Графикалық ақпаратты екілік кодта ұсыну.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Графикалық ақпаратты екілік кодта ұсыну.

Материал туралы қысқаша түсінік
Графикалық ақпаратты екілік кодта ұсыну.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Ақпаратты ұсыну

Педагогтың аты-жөні

Сарыбаев Н.К

Күні

16.10.2021ж

Сынып: 5 «ә,г,ғ»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Графикалық ақпаратты екілік кодта ұсыну.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.1.4-компьютерге арналған барлық ақпарат екілік түрінде ұсынылғанын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Графикалық ақпаратты ұсыну ұғымына анықтама береді.

Көптеген оқушылар:

Графикалық ақпаратты бейнелеудің әдістерін біледі.

Кейбір оқушылар:

Растрлық суретті екілік кодпен бейнелейді.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Жаңа тақырыпқа шолу.

Өткен тақырыпта ақпаратты компьютерде екілік кодпен ұсынудың үш түрімен танысқан болатынбыз. Бұл тақырыпта осы үш түрінің арасынан графикалық ақпаратты екілік кодпен қалай ұсынуға болатынын сөз етейік.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Графикалық ақпаратты аналогты және цифрлық нысандарда ұсынуға болады.

Аналогты нысанда ұсынылған графикалық ақпаратқа қағазға салынған суреттер, кескіндер, қағазға шығарылған фотосуреттер және т.б. жатады.

Цифрлық нысанда ұсынылған графикалық ақпаратқа компьютердегі суреттер, кескіндер, фотосуреттер және т.б. жатады.

Графикалық ақпаратты бейнелеудің екі әдісі бар.

Бірінші әдіс бойынша, графикалық объктілер кескінділер, векторлар (бағыттаушы сызықтар), нүктелердің жиынтығы ретінде салынады. Суреттерді компьютерде осылай ұсыну жолын векторлық графика деп атайды.


Көрсетілім. Векторлық сурет- қарапайым кесінділер мен доғалардан тұратын графикалық объект.


Екінші әдіс бойынша, графикалық объектілер қатарлар мен бағандарда орналасқан түсі мен жарықтылығы әртүрлі нүктелер (пиксельдер) жиынтығы ретінде салынады. Суреттерді компьютерде ұсынудың бұл әдісін растрлық графика деп атайды.

Пиксель- растрлық кескіннің ең кішкентай бөлінбейтін бөлігі. Пиксель түсі мен жарықтылығы кескіннің қалған бөлігіне тәуелсіз орнатылуымен ерекшеленеді.

Дискреттеу дегеніміз- үзіліссіз кескіндерді белгілі бір кодтар арқылы пиксельдер тобына түрлендіру.

Кескінді дискреттеу барысында ол кодталады, яғни әр ұяшыққа мән беріледі. Бұл әдісті сурет үлгілерін мозаикалық кескінде салумен ұқсатуға болады.


Топтық жұмыс. 1-тапсырма.

Торкөз параққа өздерін ұнататын, күзде пісетін бір жемістің векторлық және растрлық суретін қолмен салындар. Екі суреттің қайсысы оңай салынады? Бейнелерді саластыр.


Дескриптор:

-торкөз параққа векторлық сурет салады;

-торкөз параққа растрлық сурет салады;

- бейнелерді саластырады.


ҚБ: жұлдық /5балл/


Жеке жұмыс. 2-тапсырма

Растрлық суретті екілік кодпен бейнеле.













































Дескриптор:

-растрлық суретті екілік кодпен бейнелейді.

ҚБ: жұлдыз /2 балл/


3-тапсырма

Ақ-қара түсті растрлық суреттің екілік коды берілген.Осы екілік кестедегі 1 цифры жазылған торкөздерді параққа түсіргенде ненің кескіні шығады?

0

1

0

0

1

0

0

0

1

0

0

1

0

0

0

1

0

0

1

0

0

0

1

1

1

1

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

1

0

0

Дескриптор:

-екілік кодпен берілген суреттті параққа түсіреді;

ҚБ: жұлдыз /3балл/

Мұғалімді тыңдайды




























Дәптерге пикесльдің анықтамасын жазады




Дәптерге дискреттеу ұғымын жазады











1-тапсырманы орындайды














2-тапсырманы орындайды














3-тапсырманы орындайды












































Жұлдыз

5балл














Жұлдыз

2балл














Жұлдыз

3балл










































Торкөз парақ














Торкөз парақ
















Торкөз парақ

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.



Үй тапсырмасы

§ 1.5, 26-бет 2-тапсырма










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.12.2025
9
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі