Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : Информатика |
Мектеп: Маңғыстау облысы Бейнеу ауданы «Манашы орта мектебі» КММ |
||||||||||||
Күні: 01/03/2017ж |
Мұғалім есімі: Икасбаева Айгул Сыдыковна |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Графикалық обьектілерді енгізу, анимация және мультимедиа |
||||||||||||
СЫНЫП: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты:( оқу мақсаттары ) |
Оқушылар обьектілерді енгізуді,анимация және мультимедианы пайдаланып процедура жаза білу |
||||||||||||
Сабақ соңында қол жеткізетін оқу мақсаттары:
|
Барлық оқушылар: VB бағдаламасында график салу әдістерін біледі, компьютерде қарапайым бағдарлама жасайды . |
||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: VB бағдарламасында терезе элементтерін ажыратады, қолданады, бағдарламаға өзгеріс енгізеді. |
|||||||||||||
кейбір оқушылар: VB бағдарламасын қолдануда өз жобаларын немесе суретке қарап бағдарлама жазады, көшбасшы бола алады. Талдайды. |
|||||||||||||
Түйінді идеялары: оқушылар өздері дайындаған сұрақтарға жауап бере отырып , электронды тапсырма орындап, компьютермен нәтижелірін дәлелдей біледі. |
|||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар... істей алады? VB бағдарламасында оқушылар тәжірибелік тапсырмаларды орындай алады, сұрақтарға жауап бере алады. |
||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||||
Visual basic ,Form, picture box, object, pset, line, color, toolbox, width, height |
|||||||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: әдістердің ағылшынша жазылуы, оқылуы |
|||||||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: Vb бағдарламасында графика, анимация, мультимедиа айырмашылығы |
|||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласызба? Сіз неліктен осы бағдарламада пайдалы екенін не пайдасыз екенін айта аласызба ? |
|||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Анимация, Графика , мультимедиаға сөздеріне қатысты бұдан бұрын не білетін едік? Жауап : Paint редакторында сурет салдық, дыбыс жазу,ойнату тәсілдерін үйрендік. Слайд жасауды анимация қоюды, видеоклиптер қосуды білдік .паскальда программа құруда графиканы пайдаландық. |
||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||
Жоспарланған уақыт 45 минут |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||
Басталуы 11минут |
«Сәлемдесу » мұғалім сөзі, ынтымақтастық атмосферасын, топ ережесін еске түсіру, қалыптастыру.оқушыларды түгендеу, /2 мин/ Бағалау критерилерін таныстыру \1 мин\ Топқа бөлу: оқушыларды VB әдістері арқылы топқа бөлу, топ жетекшісін тағайындау. Мұғалімдердің оқушыларды зерттеу парағын тарату. Оқушылардан , 2017жылғы президент жолдауын сұрап, еске түсіру. Тапсырма 1. « Мен саған – сен маған» стратегиясы \7 мин\ Оқушылар жұмыс жасау қабырғасына өздері үйден дайындаған сұрақтарын іліп, қарсылас топтан сұрақ алып жауап береді. |
Оқулық, Стикер, тақта проектор, компьютер |
|||||||||||
Ортасы 25минут |
Тапсырма 2. «Түрткі сұрақтар» оқушылар электронды оқулықтан сұрақтарға жауап береді. Дұрыс жауабын компьютер айтып отырады. Сыныптық жұмыс Тапсырма 3. «кім жылдам » әр топтан бір оқушы шығып тақтаға бағдарлама жазады.Шеңбер және төртбұрыш салып көрсетеді. С е р г і т у с ә т і: ойын түрінде Тапсырма 4. «ой толғаныс» деңгейлік тапсырма. «С»Деңгей бағдарламасы графикпен бірге кейбір өзгеріс енгізу ұсынылады. Сары түсті таратпа ресурс парағы беріледі «В» Деңгей кейбірі бағдарламасы берілген,ал екінші түрлері график берілген. Мұнда сурет ,график түрде берілгендер бағдарлама жазады. Жасыл түсті таратпа ресурс парағы беріледі. «А » Деңгей тек сурет түрінде ғана ұсынылады бағдарламасын озі құрастырып жазады. Қызыл түсті ресурс парағы беріледі. |
компьютер, электронды оқулық тапсырмасы, тақта проектор «Кір жаятын жіп» |
|||||||||||
Аяқталуы 9 мин |
Тапсырма 5. «кір жаятын жіп» топтық жұмыс. Сөздіктерді орнына орналастырады 3минуттық «Эссе жазу» кері байланыс
Үйге тапсырма : П 23 оқу, 3d blender ,3сұрақ әзірлеу. Бағалау критерийін жинап, жиынтық бағалау |
Кесте Тақта Слайд Бағалау парағы . |
|||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||
Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Жұпта, топта жұмыс барысында оқушыларға әр –түрлі деңгейдегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру. Бұл саралау оқушылардың қажеттілігіне қарай бағытталған. |
Бағалау –оқушылардың үйренген тексеруді қалай жоспарлайсыз? Топ, жұп арасында жұмысты тыңдау, жазба жұмыстарын көру арқылы, жекелеген оқушылардың білімін бағалау. Компьютердегі бейімділігі туа біткен дарындылық пен жүре пайда болған дарындылығын байқау |
Пән аралық байланыс: ағылшын, сызу, геометрия, орыс тілі, еңбек Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері: топта ереже сақтау , компьютерде қауіпсіздік журналын жазу. Құндылықтармен байланыс: Жоғары программалауды білу,компьютерлік сауаттылық, заман талабына бейімделу. |
|||||||||||
|
|
|
|||||||||||
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болады? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердімбе ?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен енгіздім?т.б |
|
|
|||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды(Оқытуды да , оқуды да ескеру)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(Оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінінен не білдім? 1. 2. |
Топ жетекшісі:
|
1 тапсырма |
2тапсырма |
3тапсырма |
4 тапсырма |
5тапсырма |
Суммативті бағасы |
Бағалаудың табыс критерийі |
жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл |
Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл |
«Кім жылдам » Топтар бағаланады Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді Бағдарлама шықса 5балл |
Компьютерде жұмыс А-15 балл жартылай 10балл В-10 балл жартылай 7балл С-5 балл жартылай 3балл |
Сөздікпен жұмыс 1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл |
29-32 бал «бес» 23-28бал «төрт» 19-23 бал «үш» |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 тапсырма |
2тапсырма |
3тапсырма |
4 тапсырма |
5тапсырма |
Суммативті бағасы |
Бағалаудың табыс критерийі |
жұмыс жасау қабырғасына сұрақ ілсең 1балл және сұраққа жауап берсең 1балл |
Электронды оқулықтан орындаған әр дұрыс тапсырма 1балл |
«Кім жылдам » Топтар бағаланады Әр топтан 1оқушы шеңбер және төрбұрыш програмасын жазады,түсіндіреді Бағдарлама шықса 5балл |
Компьютерде жұмыс А-15 балл жартылай 10балл В-10 балл жартылай 7балл С-5 балл жартылай 3балл |
Сөздікпен жұмыс 1болған топ 5балл, келесі біткен топ жұмысы дұрыс болса 4балл |
29-32 бал «бес» 23-28бал «төрт» 19-23 бал «үш» |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс парағы
Кері байланыс |
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Кері байланыс |
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
|
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Кері байланыс |
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Кері байланыс |
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Кері байланыс |
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|
Кері байланыс |
|
Маған сабақ ұнады өйткені... |
|
Сабақта ұнаған 3 нәрсе.... |
|
Сабақта қиындық туғызған 3 нәрсе... |
|
Маған рахмет айтудың екі себебі... |
|