GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлескен ПРАКТИКА

Тақырып бойынша 11 материал табылды

GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлескен ПРАКТИКА

Материал туралы қысқаша түсінік
GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп

ІТ мектеп лицейі

Бөлім:

І БӨЛІМ Ақпаратпен жұмыс жасау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Жумашова Жадыра Турганбаевна

Күні:23.09-27.09.2024ж.


Сынып: 9ә,в

Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

GOOGLE DRIVE-та құжатты бірлесіп жұмыс істеу қызметін пайдалану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.3.1 бұлтты технологияларды қолданатын құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру

Сабақтың мақсаты

Бұлтты технологияларды қолдана алады

Құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыруды біледі

Ойлау дағдылары

Білу, қолдану



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

Ұйымдастыру кезеңі (Амандасу, оқушыларды түгендеу)

топка бөлу

Өткенді пысыктау сұрақтары

Бұлттық технологиялардың қандай түрлері кандай?

Аралас бұлттар мен ортақ бұлт тардың айырмашылығы?

Бұлттық технологиялардың негізгі артықшылықтары?

2. Бұлттық технологиялардың негізгі кемшіліктері?


1 топ

сабақ кестесін жасау гугл док, бұлттық технологияда


2топ


сабақ кестесін жасау гугл эксель, бұлттық технологияда



Оқушылар мұғаліммен амандасады, , сұрақтарға жауап береді













Дискриптор// сабақ кестесін бұлттық технологияны қолданып, гуг докта және экселде орындау, өғдеу, өзгерту, 1 құжатпен бірлесіп жұмыс жасау

аныктамасын жазады












Мадақтау әдісі







Бағалау бетшесі 3ұпай







1топ

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Ixchz94nVj5ICfNSZdAwbsdh6rLYAZg2zKfb2R78RaE/edit?usp=sharing





2-топ

https://docs.google.com/document/d/1YpNDCm2Zw8ZTy6j6izA4hyr16788SIvlgDIeMdjNhOo/edit?usp=sharing

Сабақ ортасы

20мин


Гугл формада сұрақтар құрастыру тест, опрос тб

Дискриптор

  • Бұлттық ресурстарды қолданады

/практика/

Бағалау бетшесі

3ұпай


https://forms.gle/fWMQZvbND7VG1bHB7

Сабақтың соңы

Кандай бұлтық ресурстарды қолдандыңыздар дәптерге жазыңыздар, оның орындалу алгоритмі калай?

Тиімділігі қандай?

Сұрақтарға жауап ns дәптерге жазады,

Бағалау бетшесі

2 ұпай


Рефлексия

Стикер жапсыру



Үй тапсырамсы

Тақырыпты оқу ережелерді жаттау

жаттау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
24.00.2024
333
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі