HelloЕстияр топтарында ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің сабақ жоспарыБілім беру саласы: қарым - қатынасБөлімі: Ағылшын тіліТақырыбы: «Hello»Мақсаты: Қарым - қатына дағдыларымен білімін қалыптастыру.Міндеттері: жаңа: «Hello» лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу, және өзін - өзі таныстыру дағдыларын дамыту. Шет тіліне деген қызығушылыққа тәрбиелеу.Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті карандаштар, карточкалар, қайшы, желім.Оқу іс - әрекетінің белсенді лексикасы: Hello, I am ___, song, mum, dad, FoxyБилингвальді компонент: Hello - сәлеметсізбе, I am - мен, mum - апа, Dad - әке.Мотивациялық қозғаушылықПедагогтің іс - әрекеті.Педагог балалармен амандасады: Hello children.Қарандаршы бүгін күн қандай тамаша, бұл ерекше күн. Біз ағылшын тілі еліне саяхатқа аттанамыз. Бірімізге - біріміз күлімсірей қарап, сәтті сапар тілейік. Sit down, please.Ұйымдастырушылық ізденістікАғылшын тілі қазіргі заманның адамына өте қажет. Ағылшын тілін не үшін білу керек деп ойлайсындар. Foxy есімді түлкішек, оның жанұясы, Батыр, Дана, Дима, және Ира, деген балалар бізге ағылшынтілін үйренуге көмектеседі.1 - тапсырмаПедагог балаларға тыңдауды ұсынады.Түлкі ана - Hello. I am Mum.Түлкі әке - Hello. I am Dad.Түлкішек - Hello. I am Foxy.Hello I am сөзін айтып, жаттығуды ұсынады.2 - тапсырмаБалаларға Sing the song әнін тыңдауды ұсынады.I say hello, hello, hello, hello.I say hello, hello, hello, hello.Сергіту сәті.Foxy шапалақтайды.Clap, clap, clapFoxy аяғын топылдатады.Stamp, stamp, stampFoxy секіреді.Hop, hop, hop,Foxy жүреді.Step, step, step.Саусақ жаттығуы:- Қолымыз медуза екен деп елестетіп көрейік. Педагог медузаның су бетіне көтерілуі үшін жасайтын қимылдарына ұқсас бірқалыпты қимылдар жасайды. Балалар саусақтары - қармалауыштарын қозғауын және үстел үстіндегі қарындашты алуын ұсынады. Алдымен барлық саусақтары қармалауыштарымен, одан кейін төрт саусақ қармалауыштарымен. Бұл жаттығу өте пайдалы