Басы
3 мин
Үй
тапсырмасы
5 мин
|
1.Сәлемдесу
2.Оқушыларды электронды журнал бойынша
түгендеу.
3. « Мен саған
сенемін ...» әдісі
Әуен ойнап
тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған
сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.
4. Оқушыларды QR код пайдаланып 3 топқа бөлу
Топпен
жұмыс.
«Домино» әдісі арқылы үй тапсырмасын
тексеру.
Мақсаты: оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттыру,логикалық және аналитикалық ойлау
қабілеттерін дамыту,тапқырлыққа , білімділікке
тәрбиелеу.
Дескриптор:
-
«Бұлтты технология» сөзінің мағынасын түсінеді –
1 балл
-
Бұлтты технология құжаттарының түрлерін ажыратады
– 1балл
-
Бұлтты технологияның қызметтерін көрсетеді – 1
балл
«Ой қозғау» әдісі
Бағыттаушы сұрақ:
Бұлттық қызметті қолданып құжаттарды құру,
өзгерту және сақтауда бірлесе жұмыс істеуді практикалық тұрғыдан
қалай жүзеге асыруға болады?
Сабақтың тақырыбы мен сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсатымен таныстыру
|
Сәлемдеседі
Топқа бөлінеді
Топпен ақылдаса отырып, сұрақтарға
жауабын тауып,сәйкестендіреді.
Ойларын ортаға
салады
Сабақтың тақырыбы, мақсатымен
танысады.
|
«Сызғыш» бағалау
қағазы
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
ФБ:
3 балл
|
Kundelik.kz
Қима
қағаздар
Слайд
1
Слайд
2
Слайд 3
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
7 мин
15 мин
|
«Кинометафора» әдісі.
Бейнесабақ
көрсету.
Мұғалім қосымша
түсіндіреді
1-тапсырма
Жұппен
жұмыс
Кесте
толтыру.
Атауы
|
Қызметі
|
Ерекшелігі
|
Web
2.0
|
|
|
Google
Docs
|
|
|
Дескриптор:
Web 2.0 жобалау жүйесін біледі
– 1 б
Google Docs қызметтерін анықтайды- 1 балл
Ерекшеліктерін
жазады - 1 балл
2
тапсырма
Компьютермен жұмыс. Жеке
жұмыс
1. Интернетте www. google.kz серверін іске
қосып, өз аккаунтыңды белсенді
ет. 2. Мекенжай алаңына
https://drive.google.com/ мекенжайын теріп, Google Диск серверін
іске қос. 3. Сервердің оң жақтағы жоғарғы бұрышындағы
Google Қосымшалар (Приложения Google) батырмасын бас
(1-сурет). 4. «Ата-аналар жиналысының бағдарламасын»
мәтіндік редак-торда жаса. Ол үшін Құру (Создать) батырмасын бас
(1-сурет). Ашылған мәзірден Google Құжаттар (Google Документы)
командасын таңдап, құжатты аш.
5. Берілген тапсырма мәтінін енгіз. Редактор
терезесінде орналасқан құралдарды пайдаланып, өз қалауың бойынша
мәтінді пішімде. 6. Файл – Қайта атау (Файл – Переименовать)
командаларын орындап, жасалған файлдың атын «9-сынып ата-аналар
жиналысы» атауымен қайта
сақта. 7. Үнсіз келісім бойынша жасалған файл тек
құжат иесіне ғана қолжетімді болады. Құжат барлық Интернет
қолданушыларға қолжетімді болу үшін редактор терезесінде
Қолжетімділікті баптаулар (Настройки доступа) командасын
орында. Дескриптор:
Аккаунт ашады – 1 балл
Google Drive қызметінің
маңыздылығын түсінеді – 1 балл
Google құжатты құрып,
өңдейді -1 балл
Google Drive сервисін іске
қосып, қолдана алады – 1 балл
|
Бейнесабақ көреді.
Анықтамаларын дәптерге жазып
алады
Мұғалімді тыңдайды.
1 тапсырманы
орындайды
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде
орындайды
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы
«
ФБ:
3
балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Талпын!»
ФБ:
4
балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=DbNHUVc4pHk&t=63s
Оқулық
Дәптер
Үлестірме
материалдар
Слайд
4
оқулық
www.
google.kz
сервері
Оқулық
|
Соңы
8 мин
|
«Жұбын тап» ойыны арқылы сабақты
бекіту
Сабақтың соңында оқушылар «Padlet» тақтасы арқылы
кері байланыс жүргізеді:
Үйге тапсырма: оқулық 16 беттегі тапсырманы
орындау.
|
Сұрақ – жауабымен
сәйкестендіреді
Кері байланыс береді
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
Өзі-өзі бағалау
|
https://learningapps.org/watch?v=p1hw3wmya24
|