Материалдар / Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау

Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау

Материал туралы қысқаша түсінік
Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
346
0 рет жүктелген
770 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 21.01. 2014жКласы: 5 «А», «Б»Сабақтың тақырыбы: «Графитік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау)»Сабақтың мақсаты:Бірлесе жұмыс жасау арқылы PAINT графикалық редакторында суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын және шағылуын өзгерту үшін Кескін тобының бұйрықтарын қолдануды үйренеді; бейнелерді трансформациялаудағы мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдану; өз бетінше жұмыс істеуге дағдыланады. Күтілетін нәтиже:
  • Графикалық ақпаратты өңдеу туралы мағлұмат алады;
  • Бейнелейді масштабтайды;
  • Суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын және шағылуын өзгерту бұйрықтарын колдана алады;
  • Саламатсыздар ма, оқушылар, көңіл-күйлеріңіз қалай?(көңіл-күй нышандарын көтеру арқылы көрсетеді) Жақсы, олай болса сабағымызды бастаймыз.
  • Топтастыру: «Сағаттың» суреті таратылады, оқушылар Paint редакторы бойынша алған білімдері қай деңгейде екенін көрсетеді.
Бүгінгі сабағымызда өзіңізге қажетті жаңа білім аласыздар деп ойлаймын. Ол үшін әрине, бәріміз бірлесе ынтымақтастықта жұмыстанайық. Балалар, біз Пайнт графикалық редакторы тарауы бойынша бірнеше тақырып өттік, жаңа тақырыпты бастамас бұрын өткен тақырыпты қайталап өтейік. Назарларыңызды интербелсенді тақтаға аударайық. Не көріп тұрмыз?
  • «Шалқан» ертегісінен көрініс, өздеріңіз байқап отырғандай ертегі кейіпкерлері экранда әртүрлі ретпен орналасқан. Сіздерге тапсырма, кейіпкерлерді рет-ретімен орналастырыңыз. Ол үшін қандай құралдар көмегіне жүгінеміз?
  • «Перфокарта» тапсырмасы: Пайнт редакторының құралдарын естеріңе сақтадыңдар ма?
  • Тапсырма «Мысық сұрақ қояды» мысық қатарынан бірнеше күн Paint редакторында сурет салды. Ол оны Күшіктің туған күніне сыйламақшы еді. Сурет дайын болар кезде, Мысықтың бояуы төгіліп, бүкіл суретін жауып кетті. Басқа сурет салғанға Мысықтың уақыты жоқ. Ол қатты ренжіді. Оған қалай көмектесеміз? Соңғы әрекетті қалай қайырамыз? .......................................................... кеңес бергендеріңізге Мысық өте риза болды. Оның қуанғаны сонша, бір рет орындаудың орнына үш рет орындап, суреттің ең маңызды бөліктерін жоғалтып алды. Ол тағы жылап отыр. Сенің көмегіңді күтеді. Орындатпаған әрекетті қалай кері қайыруға болады?.............................................
  • Тапсырма «Мүшелдегі жылдар» бұл суреттердің тұсына сіздің туған жылыңыз бен биылғы жыл атауларын сәйкес жануарлардың қасына мәтін теру батырмасы арқылы жазыңыздар.
  • «Бейнеролик» трансформация туралы
  • Компьютерде тәжірибелік жұмыс. Оқулықтағы 144 бет.немесе шығармашылық жұмыс жасауға болады.
  • «Галереяға саяхат» оқушылар аралап жүріп бір-бірінің жұмыстарымен танысады
























УақытыЖұмыс түрлеріРесурстарБағалау
3 минҰйымдастыру.Оқушыларды түгендеу;Сабаққа дайындықтарын тексеру;Сабақтың мақсатымен таныстыру;Топтастыру.

Мозайка қималары


5 минМәселе (проблема) қою.Біздің алғашқы тәжірибелік жұмысты естеріңе түсіріңдер (ойыншық). Суретті бояу үшін оның контуры қандай болуы керек? Қандай құрал контурдағы тесіктерді жабуға көмектесті? Сәтсіз әрекетті қалай болдырмауға болады?

Критерий бойынша бағалау
15 минЖаңа тақырыпты меңгеру. ДЖИГСО.1 топ - Масштаб. Суреттің трансформациясы2 топ – Суретті басуға дайындау. Суретті баспадан шығару.Кескіннің детальдарын дәлдеу масштабтың көмегімен жасалады. Трансформация сөзі латын тілінен түрлену, алмасу деп аударылады.Түйін:
  • Суреттің мөлшерін, еңкейтуін, бұрылуын, шағылуын өзгерту үшін Кескін тобының бұйрықтары қолданылады;
  • Суретті өзгертпей тұрып оның көшірмесін сақтап қойған дұрыс;
  • Егер өзгерту сәтсіз орындалса – «Отменить» батырмасымен бұйрықтың нәтижесінен бас тартыңдар;
  • Масштаб өзгергенмен суреттің, суреттегі мәтіннің мөлшері өзгермейді.
  • Суретті басып шығармай тұрып,бет параметрлерін баптау, алдын-ала қарап шығу орындалады;
  • Суретті басып шығару үшін Раінт-Басып шығару бұйрығы қолданылады.


  • Оқулық, компьютер, электрондық оқулық, А3-форматы, маркерлер
    Критерий бойынша бағалау
    15 минКомпьютерде тәжірибелік жұмыс.№1 тапсырма.А- деңгейіоқулықтағы 144 беттегі тапсырманы орындауВ – деңгей – оқулықтағы 145 беттегі тапсырманы орындауС – деңгейі – оқулықтағы 145-146 беттердегі тапсырманы орындау керек.№2 тапсырма.
  • Өз суреттеріңді ашыңдар.
  • Беттің параметрлерін: ернеулері 10 мм (барлық жағынан), толтырылу бағыты – альбомдық етіп тағайындаңдар.
  • Масштабты сурет беттің үлкен бөлігін алатындай етіп таңдаңдар.
  • Суретті беттің ортасына орналастырыңдар.
  • Алдын ала қарауды орындаңдар.
  • Мұғалімнен принтердің атын біліңдер.
  • Жылдам қол жеткізу тақтасына Басып шығару батырмасын қосыңдар.
  • Суретті басып шығарыңдар.
  • Компьютер,Практикалық тапсырмалар, оқулықКритерий бойынша бағалау
    5 минРефлексия.
  • Суреттің фрагментін қалай бұрамыз?
  • Дөңгелекті шағылдырса не болады?
  • Суреттің фрагментін қалай ұлғайтуға болады?
  • Пайнтта орындалған соңғы қанша амалдан бас тартуға болады?
  • Басып шығарарда суреттің масштабын қаншалықты өзгертуге болады?
  • Ортаға түзеу нені білдіреді?
  • Қағаздың қандай мөлшері қолданылады?
  • Алдын ала қарау үшін қандай команданы орындаймыз?
  • Интербелсенді тақта, слайд топтамасыКритерий бойынша бағалау
    2 минОқушыларды бағалау.

    Жиынтық бағалау


    Материал жариялап тегін
    сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!