Материалдар / Ғ.Мүсірепов “Ұлпан” романы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғ.Мүсірепов “Ұлпан” романы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9-сыныптың қазақ әдебиеті , “Ұлпан” романына арнйы құрылып жасалынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар № 10 сабақ


Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:

Каримова Аяжан Айбековна

Күні:

09.02.2023ж

Сыныбы: «9В»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ғ.Мүсірепов «Ұлпан» романы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

.

Сабақтың мақсаты:

Жазушының өмірі мен шығармашылығымен танысады. Әдеби шығарманы көркемдік композициялық тұрғыдан талдайды.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу,сыныпты түгендеу. “Uno” әдісі арқылы топқа бөлу

Үй жұмысына берілген тапсырманы сұрау.



  1. Амандасады, кім жоқ екендігін айтады. “Uno” әдісі арқылы топқа бөлінеді.

  2. Үй жұмысына тоқталады.






2 балл

Қазақ әдебиеті


9-сынып

Жаңа сабаққа кіріспе


15 минут

1 бөлім:

1.Психологиялық жағдай тудыру.

2.Оқушылардың қызығушылықтарын ояту

3. жаңа тақырыпқа кіріспе ретінде оқушыларға сауал қою.

Бағыттаушы сауалдар:

-Ғ.Мүсірепов жайлы естігендерің бар ма?

-Жазушының қандай шығармаларымен таныссыңдар?


Жазушының өмірі мен шығармашылығына қысқаша тоқталады.

«Ұлпан» романына қатысты бейнежазба көрсетеді. (3:15)






Қойылған сауалдарға жауап береді.






Мұқият тыңдайды.


Дескриптор:

-бейнероликті тыңдайды

-өз пікірлерін айтады. Түсінбегендерін сұрайды.







Интербелсенді тақта, оқулық







презентация



https://youtu.be/_Pe--Z8MVqw

10 минут (жинақтайды)


7 минут тапсырма бойынша сөйлейді.













5минут

Бекіту бөлімі

2 бөлім:

Топпен жұмыс: «Ақылдың алты қалпағы»
























Өтілген жаңа тақырыпқа қатысты “Сегізаяқ” әдісі арқылы сұрақ-жауап айдарын ұйымдастыру

Оқушылар 5 топқа бөлінеді.

1-топ:

2-топ:

3-топ:


4-топ:

5-топ:


















Кезегі келген оқушы сұраққа жаіап береді.







Дескриптор:

1-топ: жалпы мәлімет,қысқаша мазмұнын баяндайды.

2-топ: шығармадағы жақсы/жаман оқиғаларды сипаттайды.

3-топ: шығармаға қатысты өз түйсіктерімен бөлісіп,ойларын айтады.

4-топ: шығармашылық жұмыс( комп.талдау)

5-топ: барлығын жинақтап қорытынды жасайды.


6 балл



2 балл

Дәптер,қалам,оқулық, интербелсенді тақта















Сабақтың соңы

5 минут










Кері байланыс:

Топ ішінде бағалау;


Бағалау парағы арқылы өзін-өзі бағалау;







Үй жұмысы: Толық бір қайталап оқу,

Өздеріне ұнаған 4 кейіпкерге мінездеме беру;



Оқушылар кері байланыс жасайды.









Үй жұмысын жазып алады.










Оқушылардың өзара бағалауларын ескере отырып, ортақ қорытынды бағалайды.


оShape1




қуға керекті құрал-жабдықтар












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!