Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
Веб дизайн |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Серік Б.Д |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып/топ |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Графикалық объектілерді қою, пішіндеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндік процессорда графикалық объектілерді кірістіру және пішімдеуді үйрету |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Педагог іс-әрекеті |
Оқушыіс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушытермен амандасып, түгелдеу. Ынтмақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Оқушылардытопқа бөлу: Оқушылардытүрлі –түсті бояумен боялған «Жасыл», «Қызыл», «Көк» асықтарды таңдап алу арқылы топқа бөлінеді. |
Оқушыларамандасып, |
«Отшашу» әдісі |
|
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма Суретті файлдан кірістіру үшін әрекетті анықтаңыз. 1. ____________________________ 2 ______________________________ 3 _____________________________ 4 ______________________________ 2-тапсырма Компьютермен жұмыс. Тапсырма №2. А)Графикалық редакторда боялған сопақша салыңдар, осы суретті мәтіндік құжатқа кірістіріңдер.
Ә) Кірістірілген сопақшаның үстіне атыңды жаз. Дескриптор: - суретті мәтіндік құжатқа кірістіреді; - сурет үстіне атын жазады. Б) Суретті файлдан енгізіп, шішімдеңіз
3-тапсырма Суретті кірістірудің, пішімдеудің қандай тәсілдерін білдіңдер? _______________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ 4-тапсырма Мәтіндік редакторде суретті пішімдеу тәсілдерін қалай бағалайсыңдар? Қалай ойлайсыңдар, күнделікті өмірде осындай ақпараттарды пайдаланамыз ба? Мысал келтіріңдер. (Пікір алмасу) |
Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды |
Стикрелер арқылы, Түрлі түсті жалаушалар арқылы, «Бес саусақ» әдісі арқылы
|
Интернет, моноблок, электронды тақта
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Ойды аяқта» -Бүгін мен білдім----------- -Мен үйрендім-------------- -Қолымнан келеді---------- -Қиындық тудырады----------- Бүгінгі сабақтың бағалау критерийлеріне қайтып оралу. . |
Пікір жазылған парақтарға өз ойларын жазып, сабаққа кері байланыс береді |
|
Стикер қағаздары
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Графикалық объектілерді қою, пішіндеу. 10 сынып
Графикалық объектілерді қою, пішіндеу. 10 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Бөлім |
Веб дизайн |
|
|
Педагогтың аты-жөні |
Серік Б.Д |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып/топ |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы |
Графикалық объектілерді қою, пішіндеу |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіндік процессорда графикалық объектілерді кірістіру және пішімдеуді үйрету |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақ кезеңдері |
Педагог іс-әрекеті |
Оқушыіс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушытермен амандасып, түгелдеу. Ынтмақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырылады. Оқушылардытопқа бөлу: Оқушылардытүрлі –түсті бояумен боялған «Жасыл», «Қызыл», «Көк» асықтарды таңдап алу арқылы топқа бөлінеді. |
Оқушыларамандасып, |
«Отшашу» әдісі |
|
|
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма Суретті файлдан кірістіру үшін әрекетті анықтаңыз. 1. ____________________________ 2 ______________________________ 3 _____________________________ 4 ______________________________ 2-тапсырма Компьютермен жұмыс. Тапсырма №2. А)Графикалық редакторда боялған сопақша салыңдар, осы суретті мәтіндік құжатқа кірістіріңдер.
Ә) Кірістірілген сопақшаның үстіне атыңды жаз. Дескриптор: - суретті мәтіндік құжатқа кірістіреді; - сурет үстіне атын жазады. Б) Суретті файлдан енгізіп, шішімдеңіз
3-тапсырма Суретті кірістірудің, пішімдеудің қандай тәсілдерін білдіңдер? _______________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ ________________________________________________________ 4-тапсырма Мәтіндік редакторде суретті пішімдеу тәсілдерін қалай бағалайсыңдар? Қалай ойлайсыңдар, күнделікті өмірде осындай ақпараттарды пайдаланамыз ба? Мысал келтіріңдер. (Пікір алмасу) |
Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды Тапсырмаларды орындайды |
Стикрелер арқылы, Түрлі түсті жалаушалар арқылы, «Бес саусақ» әдісі арқылы
|
Интернет, моноблок, электронды тақта
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Ойды аяқта» -Бүгін мен білдім----------- -Мен үйрендім-------------- -Қолымнан келеді---------- -Қиындық тудырады----------- Бүгінгі сабақтың бағалау критерийлеріне қайтып оралу. . |
Пікір жазылған парақтарға өз ойларын жазып, сабаққа кері байланыс береді |
|
Стикер қағаздары
|
шағым қалдыра аласыз
























