Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Бағалау
|
Білім алушының
іс-әрекеті
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
мин
35
мин.
35
мин.
5
мин
|
Үй жұмысын тексеру.
«Сұрақ-жауап»
Сызба
— бұйымды жасап шығару немесе
құрастыру үшін керекті ақпараттар түгелдей келтірілген
құрылымдық құжат
Эскизді орындау процессін
түсіндіру:
-
Бұйым экскизімен техникалық суретті
орындағаннан кейін, өлшемдерін түсіру, қажеті болса, масштабты
көрсету. Бұйым бірнеше бөліктен тұратындықтан, бұйым бөліктерін
сәйкес сызбасын орындау.
-
Негізгі жазбаға немесе жеке
параққа құрастыру сызбасының сипатамаларын орналастыру қажет. Ол
кесте түрінде жасалады. Ол бұйымның барлық деректемелерін
тізімдейді, атауын, санын және материал мәліметтерін көрсетеді.
(«Спецификация» (сипаттама)сөзі екі латын сөзінен шыққан - «түрлі»
және «жасаймын».
Тәжірибелік
жұмыс
|
«Құпия сұрақтар»
әдісі
«Ауызша жауапқа пікір айту»
әдісі
«Бес бармақ»
әдісі
Жоғары
–түсіндім
Төмен – мүлдем
түсінбедім
Қол бұлғау- кейбір кездерін
түсінбедім
|
Өткен тақырыпқты
қайталайды
Слайд бойынша жұмыс
жасайды.
Сызбаларды
орындайды
Бөлшектерді біріктіріп сызба
орындайды.
Оқушылар графикалық құжаттама
және техникалық сипаттамаларымен сыныптың алдында
таныстырады.
Оқушылар «Аяқталмаған сөйлем»
әдісі бойынша өз жұмыстарына бағалау
жүргізеді
|
https://infourok.ru/prezentaciya-to-tehnologii-na-temu-graficheskaya-dokumentaciya-klass-458137.html
|
Саралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|