
арқылы оқулықпен жұмыс жасайды. Интерактивті тақтада көрсетілген
суреттер бойынша сөйлеу үшін оқулықтан жауап іздейді.
|
Дәптермен
жұмыс.
(Ұ) «Түртіп алу»
әдісі арқылы жаңа
тақырыпта кездескен термин сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады,
интербелсенді тақтаға қарап, мұғалім соңынан қайталайды.
Мақсаты: Үштілділікті дәріптеу.
Тиімділігі: Оқулықта кездескен термин сөздерді
өздерінің жұмыс дәптерлеріне жазып алып, қайталау арқылы есте
сақтайды.
Саралау:
Информатика сабағында
қолданылатын программалардың басым көпшілігі ағылшын немесе орыс
тілдерінде берілетіндіктен термин сөздерді есте сақтаудың маңызы
зор.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|
|
(Ж) 1-тапсырма: «ВЕНН диаграммасы»
Салыстыру.
Сілтеме мен гиперсілтеменің
ұқсастығы мен айырмашылығына Венн диаграммасы арқылы талдау
жасаңдар.
|
Дескриптор:
- Сілтеменің айырмашылығын
жазады.
- Гиперсілтеменің айырмашылығын
жазады.
- Екі ұғымның ұқсастығын
жазады.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|
|
Практикалық жұмыс.
(Д) 1-тапсырма: «Қызыл
кітап» электрондық жобасы.
Еліміздегі «Қызыл кітапқа»
енген екі жануар мен екі өсімдікті таңдап, солар жайлы қысқаша
ақпарат беріп, қарапайым электрондық кітап дайында. Ол үшін
төмендегі әрекеттерді орында:
-
Компьютердің жұмыс үстеліне
Қызыл
кітап атымен бума жаса.
-
Word-та
таңдаған жануарлар мен өсімдіктер атымен 4,
Қызыл
кітап атымен бір мәтіндік файл құрып, жұмыс
үстеліндегі Қызыл кітап
бумасына
сақта.
-
Өзің
таңдаған жануарлар мен өсімдіктер жайлы әр файлға сәйкесінше
қысқаша деректер жаз.
-
Электрондық кітаптың негізгі беті
болатын Қызыл кітап
файлын
ашып таңдаған жануарлар мен өсімдіктердің
тізімін жаз. Мысалы, 5-сурет.
-
Келесі
қадамда гиперсілтеменің 1-әдісі арқылы (3-сурет),
Қызыл
кітап файлындағы жануарлар мен өсімдіктер атауын
өз атауларына сәйкес файлдармен байланыстыр. Құжатты сақта. Міне
сен ең алғашқы қарапайым электрондық кітабыңды
жасадың.
|
Дескриптор:
- Еліміздегі «Қызыл кітапқа» енген екі
жануарды таңдап, қысқаша ақпарат береді.
- Екі өсімдікті таңдап, қысқаша
ақпарат береді.
- Жоғарыдағы қадамдар бойынша
қарапайым электрондық кітап дайынждайды.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|
Сабақтың соңы
7 мин.
|
Сабақты
бекіту.
Рефлексия: «Конверттегі
сұрақ» әдісі
Оқушыларға ковертке төмендегі
сұрақтар жасырылып беріледі. Әр оқушы өзі таңдаған ковертегі
сұраққа жауап береді.
-
Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда
кездестіреміз. Мысалдар келтір.
-
Гиперсілтеме мәтіндік редактордың жұмысына
қалай әсер етеді?
-
Гиперсілтеме құралы мәтіндік редактор үшін
қаншалықты маңызды?
-
Закладка
(Бетбелгіні) құжатқа не үшін қояды?
-
Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрінің
арасынан ең маңызды деп біреуін ерекшелеп көрсете аласыңба?
Жаубыңды негіздеп бер
|
Үй
тапсырмасы
Төменде берілген суреттердің
желісі бойынша тақырып таңдап. Осы тақырып бойынша электрондық
кітап құрастыр.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|