Материалдар / Глобус. Глобустан картаға көшу.

Глобус. Глобустан картаға көшу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Білімділік: Географиялық ендік, бойлық, координаталық тор деген түсініктерді қалыптастыру. Географиялық координаттарды анықтау жолдарын, әдіс-тәсілдерін үйрету. Глобус, оның маңызы мен глобустан картаға көшіру тәсілдері туралы білім беру. Дамытушылық: глобуспен жұмыс істеуді дамыту. Тәрбиелік: География пәніне деген қызығушылықты ояту, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеу Сабақтың түрі: аралас сабақ Сабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,ЖИГСО әдісі,Венн диаграммасы әдісі,топтық,практикалық жұмыс Құрал-жабдықтар: Дүние жүзінің физикалық картасы,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
632
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі: 6 сынып Пән мұғалімі:Ермекбаева Ж.СТақырыбы: Глобус. Глобустан картаға көшу. Мақсаты: Білімділік: Географиялық ендік, бойлық, координаталық тор деген түсініктерді қалыптастыру. Географиялық координаттарды анықтау жолдарын, әдіс-тәсілдерін үйрету. Глобус, оның маңызы мен глобустан картаға көшіру тәсілдері туралы білім беру.Дамытушылық: глобуспен жұмыс істеуді дамыту.Тәрбиелік: География пәніне деген қызығушылықты ояту, достық қарым-қатынасқа тәрбиелеуСабақтың түрі: аралас сабақСабақты жүргізу әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап,ЖИГСО әдісі,Венн диаграммасы әдісі,топтық,практикалық жұмысҚұрал-жабдықтар: Дүние жүзінің физикалық картасы, «глобустар мұражайы» слайд,ермексаз.Сабақтың кезеңдері: 1. Ұйымдастыру кезеңі2. Қызығушылықты ояту.3. Жаңа тақырыпты меңгерту кезеңі4. Жаңа тақырыпты бекіту кезеңі. 5. Сабақты қорытындылау кезеңі. 6. Бағалау кезеңі7. Үйге тапсырма беру кезеңіСабақтың барысы
Сабақ-тың кезеңде-ріМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі(2 мин)Оқушылармен амандасу. Түгендеу. Сабаққа дайындығын тексеру.Топқа бөлу. Тренинг өткізу. Топ басшысын сайлап алу.Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау. Сабаққа дайындалу. Топқа бөліну.
2.Қызығушылықты ояту (3мин)«Глобустар мұражайы» слайд көрсету.Сұрақ-жауап: Глобус туралы сұрақтар қою.Жаңа мәлімет беру.Вена қаласында бір мұражай бар.Мұражай экспонаттарына қарап бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтаймыз.Әлемдегі жалғыз глобустар мұражайы Австрия еліндегі Вена қаласында Ұлттық кітапханасында орналасқан.Бұл мұражай 1956ж ашылған.Қазір мұражайда 590 экспонат бар.МақсатыСлайдқа қарап тақырыпты анықтау.Сұрақтарға жауап беру.Дәптерлеріне тақырыпты жазады.
3. Мағынаны ашу (20 мин)ЖИГСО әдісі бойынша үй тобын құру(1111,2222,3333,4444).Тақырыпты бөліп беру.1топ- геогр.координата,геогр.ендік.2топ-географ.бойлық,глобустан қашықтық өлшеу.3топ-шар бетінің жазықтыққа өзгеріссіз жаюға келмеуі.4топ- жер бетінің жазықтыққа жайып бейнелеу әдістерінің көптүрлілігі.1. Глобус Жердің нақты үлгісі екендігіне оқушылардың көзін жеткізу.2. Глобустан қажетті нүктелерді табу және өлшеу жұмыстарын жүргізу. Меридиандар, параллельдерді табу. 3. Жер шары бетіндегі географиялық объектілер карта бетіне бұрмаланусыз түспейтіндігі. Ендік, бойлықпен жұмыс істеуді, географиялық координатарды анықтау жолдарын үйрету.

Кластер, постер құрастыру: жаңа тақырыпты қай топ қалай түсінді?
Оқушыларжеке,жұппен,топпен жұмыс жасайды, өз ойларын ортаға салып, сұрақтарын қояды. Өзара және мұғаліммен пікір алмасады.Постер жасайды,оны қорғау жолдарын ойластырады.

Оқушылар тапсырмаларды орындау барысында атласты, жарты шарлар картасын және дүниежүзінің физикалық картасын пайдаланады.
4. Рефлексия(7 мин)Ермексазбен жұмысТөмендегі тапсырмаларды орындау. Жұппен жұмыс1топ (жұптық)- ермексаздан глобус жасап,ендік,бойлық, экваторды көрсету2топ (жұптық)- оқулықпен жұмыс (терминдер табу)3топ (жұптық)- атласпен жұмыс пареллеь, мередиан, полюстерді көрсету.4топ- бастапқы меридианды,Қазақстанды көрсету.

Оқушылар топпен жұмыс жасайды.
5. Сабақты қорытындылау кезеңі Венн диаграммасы(7 мин)Тақырыпты қорытындылай келе глобус пен картаны салыстырайық.

Глобус пен картаның ортақ және жеке ерекшеліктерін анықтайды. Дәптерлеріне және тақтада орындайды.
6. Бағалау кезеңі(1 мин)Оқушылар сабаққа қатысуларына, топтағы жұмысына қарай топ басшының бағалауыӨздеріне лайықты бағаларын алады. Ескертулері болса мұғалімге айтады.
7. Үйге тапсырма беру кезеңі(1 мин)

8. Кері байланыс.
§ 11-12 оқу. 29 суретті салып келуАнықтамаларды жаттау.

Мұғалімнің тапсырмасын күнделіктеріне жазып, түсінбегендерін сұрайды.



Өздеріне сабақта не ұнағанын,не ұнамағанын жазып береді.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ