Күні: 21.01. 2014ж
Класы: 5 «А», «Б»
Сабақтың тақырыбы: «Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау)»
Сабақтың мақсаты:
Бірлесе жұмыс жасау арқылы PAINT графикалық редакторында суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын және шағылуын өзгерту үшін Кескін тобының бұйрықтарын қолдануды үйренеді; бейнелерді трансформациялаудағы мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдану; өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.
Күтілетін нәтиже:
-
Графикалық ақпаратты өңдеу туралы мағлұмат алады;
-
Бейнелейді масштабтайды;
-
Суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын және шағылуын өзгерту бұйрықтарын колдана алады;
-
Саламатсыздар ма, оқушылар, көңіл-күйлеріңіз қалай?(көңіл-күй нышандарын көтеру арқылы көрсетеді) Жақсы, олай болса сабағымызды бастаймыз.
-
Топтастыру: «Сағаттың» суреті таратылады, оқушылар Paint редакторы бойынша алған білімдері қай деңгейде екенін көрсетеді.
Бүгінгі сабағымызда өзіңізге қажетті жаңа білім аласыздар деп ойлаймын. Ол үшін әрине, бәріміз бірлесе ынтымақтастықта жұмыстанайық. Балалар, біз Пайнт графикалық редакторы тарауы бойынша бірнеше тақырып өттік, жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен тақырыпты қайталап өтейік. Назарларыңызды интербелсенді тақтаға аударайық. Не көріп тұрмыз?
-
«Шалқан» ертегісінен көрініс, өздеріңіз байқап отырғандай ертегі кейіпкерлері экранда әртүрлі ретпен орналасқан. Сіздерге тапсырма, кейіпкерлерді рет-ретімен орналастырыңыз. Ол үшін қандай құралдар көмегіне жүгінеміз?
-
«Перфокарта» тапсырмасы: Пайнт редакторының құралдарын естеріңе сақтадыңдар ма?
-
Тапсырма «Мысық сұрақ қояды» мысық қатарынан бірнеше күн Paint редакторында сурет салды. Ол оны Күшіктің туған күніне сыйламақшы еді. Сурет дайын болар кезде, Мысықтың бояуы төгіліп, бүкіл суретін жауып кетті. Басқа сурет салғанға Мысықтың уақыты жоқ. Ол қатты ренжіді. Оған қалай көмектесеміз? Соңғы әрекетті қалай қайырамыз? .......................................................... кеңес бергендеріңізге Мысық өте риза болды. Оның қуанғаны сонша, бір рет орындаудың орнына үш рет орындап, суреттің ең маңызды бөліктерін жоғалтып алды. Ол тағы жылап отыр. Сенің көмегіңді күтеді. Орындатпаған әрекетті қалай кері қайыруға болады?.............................................
-
Тапсырма «Мүшелдегі жылдар» бұл суреттердің тұсына сіздің туған жылыңыз бен биылғы жыл атауларын сәйкес жануарлардың қасына мәтін теру батырмасы арқылы жазыңыздар.
-
«Бейнеролик» трансформация туралы
-
Компьютерде тәжірибелік жұмыс. Оқулықтағы 144 бет.немесе шығармашылық жұмыс жасауға болады.
-
«Галереяға саяхат» оқушылар аралап жүріп бір-бірінің жұмыстарымен танысады
|
Уақыты |
Жұмыс түрлері |
Ресурстар |
Бағалау |
|
3 мин |
Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу; Сабаққа дайындықтарын тексеру; Сабақтың мақсатымен таныстыру; Топтастыру. |
Мозайка қималары |
|
|
5 мин |
Мәселе (проблема) қою. Біздің алғашқы тәжірибелік жұмысты естеріңе түсіріңдер (ойыншық). Суретті бояу үшін оның контуры қандай болуы керек? Қандай құрал контурдағы тесіктерді жабуға көмектесті? Сәтсіз әрекетті қалай болдырмауға болады? |
|
Критерий бойынша бағалау |
|
15 мин |
Жаңа тақырыпты меңгеру. ДЖИГСО. 1 топ - Масштаб. Суреттің трансформациясы 2 топ – Суретті басуға дайындау. Суретті баспадан шығару. Кескіннің детальдарын дәлдеу масштабтың көмегімен жасалады. Трансформация сөзі латын тілінен түрлену, алмасу деп аударылады. Түйін:
|
Оқулық, компьютер, электрондық оқулық, А3-форматы, маркерлер |
Критерий бойынша бағалау |
|
15 мин |
Компьютерде тәжірибелік жұмыс. №1 тапсырма. А- деңгейі – оқулықтағы 144 беттегі тапсырманы орындау В – деңгей – оқулықтағы 145 беттегі тапсырманы орындау С – деңгейі – оқулықтағы 145-146 беттердегі тапсырманы орындау керек. №2 тапсырма.
|
Компьютер, Практикалық тапсырмалар, оқулық |
Критерий бойынша бағалау |
|
5 мин |
Рефлексия.
|
Интербелсенді тақта, слайд топтамасы |
Критерий бойынша бағалау |
|
2 мин |
Оқушыларды бағалау. |
|
Жиынтық бағалау |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау
Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау
Күні: 21.01. 2014ж
Класы: 5 «А», «Б»
Сабақтың тақырыбы: «Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау)»
Сабақтың мақсаты:
Бірлесе жұмыс жасау арқылы PAINT графикалық редакторында суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын және шағылуын өзгерту үшін Кескін тобының бұйрықтарын қолдануды үйренеді; бейнелерді трансформациялаудағы мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдану; өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады.
Күтілетін нәтиже:
-
Графикалық ақпаратты өңдеу туралы мағлұмат алады;
-
Бейнелейді масштабтайды;
-
Суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын және шағылуын өзгерту бұйрықтарын колдана алады;
-
Саламатсыздар ма, оқушылар, көңіл-күйлеріңіз қалай?(көңіл-күй нышандарын көтеру арқылы көрсетеді) Жақсы, олай болса сабағымызды бастаймыз.
-
Топтастыру: «Сағаттың» суреті таратылады, оқушылар Paint редакторы бойынша алған білімдері қай деңгейде екенін көрсетеді.
Бүгінгі сабағымызда өзіңізге қажетті жаңа білім аласыздар деп ойлаймын. Ол үшін әрине, бәріміз бірлесе ынтымақтастықта жұмыстанайық. Балалар, біз Пайнт графикалық редакторы тарауы бойынша бірнеше тақырып өттік, жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен тақырыпты қайталап өтейік. Назарларыңызды интербелсенді тақтаға аударайық. Не көріп тұрмыз?
-
«Шалқан» ертегісінен көрініс, өздеріңіз байқап отырғандай ертегі кейіпкерлері экранда әртүрлі ретпен орналасқан. Сіздерге тапсырма, кейіпкерлерді рет-ретімен орналастырыңыз. Ол үшін қандай құралдар көмегіне жүгінеміз?
-
«Перфокарта» тапсырмасы: Пайнт редакторының құралдарын естеріңе сақтадыңдар ма?
-
Тапсырма «Мысық сұрақ қояды» мысық қатарынан бірнеше күн Paint редакторында сурет салды. Ол оны Күшіктің туған күніне сыйламақшы еді. Сурет дайын болар кезде, Мысықтың бояуы төгіліп, бүкіл суретін жауып кетті. Басқа сурет салғанға Мысықтың уақыты жоқ. Ол қатты ренжіді. Оған қалай көмектесеміз? Соңғы әрекетті қалай қайырамыз? .......................................................... кеңес бергендеріңізге Мысық өте риза болды. Оның қуанғаны сонша, бір рет орындаудың орнына үш рет орындап, суреттің ең маңызды бөліктерін жоғалтып алды. Ол тағы жылап отыр. Сенің көмегіңді күтеді. Орындатпаған әрекетті қалай кері қайыруға болады?.............................................
-
Тапсырма «Мүшелдегі жылдар» бұл суреттердің тұсына сіздің туған жылыңыз бен биылғы жыл атауларын сәйкес жануарлардың қасына мәтін теру батырмасы арқылы жазыңыздар.
-
«Бейнеролик» трансформация туралы
-
Компьютерде тәжірибелік жұмыс. Оқулықтағы 144 бет.немесе шығармашылық жұмыс жасауға болады.
-
«Галереяға саяхат» оқушылар аралап жүріп бір-бірінің жұмыстарымен танысады
|
Уақыты |
Жұмыс түрлері |
Ресурстар |
Бағалау |
|
3 мин |
Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу; Сабаққа дайындықтарын тексеру; Сабақтың мақсатымен таныстыру; Топтастыру. |
Мозайка қималары |
|
|
5 мин |
Мәселе (проблема) қою. Біздің алғашқы тәжірибелік жұмысты естеріңе түсіріңдер (ойыншық). Суретті бояу үшін оның контуры қандай болуы керек? Қандай құрал контурдағы тесіктерді жабуға көмектесті? Сәтсіз әрекетті қалай болдырмауға болады? |
|
Критерий бойынша бағалау |
|
15 мин |
Жаңа тақырыпты меңгеру. ДЖИГСО. 1 топ - Масштаб. Суреттің трансформациясы 2 топ – Суретті басуға дайындау. Суретті баспадан шығару. Кескіннің детальдарын дәлдеу масштабтың көмегімен жасалады. Трансформация сөзі латын тілінен түрлену, алмасу деп аударылады. Түйін:
|
Оқулық, компьютер, электрондық оқулық, А3-форматы, маркерлер |
Критерий бойынша бағалау |
|
15 мин |
Компьютерде тәжірибелік жұмыс. №1 тапсырма. А- деңгейі – оқулықтағы 144 беттегі тапсырманы орындау В – деңгей – оқулықтағы 145 беттегі тапсырманы орындау С – деңгейі – оқулықтағы 145-146 беттердегі тапсырманы орындау керек. №2 тапсырма.
|
Компьютер, Практикалық тапсырмалар, оқулық |
Критерий бойынша бағалау |
|
5 мин |
Рефлексия.
|
Интербелсенді тақта, слайд топтамасы |
Критерий бойынша бағалау |
|
2 мин |
Оқушыларды бағалау. |
|
Жиынтық бағалау |
шағым қалдыра аласыз













