Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Графикалық құжаттама 2 сағат 9 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
|
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Графикалық құжаттама, техникалық сипаттамалар
|
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.5.2 Графикалық құралдарды (соның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды) қолдана отырып графикалық және технологиялық құжаттарды дербес түрде құрастырады;
|
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Эскиз, техникалық сурет және сызба орындау Техникалық құжаттаманы толтыру арқылы сызбаны безендіру
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Білу
Түсіну 3.Сызбаны орындау ережесін біледі Қолдану 4. Сызбаны өздігінен орындайды және безендіреді Сараптау
Синтез
Бағалау 7. Өз жұмысын және өзгелердің жұмысын бағалайды.
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік емес тақырыптарға арналған.
Графикалық құжаттама....... Техникалық сипаттамалар…. |
|||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Мақсатшыл, өмір бойы оқу |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Физика, геометрия |
|||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Зерттеу жұмысына ноутбуктарды пайдалану |
|||||||||||||||
Бастапқыбілім |
Оқушылар эскиздер мен сызбаларды орындау және сызу құралдарын пайдалану ережелерін біледі. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Бағалау
|
Білім алушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы
10 мин
35 мин.
35 мин.
5 мин
|
Үй жұмысын тексеру. «Сұрақ-жауап»
Сызба — бұйымды жасап шығару немесе құрастыру үшін керекті ақпараттар түгелдей келтірілген құрылымдық құжат
Эскизді орындау процессін түсіндіру:
Тәжірибелік жұмыс
|
«Құпия сұрақтар» әдісі «Ауызша жауапқа пікір айту» әдісі
«Бес бармақ» әдісі Жоғары –түсіндім Төмен – мүлдем түсінбедім Қол бұлғау- кейбір кездерін түсінбедім
|
Өткен тақырыпқты қайталайды
Слайд бойынша жұмыс жасайды.
Сызбаларды орындайды
Бөлшектерді біріктіріп сызба орындайды.
Оқушылар графикалық құжаттама және техникалық сипаттамаларымен сыныптың алдында таныстырады.
Оқушылар «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша өз жұмыстарына бағалау жүргізеді |
https://infourok.ru/prezentaciya-to-tehnologii-na-temu-graficheskaya-dokumentaciya-klass-458137.html
|
||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин.
|
Рефлексия Алдағы уақытта барлық ұсыныстарды ескере отырып сызбалардағы қателер түзетіледі. |
|||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
||||||||||||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |