Сабақ
басы
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлемдесу,
түгелдеу.
Үй тапсырмасын
тексеру
Zip grade бағдарламасы арқылы
үй жұмысын бағалайды.
Өткенді
пысықтау
|
Тест парақтарын
толтырады
|
Оқушыларды «Бағалау
парағы» арқылы бағалау.Ең көп балл
жинаған оқушыларға (+1)
беріледі.
|
Zip grade бағдарламасы бар
смартфон.
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
8
минут
15
минут
|
Жаңа
сабақ.
Презентация арқылы жаңа сабақ
түсіндіреді.Гомотетия мен ұқсас түрлендірудің айырмашылықтарын
айтады.
Слайд Geogebra бағдарламасы
арқылы анимациялар
көрсетеді.
Гомотетия центрі фигураның
ішінде болғанды, фигураның сыртында болғанда қалай болатынын
айтады.
Берілген фигураның ұқсастық
коэффициенті 2-ге тең бейнесін
сызады.
|
Гомотетияның анықтамасын
біледі.
Гомотетияның коэффициенті мен
центріне байланысты өзгеру кестесін
толтырады.
Жұптық
тапсырма
Оқушылар өздеріне берілген
фигураның ұқсастық коэффициенті 2-ге тең бейнесін
сызады.
|
Ұқсас түрлендірудің
гомотетиямен айырмашылығын білсе 1
балл.
Кестені толық дұрыс толтырса 2
балл. Кейбір қателермен толтырса 1
балл.
Бейнесін қатесіз сызса 2 балл.
Кейбір қателіктермен сызса 1
балл.
|
Интерактивті
тақта
Интерактивті тақта,
компьютер, Geogebra
бағдарламасы.
Сызғыш,
қалам
|
Сабақты
қорыту
5
минут
|
Эксперимент жүргізеді.
Проектор арқылы берілген фигураның қалай өзгергендігін көрсетеді.
Ұқсастық коэффициентін оқушылармен бірге
табады.
|
Экспериментті бақылайды.
Эксперименттің өту барысын жазып
отырады.
|
Ұқсастық коэффициентін таба
алса 1 балл береді.
|
Проектор, штатив, пластелин
және фигура
|
Кері
байланыс
5
минут
|
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді: нені білдім, нені үйрендім нені толық
түсінбедім немен жұмысты жалғастыру қажет. Оқушылар өздерінің
жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша
бағалай алады. Үй
тапсырмасына ұқсастық коэффициенттері 2;
-2; 0,5 болатын сызбаларды
орындау.
|
Стикерге өзінің кері
байланысын, сабақтың ұнаған жерлерін жазып бағалау парағына
жазады.
|
|
Стикер,
фломастер
|