Графиклар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Графиклар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы



Фан номи:

Математика 84

Мактаб:

Узоқ муддатли режанинг бўлими:

«3-А бўлим. Ҳаракат , ҳосилдорликка доир масалалар. “ Табиат ҳодисалари” умумий мавзуси доирасида.

Куни:

Ўқитувчининг исми, шарифи:

Синф: 4 « »

Қатнашганлар:

Қатнашмаганлар: -

Мавзу:

Графиклар

Узоқ муддатли режанинг

бўлим мақсади:

4.5.1.1 Мисолни чизма, алгоритм , айлана диаграмма, график турида моделлаш.

4.5.1.2 Мисолларни ечишда кетган вақт,бажарилган иш,фойдали эканини тушуниш, юзи ва массаси ,тезлик,масофаси, вақт катталикларининг ўзаро бир- бирига фойдалилигини тушуниш.


Дарс мақсадлари:






Барча ўқувчилар: Графиканинг нима эканлигини билиб оладилар

Ўқувчиларнинг асосий қисми: Мисолни чизма, алгоритм, айлана, диаграмма график турида моделлаштира олади.

Айрим ўқувчилар: Вақт катталикларининг ўзаро бир бирига фойдалилигини тушуна олади.

Қадриятлар БТБ

Заң мен тәртіп айы. Әділ заң- тірегің.

Дарс режаси

Режаланган вақт


Педагогнинг харакати

Ўқувчининг харакати

бахолаш

Ресурслар


Боши









«Салом дўстим» тренингини ўтказиш орқали, ўқувчиларнинг дарсга ҳозирликларини кўриш,бугунги дарс мақсадини аниқлаб олиш. 1-топшириқ Бу йилги картошкани ҳосили 200ц/га, ўтган йили 150ц/га бўлган.Агар картошка экиш учун ажратилган майдонининг юзи 10 га бўлса, деҳқон хўжалигида бу йили картошкадан қанча ортиқ ҳосил йиғиб олинди.

Дескриптор. Билим олувчи:

-Масала шартини туза олади.

-Ечимини топа олади.


Баҳолаш:”Офарин” усули.




Смайликлар,

шаклли қоғозлар







Ўртаси






































2-топшириқ.

Қараганда вилоятида картошка 16ц/га, Қўстанай вилоятида 8ц/га бўлди.Агар икки вилоятда ҳам бир хил 320 т картошка йиғиб олинган бўлса, у ҳолда қостанайликлар ва қарағандалик фермерларнинг эккан картошкаси қанча майдонни эгаллаган?

Дам олиш дақиқаси:

Ҳаракат графигини чизинг.

А)Фермер ўзининг экин майдонини велосипед билан оралади.Қия нур бўйича ҳаракат вақтини тўғри нур бўйича юриб ўтган йўлининг орасидаги масофани чизинг.Унинг 1 соат ичида 2, 3, 4 соатда юриб ўтган йўлини нуқталар билан белгиланг.Сўнг барча нуқталарни бирлаштиринг.Ҳосил бўлган нур ҳаракат графиги дейилади.

В)Бошқа графикка қаранг.Фермер тонгги соат 8.00 дан 10.30 гача экин майдонларини оралади.

С)Фермер йиғилган ҳосилни ўтказиб, келаси йилги экин учун керакли анжомларни сотиб олди.Қолган тенгега кийим сотиб олмоқчи бўлди.Мавсумий енгилликлар вақтида ҳамма кийимларнинг баҳоси учдан бир бўлагига тенг баҳода арзонлашади.Кийимларнинг янги баҳосини аниқланг.

Гуруҳда ишлаш.

Фигуранинг бўялган қисмининг юзини топинг.Турли усуллар билан ҳисоблаш мумкинми?


Дескриптор. Билим олувчи:

-Фермерларнинг эккан картошкаси қанча майдон эгаллаганини аниқлай олади.


Масала шартини туза олади.

-Ечимини топа олади.





Дескриптор. Билим олувчи:

-Ҳаракат графигини чиза олади.

-Жадвални график бўйича тўлдира олади.

-Кийимлар сотиб олишини



Дескриптор. Билим олувчи:

-Фигуранинг бўялган қисмини юзини топади.

-Турли усуллар билан ҳисоблайди.


Саралаш:

А)Берилган варақчаларга ҳаракат графигини чиза олади.

В)Берилган график ёрдамида жадвални тўлдира олади.

С)Кийимларнинг янги баҳосини аниқлай олади.

ҳисоблашга ёрдам беради..


Баҳолаш:”Қарсак” усули






Баҳолаш: «Юлдузчалар»















Баҳолаш:”Қарсак” усули


Баҳолаш: “Офарин” оғзаки




Баҳолаш: “Офарин” ёзма рағбатлантириш усули билан Баҳолаш: “Тасанно” усули билан.



Дарслик












А4 қоғоз









Стикерлар,
















Якуни



Ўйланиб жавоб беринг.

Экин майдонига 1 бўлаги қумдан,2 бўлаги чимдан, 4 бўлаги ўғитлан иборат тупроқ келтирилди.Шундай 7 т тупроқ аралашмасида неча килограмм ўғит бор?

Уйга вазифа:А:6-топшириқ,В: 7-топшириқ, С:8-топгириқ.


Дескриптор. Билим олувчи:

Неча килограмм ўғит борлигини аниқлайди.

Қайта боғланиш: «Мевали боғ»

Дарсни қай даражада тушунганлари ҳақида рангли стикерларгаёзади.


А-4 қоғози




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі