Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 Бөлім: Визуалды өнер | Мектеп: Амангелді ж.о.м |
Күні:18.09.2018. | Мұғалімнің аты-жөні:Данеев.А |
Сынып: 6 б,в,г,д | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Графика. Орындалу техникасы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.6.4 Материалдардың қасиеттері жайлы білімін және тәжірибелік жұмыс істеу дағдыларын көрсете отырып техникалар, көркемдік материалдарды қолдану және эксперимент жасау. |
Сабақ мақсаттары | Шығармашылық жұмыс кезінде сызықты сурет бойынша дағдысын көрсету.
|
Бағалау критерийлері | графика техникалары және материалдарымен эксперимент орындау; портретті салу үшін техника мен материалдарды анықтау. |
Құндылықтарды дарыту | Әртүрлі дәуірде, әртүрлі елдердің суретшілерімен жасалған туындыларды талдау арқылы толеранттылықты дәріптеу. |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиет. |
АКТ қолдану дағдылары | Ақпарат көзі ретінде ғаламторды қолдана алады. |
Бастапқы білім
| Өткен сабақтардан оқушылар портреттің не екенін біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
|
Сабақтың басы
| Сұрақтарға жауап бер. * Қандай портрет сай емес?* Портретті салу үшін суретшілер қандай материалдарды қолданды?Графика - бұл бейнелеу өнердің негізгі түрлерінің бірі. Кескіндемеден ерекшелендіретін ол материалдарында. Графикада қарындаш, пастель, тушь және т.б. қолданылады.Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері анықталады. | (слайд1) |
Сабақтың ортасы | Топтарға қолданатын материалдар бойынша бөлу. Мысалы, қарындаш, қаламсап, көмір, сангина және т.б. Графиканың көркем құралы ретінде сызық, штрих, нұкте және т.б. болып табылады. Штрих әртүрлі жасалынады. Сұрақтарға жауап бер: * Графикалық сурет салу үшін қандай материалдарды білесіңдер?Графика арналған материалдарды таныстыру. Қарындаш, линер, сангина, көмір, қаламсам, пастель, балауыз борлары және т.б. Оқушылар материалдармен эксперимент жүргізеді. Топтарда штрих, нүктелі және т.б. сурет салады. Бейнематериалдарды тамашалау.Портреттерді қарастырып, сұрақтарға жауап бер. - Портрет қандай материалдармен орындалған?- Көркемдік материалдың қандай ерекшелігін айта аласыздар?Практикалық тапсырмаА3 альбомын оқушылар 4 бөлікке бөледі. Әр бөлігінде әртүрлі материалдармен оқушылар адамның бет әлпетінің суретін салады. Мысалы: көз - түрлі түсті қарындашпен, мұрын - қарындашпен, ерінді - борлармен, құлақты - қаламсаппен.
|
|
Сабақтың соңы | БағалауОқушылар кішігірім көрме ұйымдастырады. Бір-бірлерінің жұмыстарын бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Анағұрлым қабілетті оқушылар тапсырманы күрделендіріп орындай алады.
| Оқушыларға сабақ барысында сұрақ қою. Және тапсырманың дискрипторларына сай бір-бірін бағалау. | Көркемдік материалды ұқыпты қолдану.
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|