GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

ІТ мектеп лицейі

Бөлім:

І БӨЛІМ Ақпаратпен жұмыс жасау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Жумашова Жадыра Турганбаевна

Күні:16.09-20.09.2024ж.


Сынып: 9ә,в

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Бұлтты технологияларды қолданаты алады

Құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыруды біледі

Ойлау дағдылары

Білу, қолдану



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

Ұйымдастыру кезеңі (Амандасу, оқушыларды түгендеу)

Білу

Сөздің аудармасын табайық

сloud computing-...............

computingө ...............

technology-.....................

ыңғайлы интер фейсті пайдалана отырып тұтынушыға Интернет немесе жергілікті желі арқылы белгілі бір ресурстармен (программа лар, деректер, файл дар және т.б.) қашықтан қатынауды ұсынатын қызмет. Сөзі аныкталды

Тапсырма

Бұлттық есептеулер нешеге бөлінеді

private cloudө..............

(public cloud) –-...............................

(community cloud)-......................................

(hybrid cloud)-....................................

Оқушылар мұғаліммен амандасады, , сұрақтарға жауап береді













Дискриптор// кеспе кағазға орындайды

  • Сөздерді табаы,

  • -аныктамасын жазады












Мадақтау әдісі







Бағалау бетшесі 3ұпай








Оқулық


Сабақ ортасы

20мин

DrawObject2 DrawObject1

DrawObject3



DrawObject4

DrawObject5 DrawObject6




2-Топқа бөлініп, берілген тапсырманы OneDrive немесе GOOle docs бұлттық қызметінің жеке бетінде жасаң дар:


Тапсырма , практика:

1 топ «Сабақтар кесте сі» құжатын жасаңдар

2 топ, «2020 жылғы ҚР ме ре келерінің күнтізбесін» құрыңдар

Дискриптор //кеспе кағазға орындайды

  • Бұлттық ресурстар атауын жазады

  • Бұлттық ресурстар аныктамаларын жазады



Дискриптор

  • Бұлттық ресурстарды қолданады

/практика/

Бағалау бетшесі

3ұпай











2ұпай


Сабақтың соңы

Бұлттық технология артықшылықтары мен кемшіліктерін жазыңыздар

Сұрақтарға жауап ns дәптерге жазады,

Бағалау бетшесі

2 ұпай


Рефлексия

Стикер жапсыру



Үй тапсырамсы

Тақырыпты оқу ережелерді жаттау

жаттау










DrawObject7

DrawObject8

DrawObject9



DrawObject10


DrawObject15 DrawObject14 DrawObject13 DrawObject12 DrawObject11












------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



DrawObject16

DrawObject17

DrawObject18



DrawObject19


DrawObject24 DrawObject20 DrawObject23 DrawObject22 DrawObject21



















Тапсырма

Бұлттық есептеулер нешеге бөлінеді

private cloudө..............

________________________________________

(public cloud) –-..............................._____________________________________________________________________________

(community cloud)-......................................_________________________________________________________________________

(hybrid cloud)-....................................________________________________________________________________________________________________________________________


Тапсырма

Бұлттық есептеулер нешеге бөлінеді

private cloudө..............

________________________________________

(public cloud) –-..............................._____________________________________________________________________________

(community cloud)-......................................_________________________________________________________________________

(hybrid cloud)-....................................________________________________________________________________________________________________________________________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.00.2024
343
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі