Графикалық редактордағы фигуралар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Графикалық редактордағы фигуралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға графикада қолданылатын фигуралармен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспар

«Достық» жалпы орта мектебі

Күні:17.01.2019;

Мұғалімнің аты-жөні:Алтынбекова А

Сынып: 3 «А,Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабаққа негізделген оқу тақырыбы

Графикалық редактордағы фигуралар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану..

3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы:

  • Paint графикалық редакторын танысу; файлдарды ашу, сақтау және меню командаларын пайдалану;

Басым бөлігі:

  • Суретпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;

Кейбірі:

  • Менюдің басқа командаларын және құралдар тақтасын пайдаланып, тапсырмалар орындай алу;

Бағалау критерийі:

  • Paint графикалық редакторын түсіндіру; файлдарды ашу, сақтау және меню командаларын пайдаланады;

  • Суретпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады;

  • Менюдің басқа командаларын және құралдар тақтасын пайдаланып, тапсырмалар орындай алады;

Тілдік мақсаттар:


Диалог ұйымдастыру:

Paint графикалық редакторы

Ашу – Открыть – Open;

Бояу – Краска – Paint;

Сақтау – Сохранить – Save;

Мәзір – меню – menu

Құндылықтарға

баулу

Ынтымақтастыққа, патриоттыққа, ұқыптылыққа, бәсекелестікке, талпынысқа және ынталануға, ойлау қабілетінің дамытуға, өмір бойы білім алуға бағыттау. Бірін- бірі бағалау;

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу, ағылшын тілі, орыс тілі, математика

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Компьютерлік программаларды меню командаларын қолдануды, дыбыс өңдеуді біледі;

Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері




Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





1 мин











1 мин














2 мин

Ұйымдастыру кезеңі;

  1. Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

«Ұшты-ұшты, не ұшты?» ойыны арқылы оқушыларымыздың көңілін сергітіп аламыз.

Ұшты-ұшты, не ұшты?
Көбелек ұшты.
Ұшты-ұшты,
не ұшты?
Қоян ұшты.

Ұшты-ұшты, не ұшты?
Арба ұшты.
Ұшты-ұшты,
не ұшты?

Кеме ұшты.


Топқа біріктіру.

Оқушыларға тінтуір мен пернетақтаның суреттері беріледі. Тінтуірлер бір топқа ал пернетақталар бір топқа бөлінеді.

І топ – тінтуір;

ІІ топ – пернетақта


Өткенге шолу "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі


Қима қағаздарда сұрақтар жасырылған. Топтан бір оқушы сұрақты таңдап, топпен ойласып, жауабын көппен бөліседі.

Дыбыс жазу бағдарламасын ашу?

Пуск – Все программы ---- Развлечения--- Звукозапись

  1. Дыбыстық файл түрлері?

Табиғи дыбыс және жасанды дыбыс.

  1. Дыбыс белгішесі қандай?

А. Б. В. Г.


  1. Дыбыс жазу ұзақтығы неше минут?

60 секунд


Жауаптың дұрыс, дұрыс еместігін топтар өзара бір-бірін смайлик арқылы бағалайды.













Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Ойлан, жұптас, бөліс», «Домино» ойыны, жеке практикалық жұмыс, «Жұптық жұмыс», «Венн» диаграммасы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін қанағаттандыруда деңгейлік тапсырмалар орындатамын. Соның бірі «Ойлан, жұптас, бөліс» ойынын алғаным қабілеті жоғары оқушылармен қабілеті төмен оқушылар бірге жұмыс жасап, ойларымен бөлісіп, қарама қарсы топпен бәсекелестікте боп, жақсы құндылыққа баулиды. Қабілеті жоғары оқушылар үшін қосымша тапсырма әзірледім.



Оқушылар бағдаршам арқылы бағалау әдісін пайдаланады. Жұмысына сенімді оқушылар жасыл , түсінуге жақын болса сары , сенімді болмаса қызыл түспен бағаланады. Егер қызыл түс көтерсе тапсырма барысында кері байланыс жасау арқылы сұрақ-жауаппен қолдап отырамын.

Қалыптастырушы бағалау балаға сабаққа белсене қатысуына талпыныс береді.

Денсаулық сақтаушы технологиялар.

Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері.

Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар.

1) информатика зерттеуде қауіпсіздігі ережелерін сақтауға.

2) білім алушылардың қалыпты гигиенасы турал
















Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?












Paint графикалық редакторындағы фигуралар

Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі

Күні: 10.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:Алтынбекова А

Сынып:3 «А,Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану..

3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуғадағдылану. Paintграфикалық редакторындағы фигуралармен танысу.

Көптеген оқушылар үшін: Графикалық редакторда фигураларды пайдаланып, суреттер салу мүмкіндіктерін білу. .

Кейбір оқушылар үшін:

Қарапайым графикалық редактордың құралдары мен фигураларының атаулары мен қызметін ажырата алады. практика барысында қолдану.

Тілдік мақсаттар





Пәндік лексика және терминология:

Сызық- линия - line

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу

Жазу:

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

Тірек білім. білік. дағдылар

Графикалық редакторының құрал саймандары.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

қосымша ресурстар




Басталуы



5 мин.













4 мин.



Ой сергіту жаттығуы.

«Суретші» ойыны

-оқушылар жұптасады. №1 тақтаға, № 2 қарама-қарсы қабырғаға қарап отырады. Тақтадан әдемі пейзаждың суреті көрсетіледі № 1 суретті сипаттайды, № 2 оны суреттеп салады. Салған суреттер салыстырылады. Іс-әрекетті талдау ұйымдастарылады.

-Сурет салу жеңіл болды ма, неліктен?

-Қиын болды ма неліктен?

-қай кезде жақсы сурет салуға болады?

Үй тапсырмасы.

«Анимация» тақырыбында жинаған ақпараттарыңды туралы

Сыныпта таныстырылым жасаңдар.

Жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен таныстыру.











Негізгі бөлім


5 мин.





5 мин.



5мин


10 мин

Оқулықпен жұмыс.

Жаңа ақпаратпен танысу. Оқулықта берілген сұрақтармен және «Сен білесіңбе?» айдарымен жұмыс ұйымдастыралады. Жеке, жұпта, топта, ұжымда жауаптар айтылады. Мұғалім толықтырып отырады.


Компьютермен жұмыс.

2-суретке қарап, № 1 тапсырманы оқушылар жеке орындайды.

Топтық жұмыс.

3-сурет мазмұнын «Венн» диараммасында оындайды. 2 ерекшелік, 2 ұқсастығын табады. «Диірмен» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі.

Ойлан! Сұрақтарына жауап беру тапсырмасын шағын топтарда орындау. Ауызша кері байланыс ұсыну.

3 тапсырманы оқушылар жеке орындайды.

Оқулық











Дербес компьютер


Аяқталуы

Рефлексия

5 мин.


Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.

Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?

Жұмыс дәптері


Оқулық

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?



Paint графикалық редакторындағы фигуралар

Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі

Күні:18.01.2019ж

Мұғалімнің аты-жөні:Алтынбекова А

Сынып:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру;

3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану..

3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;

Сабақ мақсаттары

Оқушы үшін:Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданып, суреттер салуғадағдылану. Paintграфикалық редакторындағы фигуралармен танысу.

Тілдік мақсаттар





Пәндік лексика және терминология:

Сызық- линия - line

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу

Жазу:

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

Тірек білім. білік. дағдылар

Графикалық редакторының құрал саймандары.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

қосымша ресурстар




Басталуы



5 мин.













4 мин.



Ой сергіту жаттығуы.

«Суретші» ойыны

-оқушы №1 тақтаға, № 2 қарама-қарсы қабырғаға қарап отырады. Тақтадан әдемі пейзаждың суреті көрсетіледі № 1 суретті сипаттайды, № 2 оны суреттеп салады. Салған суреттер салыстырылады. Іс-әрекетті талдау ұйымдастарылады.

-Сурет салу жеңіл болды ма, неліктен?

-Қиын болды ма неліктен?

-қай кезде жақсы сурет салуға болады?

Үй тапсырмасы.

«Анимация» тақырыбында жинаған ақпараттарыңды туралы

Сыныпта таныстырылым жасаңдар.

Жаңа тақырыппен, оқу мақсатымен таныстыру.











Негізгі бөлім


5 мин.





5 мин.



5мин


10 мин

Оқулықпен жұмыс.

Жаңа ақпаратпен танысу. Оқулықта берілген сұрақтармен және «Сен білесіңбе?» айдарымен жұмыс ұйымдастыралады. Жеке жауаптар айтылады. Мұғалім толықтырып отырады.


Компьютермен жұмыс.

2-суретке қарап, № 1 тапсырманы оқушылар жеке орындайды.

Топтық жұмыс.

3-сурет мазмұнын «Венн» диараммасында оындайды. 2 ерекшелік, 2 ұқсастығын табады. «Диірмен» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі.

Ойлан! Сұрақтарына жауап беру тапсырмасын шағын топтарда орындау. Ауызша кері байланыс ұсыну.

3 тапсырманы оқушылар жеке орындайды.

Оқулық











Дербес компьютер


Аяқталуы

Рефлексия

5 мин.


Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.

Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?

Жұмыс дәптері


Оқулық

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылат ын

Қауіпсіздік техникасы

ережелерінің тармақтары.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
1487
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі